دنیای دیجیتال

آخرین جزییات اعلام شده از گوشی HTC One 10

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : هیچ دلیلی وجود ندارد که چون هفته ها تا معرفی رسمی پرچمدار امسال اچ تی سی و یا HTC One 10 مانده است ، نتوان هیچ مشخصات و یا عکسی از این گوشی به دست آورد. امروز قصد داریم آخرین جزئیات در دست از گوشی HTC One 10 را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم . در ادامه مطلب همراه ما باشید ….

امروز تصاویر جدید از این گوشی منتشر گشته است که هر دو عکس را در اختیار شما دوستان عزیز قرار خواهیم داد . این عکس در حالی از گوشی HTC One 10 گرفته شده است که روشن بوده است .

 

گوشی HTC One 10
گوشی HTC One 10

 

بر طبق عکسی که می بینید ، این گوشی دکمه ی هوم فیزیکی دارد که توسط دو دکمه ی خازنی احاطه شده است . از این گوشی انتظار می رود که اسکن اثر انگشت بر روی دکمه ی هوم این گوشی کار گذاشته شده باشد .

فلشی با دو ال ای دی و سنسور فوکوس اتوماتیک لیزری نیز در پشت این گوشی خودنمایی می کنند و با نگاهی به پشت این گوشی متوجه می شویم که دوربین آن دوگانه نمی باشد .

بلندگوهای دوگانه ی معمول اچ تی سی در این گوشی به چشم نمی خورد .

گوشی HTC One 10
گوشی HTC One 10

 

پرچمدار امسال اچ تی سی از یک صفحه ی نمایش ۵.۱ اینچی با کیفیت Quad HD و با رزولوشن ۲۵۶۰*۱۴۴۰ استفاده می کند و به آخرین نسل پردازنده های کوالکام و یا اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز شده است .

با یک جمع بندی کلی از این گوشی می توان به این نتیجه دست یافت که این گوشی ترکیبی از دو محصول برند اچ تی سی با مدل های HTC A9 و HTC M9 می باشد .

این گوشی حداقل در ۴ رنگ مختلف در ۱۹ آپریل احتمالا معرفی خواهد شد .

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا