برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ابروی مصنوعی یونا سه بعدی با تار موی طبیعی (پروتز ابرو) UONA EYEBROW WIGS U12

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ابروی مصنوعی یونا سه بعدی با تار موی طبیعی (پروتز ابرو) UONA EYEBROW WIGS U12 کد 17952 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
  • قهوه ای
نام تجاری:
3,859,000 تومان
موجود- دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(8 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ابرو12.jpgابروی مصنوعی یونا سه بعدی با تار موی طبیعی (پروتز ابرو)  UONA EYEBROW WIGS U12 به صورت دست باف می باشد در تولید این ابروها از تارهای نازک موی طبیعی استفاده شده که این تارهای مو بصورت تک تار بر روی خانه های توری مخصوص و ضد حساسیت سینمایی گره خورده اند که این عمل در اثر استفاده مکرر از پروتز ابرو مصنوعی، مانع از ریزش غیر طبیعی و کم تراکم شدن آن می شود و جایگزین مناسبی برای هاشور و تتو می باشد و همچنین علاوه بر مصارف روتینو روزمره می تواند برای گریم های سینمایی و حرفه ای نیز کاربرد داشته باشد. 

پروتز ابرو (ابرو مصنوعی) یک محصول هنری می باشد و با استفاده از تجربیات و تکنیکهای خاص صنعت و هنر چهره پردازی تولید می شود،بنابراین ، نزدیکترین محصول به ابروهای طبیعی انسان می باشد.

در صورت نیاز به تغییر مدل و سایز ابروها، می توان با قیچی ابرو با دقت و احتیاط آن را دور گیری کرد، فقط دقت کنید که حد فاصل بین گره ها قیچی شود و نکته بعدی اینکه تلاش کنید دو طرف ابرو شبیه به هم قیچی شود و از قرینگی خارج نشود.

برای پهن تر کردن ، بلندتر کردن و قرینه سازی ابرو، می توان از مداد ابرو استفاده کرد و بعد از نصب ابروها با مداد دور آن را به اندازه مورد نیاز سایه بزنید و یا خط بکشید.

ابروی یونا U12 کاملا ضد حساسیت بوده و با انواع مختلف پوست سازگار است .
اگر بعد از خرید ابرو، نیاز پیدا کردید که رنگ ابرو را تغییر دهید، بدلیل استفاده از موهای صد درصد طبیعی در تولید ابروهای مصنوعی یونا، می توان با استفاده از رنگ مو ، این کار را انجام دهید ولی این کار را پیشنهاد نمی شود ،این عمل باعث میشود گره های مو که نقطه اتصال آنها بر روی توری هستند شل شده و ریزش غیر طبیعی پیدا کنند و به همین دلیل عمر مفید آن کم شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ابروی طبیعی یونا سه بعدی U12 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ابرو مصنوعی ارشاکو ابروی مصنوعی یونا سه بعدی با تار موی طبیعی (پروتز ابرو)  UONA EYEBROW WIGS U12 را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ابروی مصنوعی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
انواع پوست
جنس
طبیعی (موی انسان)
رنگ
قهوه ای و مشکی
ساير توضيحات
ضد حساسیت ، قابلیت استفاده مکرر ، 100% طبیعی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم