برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بهترین ماشین اصلاح حجم زن

بهترین ماشین اصلاح حجم زن

برای اصلاح و پیرایش مو ابزار و وسایل متفاوتی وجود دارد و اگر به صورت تخصصی کار آرایشگری را دنبال می کنید تهیه ابزار مناسب یکی از الزامات کار است.
در بین ماشین های اصلاح سر برای دقت و ظرافت کوتاهی و فرم دهی مو ماشین های اصلاح با کارایی متفاوت وجود دارد از جمله ماشین صفرزن که نزدیکترین اندازه اصلاح به پوست را انجام می دهد، ماشین اصلاح خط زن که برای کارهای دقیق و ظریف طراحی استفاده می شوند ولی برای اصلاح سر نمی توانید از خط زن و صفر زن به تنهایی استفاده کنید؛ باید برای راحتی کار از یک ماشین اصلاح حجم زن مناسب با توجه به ویژگی ها و کاربرد هایش و همچنین انتظارات خودتان از ماشین اصلاح حجم زن استفاده کنید.

برای خرید بهترین ماشین اصلاح سر حجم زن باید به نوع و جنس تیغه، قدرت موتور ماشین اصلاح، وزن ماشین اصلاح ، قابلیت شارژ و منبع تغذیه ، ضد آب بودن ،قیمت و....توجه کنید.

ماشین اصلاح سر حرفه ای و تخصصی باید موتور و باتری قدرتمندی داشته باشند؛ زیرا موهای سر ضخیم بوده و نسبت به صورت و بدن تراکم بیشتری دارند.
برای خرید اینترنتی بهترین انواع ماشین اصلاح صورت و بدن، ماشین اصلاح خط زن (تریمر) ، ماشین اصلاح مخصوص سایه کاری یا فید زدن، صفرزن و ماشین اصلاح حجم زن با برندهای معتبر وال، موزر ، جیمی، فیلیپس ، پاناسونیک  و... با قیمت مناسب و ارزان به همراه گارانتی شرکتی به فروشگاه آنلاین ارشاکو مراجعه کنید.

10,474,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر صورت وال مجیک کلیپ متال ادیشن سفارش اروپا و آمریکا با سیم بی سیمWahl 5-Star Magic Clip Metal Edition 8509 Clipper کد 14715 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
11,745,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت بی سیم سفارش استرالیا و آمریکا وال مجیک کلیپ بلک اند گلد Wahl Cordless Magic Clip Black Gold 8148-100 کد 15002 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم