برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپلاتور براوان اصل آلمان BRAUN Silk-epil 9 SE9710

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپلاتور براوان اصل آلمان BRAUN Silk-epil 9 SE9710 کد 20596 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
7,414,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپلاتور براوان اصل آلمان BRAUN Silk-epil 9 SE9710 موهای بیشتری را با یک حرکت از بین می برد از سری 9 اپیلاتور های براوان است و مجهز به سنسور فشار پوست است. فشار مناسب روی پوست کلید حذف موثر موهای زائد است. اپیلاتور هوشمند SE9710 با یک LED قرمز به شما هشدار می دهد که باید برداشته شود. فشار مناسب روی پوست، همراه با سر اپیلاسیون 40% پهنتر و 40 موچین Micro-Grip، اپیلاسیون سریع و موثر را در یک حرکت تضمین می کند. اپیلاتور آلمانی اصل SE9710 از کیفیت عالی برخوردار است.

ویژگی اپلاتور مدل براون SE9710 شامل:

دستکش خنک کننده: دستکش خنک کننده به طور موثری پوست را قبل از اپیلاسیون خنک می کند و پس از آن آن را تسکین می دهد. در تمام طول اپیلاسیون به پوست شما آرامش می دهد.

اپیلاسیون در یک زمان: برای صافی طولانی مدت از شر موهای زائد سریعتر خلاص شوید. فناوری انبرک Micro-Grip همراه با سر اپیلاسیون 40 درصد پهن‌تر، موهای بیشتری را در یک حرکت برای اپیلاسیون کارآمدتر از بین می‌برد.

اصلاح ملایم: به آرامی نواحی حساس را بتراشید، چه ناحیه بیکینی یا زیر بغل. ضمیمه اصلاح همراه با ضمیمه اصلاح در بسته بندی موجود است.

سیستم ماساژ با فرکانس بالا: اپیلاتور جدید Silk-épil 9 همراه با یک ضمیمه ماساژ ارائه می شود که باعث کاهش ناراحتی در حین اپیلاسیون می شود.

مرطوب و خشک: 100% ضد آب برای اپیلاسیون در حمام یا دوش. اپیلاسیون در آب گرم با استفاده مکرر عملاً بدون درد است.

سنسور فشار: فناوری SensoSmart شما را در کل فرآیند حذف موهای زائد راهنمایی می کند. با نور قرمز به شما بازخورد می دهد، بنابراین برای از بین بردن موثرتر موهای زائد، فشار مناسب را روی پوست وارد می کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اپیلاتور براون SE9710 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی اپیلاتور ارشاکو اپلاتور براوان اصل آلمان BRAUN Silk-epil 9 SE9710 را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
اپیلاتور
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
ضد آب
هست
منبع تغذیه
برق شهری
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم