برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ابروی مصنوعی یونا سه بعدی با تار موی طبیعی (پروتز ابرو) Uona Artificial Eyebrows U9

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ابروی مصنوعی یونا سه بعدی با تار موی طبیعی (پروتز ابرو) Uona Artificial Eyebrows U9 کد 13184 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
3,859,000 تومان
موجود- دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ابروی مصنوعی یونا سه بعدی با تار موی طبیعی (پروتز ابرو) Uona Artificial Eyebrows U9 با ظاهری فوق العاده طبیعی و زیبا است که برای بانوان طراحی گردیده و به طور صد در صد از موی طبیعی انسان ساخته است.

ابرو-9.jpg 
ابروی یونا بر روی توری ریز بافت سینمایی با وسواس و دقت بسیار گره خوده و یک ابروی بی نظیر را ایجاد نموده است.

ایروی U9 یونا کاملا دست بافت می باشد و برای استفاده از آن به چسب گریم نیاز است. همچنین علاوه بر مصارف روزانه می توان از ابروی طبیعی یونا U9 برای مصارف حرفه ای و سینمایی نیز استفاده نمود. 

از دیگر ویژگی های بارز ابروی سه بعدی U9 می توان به قابلیت استفاده ی مکرر آن اشاره نمود که همین امر سبب گردید تا بتوان ابروی U9 را یک جایگزین بسیار مناسب برای تتو و هاشور ابروی معرفی کرد. 

اگر بعد از خرید ابرو، نیاز پیدا کردید که رنگ ابرو را تغییر دهید، بدلیل استفاده از موهای صد درصد طبیعی در تولید ابروهای مصنوعی یونا، می توان با استفاده از رنگ مو، این کار را انجام دهید ولی این کار را پیشنهاد نمی شود، این عمل باعث میشود گره های مو که نقطه اتصال آنها بر روی توری هستند شل شده و ریزش غیر طبیعی پیدا کنند و به همین دلیل عمر مفید آن کم شود.

در ویدیو زیر معرفی ابروی مصنوعی یونا سه بعدی با تار موی طبیعی را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ابروی یونا سه بعدی U9 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ابرو مصنوعی ارشاکو ابروی مصنوعی یونا سه بعدی با تار موی طبیعی (پروتز ابرو) Uona Artificial Eyebrows U9 را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ابروی مصنوعی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
انواع پوست
نوع
زنانه
جنس
طبیعی (موی انسان)
رنگ
مشکی
ساير توضيحات
ضد حساسیت ، قابلیت استفاده مکرر ، 100% طبیعی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم