برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپیلاتور براون سری 3 Braun SE3440

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپیلاتور براون سری 3 Braun SE3440 کد 19401 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,898,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپیلاتور زنانه براون سری 3 Braun SE3440 دستگاهی که قسمت های مختلف بدن بانوان را مانند پاها، دست ها و مناطق حساس اصلاح می کند. اپیلاتورBraun Silk-epil 3 3-440 از موچین استیل ضد زنگ ساخته شده که تعداد موچین ها 20 عدد و مجهز به ماساژور است که باعث می شود در هنگام جدا شدن مو از ریشه دردی احساس نکنید و همچنین اپیلاتور براون 3-440 دارای 2 نوع سرعت مختلف برای استفاده در نقاط مختلف بدن است که با توجه به ضخامت مو می توانید سرعت را انتخای کنید و به وسیله ی چراغ با نور متمرکز کننده هیچ مویی را جا نگذارید. منبع تغذیه Braun Silk-epil 3 3-440برق شهری(با سیم) است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اپیلاتور براون SE3440 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی اپیلاتور ارشاکو اپیلاتور زنانه براون سری 3 Braun SE3440 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
چرخشی
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
برق شهری
تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم