برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپیلاتور زنانه براون سری 7 Braun 7791WD Silk Epil 7 Epilator for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپیلاتور زنانه براون سری 7 Braun 7791WD Silk Epil 7 Epilator for women کد 19399 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,973,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپیلاتور زنانه براون سری 7 Braun 7791WD Silk Epil 7 Epilator for women یکی از بهترین ماشین های اصلاح بدن خانم ها است که دارای موچین از جنس استیل ضد زنگ با تعداد موچین 40 عدد می باشد و دارای 2 سرعت متفاوت برای انواع مو با ضخامت های مختلف نازک و ضخیم می باشد و همچنین دارای فناوری ژیلت است. موچین اپیلاتور Braun 7791WD از جنس استیل ضد زنگ است و از این رو به راحتی قابلیت شستشو و قابل استفاده زیر آب است و همچنین دارای سری قابل شستشو (دارای 3 سری)می باشد و برای تمیزی بیشتر بعد از برس زدن موچین ها می توانید آنها را زیر آب بخوبی بشویید. منبع تغذیه اپیلاتور براون مدل 7791WD باتری قابل شارژ(بی سیم) است و با شارژ 1 ساعت 30 دقیقه کار می کند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اپیلاتور براون 7791WD دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی اپیلاتور ارشاکو اپیلاتور زنانه براون سری 7 Braun 7791WD Silk Epil 7 Epilator for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
چرخشی
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
هست
تعداد تیغه
40 عدد
تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم