برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح اندیس سوپرلاینر پلاس Andis superliner + trim shave kit

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح اندیس سوپرلاینر پلاس Andis superliner + trim shave kit کد 13589 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح اندیس سوپرلاینر پلاس Andis superliner + trim&shave kit ماشینی کاملا قدرتمند است که موتور چرخشی آن با سرعت 4800 دور در دقیقه کار اصلاح و پیرایش را به دقت انجام میدهد.
با وجود یک موتور قدرتمند ماشین به خوبی و نرمی کار کرده و سروصدای اضافی تولید نمیکند .همچنین در این سری یک تیغه دو لبه تیتانیومی قرار داده شده که به راحتی میتوانید تیغه اصلی را جدا کنید و آن را بر روی ماشین قرار دهید و قسمت های دلخواه را شیو کنید .
اندیس سوپرلاینر از هر نظر بینظیر بوده و دارای 4 شانه مخصوص قابل تعویض نیز هست .تیغه T شکل آن از جنس استیل است و دندانه هایی بسیار قدرتمند دارد .با استفاده از این مدل به خوبی به جزئیات خواهید پرداخت و از هر نظر مطمئن خواهید بود.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ماشین اصلاح وال سوپرلاینر پلاس را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ماشین اصلاح اندیس سوپرلاینر پلاس Andis superliner + trim&shave kit دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح اندیس سوپرلاینر پلاس Andis superliner + trim&shave kit را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل
خط زن
هست
منبع تغذیه
برق خانگی
سایر ویژگی ها
دارای 4 عدد شانه - شیور تیتانیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
14,767,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح حجم زن اندیس کمبو فید و خط زن اسلیم لاین لی اندیس کمبو Andis 75020 Fade Combo & Slimline Li Trimmer کد 18783 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم