برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو و فر کننده بابیلیس کانی اسموت BaByliss PRO ConiSmooth BAB2225TTE Styling Iron

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو و فر کننده بابیلیس کانی اسموت BaByliss PRO ConiSmooth BAB2225TTE Styling Iron کد 14751 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,449,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو و فر کننده بابیلیس کانی اسموت BaByliss PRO ConiSmooth BAB2225TTE Styling Iron فر کننده مخروطی BAB2225TTE یک دستگاه مدرن می باشد که عملکرد صاف کردن و فر کردن مو را انجام می دهد.
پوشش صفحات فر کننده بابیلیس از جنس تیتانیوم تورمالین می باشد که عملکرد حالت دادن به رشته های مو را تسهیل می کند. دستگاه فر کننده مخروطی مو BAB2225TTE مجهز به یک عنصر گرمایش اتوماتیک قابل تنظیم می باشد که امکان تنظیم دقیق و ثابت دما را فراهم می کند و قابلیت تنظیم در سه دمای 170 و 200 و 230 را دارد که به ترتیب برای موهای نازک و موهای طبیعی و ضخیم مناسب می باشد.به لطف فناوری به کار برده شده ، دستگاه بسیار سریع تا دمای بالا گرم می شود.
برای استفاده راحت دستگاه با یک دسته ظریف پوشانده شده است همچنین دارای کابل چرخشی به اندازه 2.70 متر می باشد آزادی عمل را حین کار بیشتر می کند.
شما عزیزان می توانید توسط اتو مو و فر کننده مو BAB2225TTE انواع مدل موهای مختلفی داشته باشید.با شروع در قسمت های مختلف سری دستگاه می توانید انواع مدل مو را برای خود ایجاد کنید از فر های ریز گرفته تا فر های درشت و آبشاری و فر های دوتایی و موهای صاف.
برای داشتن فرهای آبشاری و متراکم یک دسته از مو را در قسمت پهن لوله بپیچید.برای بدست آوردن فر های معمولی ، هرچه که ممکن است به سمت لوله گرمایش نزدیک شوید یک رشته بزرگ از مو ها را به لوله پیچانده و با حرکت به سمت دسته دستگاه، مقدار را کاهش کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو و فر کننده BaByliss BAB2225TTE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو  اتو مو و فر کننده بابیلیس کانی اسموت BaByliss PRO ConiSmooth BAB2225TTE Styling Iron را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو فر کننده اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
متوسط , 110 میلی متری
بیشینه‌ دما
230 درجه‌ی سانتی‌گراد
فناوری تولید یون
ندارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد - 3 دما
سیم گردان
دارد
طول سیم
2.70
سایر ویژگی ها
پوشش تیتانیوم تورمالین روی صفحات سرامیکی
قابلیت تنظیم دما در سه حالت 170، 200 و 230 درجه‌ی سانتی‌گراد
دکمه‌ی قفل فاصله‌ی بین دو صفحه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم