برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح حجم زن اندیس ترند ستر Andis TrendSetter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح حجم زن اندیس ترند ستر Andis TrendSetter کد 15716 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,734,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح حجم زن اندیس ترند ستر Andis TrendSetter Clipper با طراحی خاص و ارگونومیکی که دارد بسیار پر طرفدار بوده و به صورت حرفه ای و غیر حرفه ای قابل استفاده می باشد.تیغه  اندیس ترند ستر از جنس کربن استیل بوده و با موتوری فوق العاده قوی ولی بی صدا موهای شما را به هر اندازه به راحتی و آسانی اصلاح می کند.ماشین اصلاح حجم زن اندیس ترند ستر روی موهای مرطوب یا خشک عملکرد خوبی دارد و موتور بی صدا و با عمر طولانی دارد و شامل 9 شانه قابل اتصال به تیغه در اندازه های 1/5، 3، 6، 10، 13، 16، 19، 22، 25 میلی متر  دارد.
ماشین اصلاح سر اندیس ترند ستر Andis TrendSetter Clipper دارای کابل برق،درپوش محافظ،روغن و برس تمیز کننده می باشد،همچنین TrendSetter دارای تیغه های خود تیز شونده و خط زن نیز بوده که از ویژگی های کاربردی ماشین اصلاح به حساب می آید.ترند ستر با وزن کمی که دارد به راحتی قابل استفاده برای اصلاح موها می باشد .

ماشین-اصلاح-حجم-زن-اندیس-ترند-ستر-.jpg

مزایا و ویژگی ها:

موتور محوری با عملکرد خنک و بی صدا تا 4 برابر قدرت ماشین های مشابه، موتور مغناطیسی دارد که آن را برای اصلاح دادن، خرد کردن، محو شدن و حذف انبوه موهای زائد عالی می کند.

مخروطی را از طریق اهرم تیغه فلزی تنظیم کنید که حداقل طول اصلاح 0.5 میلی متر قابل تنظیم تا حداکثر 2.4 میلی متر (معادل سایز 000 تا 1) را به شما می دهد. عملکرد به همان اندازه روی موهای مرطوب یا خشک خوب است و ترند ستر باعث می شود موهای ضخیم تری نیز کوتاه شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر اندیس ترند ستر دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح سر اندیس ترند ستر Andis TrendSetter Clipper را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
کربن استیل
خط زن
هست
ضد آب
نیست
دارای استند شارژ
نیست
دارای تیغه های خود تیز شونده
هست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
2 - 6 میلیمتر
سایر ویژگی ها
طراحی ارگونومیک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم