برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و تریمر حرفه ای اندیس شارژی Andis Fade Combo Envy Li Clipper & Slimline Pro Li Trimmer 75020

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و تریمر حرفه ای اندیس شارژی Andis Fade Combo Envy Li Clipper & Slimline Pro Li Trimmer 75020 کد 18141 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
15,367,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(9 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و تریمر حرفه ای اندیس شارژی فید کومبو انوی لی و اسلیم لاین پرو لی Andis Professional Cordless Fade Combo Envy Li Clipper & Slimline Li Trimmer 75020 دو ابزار قدرتمند اصلاح برای آرایشگران حرفه ای و به روز دنیا می باشد که توسط کمپانی امریکایی اندیس به بازار عرضه شده است.
پکیج محصول شامل دو عدد ماشین اصلاح برای سر و صورت می باشد: تریمر اندیس و کلیپر اندیس.
تریمر اسلیم لاین اندیس یکی از حرفه ای ترین ماشین های اصلاح خط زن می باشد که با موتور روتاری خود 6000 دور در دقیقه چرخش دارد و با قدرت و مقاومت بالایی که دارد شما را تا مدتها از خرید تریمر بی نیاز می کند.
تیغه ماشین خط زن از جنس کربن استیل بوده و بدنه سبکی از جنس پلیمر دارد و ظرافت تیغه تی شکل آن اصلاحی تمیز و دقیق را برایتان به ارمغان می آورد و حتی می تواند تا اصلاح صفر را نیز برایتان انجام دهد. همچنین با داشتن باتری لیتیوم یونی تا 2 ساعت بدون سیم می توانید کار کنید و برای شارژ مجدد نیز باید 2 ساعت آن را شارژ نمایید.
کلیپر انوی لی اندیس نیز موتور روتاری قدرتمندی دارد که تا 5500 دور در دقیقه می چرخد و با طراحی ارگونومیک و بدنه سبکی که دارد کار پیرایش را برایتان لذت بخش می کند. این محصول از نوع ماشین های اصلاح حجم زن می باشد که برای سایه زنی تا اندازه 000 و 00000 بسیار مناسب می باشد. باتری لیتیوم یونی آن قابلیت کارکرد تا 2 ساعت بدون سیم را دارد فقط کافیست 90 دقیقه ان را به شارژ وصل نمایید.
هر دو ماشین اصلاح با ولتاژ جهانی کار می کنند و جزو قوی ترین و حرفه این ترین ماشین های اصلاح ساخت امریکا می باشند که پیرایشی دقیق و بی نقص را به شما هدیه می کنند. داخل پکیج دارای یک محافظ تیغه، 11 شانه اصلاح برای کلیپر و 4 شانه برای تریمر، برس اصلاح ، روغن اصلاح و شارژر می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تریمر و کلیپر اندیس دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح سر و تریمر حرفه ای اندیس شارژی فید کومبو انوی لی و اسلیم لاین پرو لی Andis Professional Cordless Fade Combo Envy Li Clipper & Slimline Li Trimmer 75020 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
تریمر و کلیپر
جنس تیغه ها
کربن استیل
خط زن
هست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
نیست
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
2 ساعت
مدت زمان برای شارژ شدن
90 دقیقه و 2 ساعت
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
تا 00000
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم