برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ابروی مصنوعی یونا سه بعدی با تار موی طبیعی (پروتز ابرو) Uona Artificial Eyebrows U10

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ابروی مصنوعی یونا سه بعدی با تار موی طبیعی (پروتز ابرو) Uona Artificial Eyebrows U10 کد 13183 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
  • قهوه ای
نام تجاری:
3,859,000 تومان
موجود- دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ابروی مصنوعی یونا سه بعدی با تار موی طبیعی (پروتز ابرو) Uona Artificial Eyebrows U10 ابرویی است که به صورت سه بعدی و صد در صد از موی طبیعی انسان تهیه گردیده و مخصوص بانوان طراحی شده است .

ابرو10.jpg

ابروی یونا کاملا دست بافت می باشد و تارهای آن با ظرافت تمام بر روی توری های ریز بافت سینمایی گره خورده است .
ابروی سه بعدی یونا را می توان یک جایگزین بسیار مناسب برای تتو و هاشور ابرو دانست و همچنین علاوه بر مصارف روزانه می تواند برای گریم های سینمایی و حرفه ای نیز کاربرد داشته باشد. 
ابروی یونا U10 کاملا ضد حساسیت بوده و با انواع مختلف پوست سازگار است .

برای استفاده از این ابروی سه بعدی می تواند از چسب گریم استفاده نمود و قابلیت استفاده ی مکرر آن نیز ویژگی منحصر به فردی است که در کلیه ی محصولات یونا مشترک بوده و همین ویژگی یکی از دلایل محبوبیت محصولات متلف یونا به شمار می آید . 

اگر بعد از خرید ابرو، نیاز پیدا کردید که رنگ ابرو را تغییر دهید، بدلیل استفاده از موهای صد درصد طبیعی در تولید ابروهای مصنوعی یونا، می توان با استفاده از رنگ مو ، این کار را انجام دهید ولی این کار را پیشنهاد نمی شود ،این عمل باعث میشود گره های مو که نقطه اتصال آنها بر روی توری هستند شل شده و ریزش غیر طبیعی پیدا کنند و به همین دلیل عمر مفید آن کم شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ابروی طبیعی یونا سه بعدی Uona Artificial Eyebrows U10 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ابرو مصنوعی ارشاکو ابروی مصنوعی یونا سه بعدی با تار موی طبیعی (پروتز ابرو) Uona Artificial Eyebrows U10 را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ابروی مصنوعی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
انواع پوست
نوع
زنانه
جنس
طبیعی (موی انسان)
رنگ
مشکی / قهوه ای تیره / قهوه ای
ساير توضيحات
ضد حساسیت ، قابلیت استفاده مکرر ، 100% طبیعی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم