برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپیلاتور زنانه براون سری 3 به همراه تریمر Braun 3420

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپیلاتور زنانه براون سری 3 به همراه تریمر Braun 3420 کد 19400 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,192,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپیلاتور زنانه براون سری 3 به همراه تریمر Braun 3420 Epilator for women دارای موچین از جنس استیل ضد زنگ به تعداد 20 عدد است و با استفاده از تکنولوژی SoftLift Tips موهای خوابیده را بلند می کند تا به راحتی در موچین قرار بگیرد و مناسب برای بانوانی که تمایل دارند موهای زائد را در منزل و از ریشه جدا کنند و برای روزها پوستی عاری از مو داشته باشند.قابل استفاده در نقاط مختلف بدن شامل پاها، دست ها، مناطق حساس و ... می باشد.اپیلاتور براون سری 3 دارای 2 تنظیم سرعت، چراغی که روی دستگاه قرار دارد در هنگام کار کوچکترین موها را نیز مشخص می کند، دارای ماشین اصلاح خط زن بکینی و صورت و نقاط حساس بدن و دارای ماساژور می باشد.منبع تغذیه Braun 3420 برق شهری (با سیم) است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اپیلاتور براون 3420 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی اپیلاتور ارشاکو اپیلاتور زنانه براون سری 3 به همراه تریمر Braun 3420 Epilator for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
چرخشی
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
منبع تغذیه
برق شهری
تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم