دنیای دیجیتال

اچ تی سی گوشی جدید خود را روانه بازار می کند

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : Desire 830 نام گوشی جدید میان رده ی اچ تی سی می باشد که بر طبق آخرین اخبار درز شده ، این شرکت در حال کار کردن بر روی آن می باشد .
اچ تی سی پس از مدت ها با عرضه اچ تی سی ۱۰ به بازار شیوه نامگذاری گوشی های پرچمدار خود را تغییر داد و کلمه one را که در همه آن ها به چشم می خورد را حذف کرد .
اما با همه این ها فعلا هیچ تغییری در نامگذاری گوشی های جدید میان رده این شرکت به چشم نمی خورد واچ تی سی قصد دارد  این بار گوشی جدید میان رده ای با نام Desire 830 را عرضه کند .
براساس یک شایعه جدید، HTC در حال کار روی Desire 830 است، یک گوشی هوشمند که به زودی رسما معرفی خواهد شد. این گوشی جدید طبق ساختار قبلی گوشی‌های میان رده این شرکت که در سالهای گذشته عرضه شده‌اند نام‌گذاری شده و مثل آنها یک عدد سه‌رقمی هم در نام خود دارد. گوشی از نظر طراحی هم ما را کاملا به یاد گوشی‌های قبلی برند Desire می‌اندازد.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,HTC
اچ تی سی

 

صفحه‌نمایش لمسی ۵٫۴۶ صدم اینچی، تراشه مدیاتک MT6753، سه گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از ویژگی های موجود بر روی گوشی Desire 830 می باشد . تا به حال همین ویژ‌گی‌های سخت افزاری درباره این گوشی منتشر شده‌اند. احتمالا به زودی جزییات بیشتری درباره این گوشی منتشر خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا