دنیای دیجیتال

گوشی موبایل One M8S HTC معرفی شد

مزایا و معایب گوشی موبایل One M8S HTC

ویژگی های گوشی موبایل One M8S HTC

بالاخره پس از مدت ها شایعی پراکنی پرچمدار جدید اچ تی سی یعنی One M8S HTC با قیمتی پایینتر از پرچمدار قبلی این کمپانی معرفی شد.

اگر آیفون‌های با پسوند s قدرتمندتر از مدل‌های اصلی هستند، به عکس اچ‌تی‌سی وان M8s ورژنی ضعیف‌تر از مدل اصلی است.

در حالی که مدت زیادی از ورود وان ام۹ به بازار نمی‌گذرد، امروز اچ‌تی‌سی از وان M8s رونمایی کرد. این گوشی دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و ساخته شده از فلز است و از پردازنده هشت هسته ای اسنپ‌دراگون ۶۱۵ بهره می‌برد. سنسور ۴ مگاپیکسلی التراپیکسل ام۸ در این گوشی کنار گذاشته شده و یک سنسور معمولی ۱۳ مگاپیکسلی جایگزین آن شده است. دوربین جلو هم ۵ مگاپیکسل باقی مانده است.

گوشی موبایل One M8S HTC
گوشی موبایل One M8S HTC

باتری M8s نیز ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعتی انتخاب شده که اندکی بیش از مدل اصلی با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپرساعت است. دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در کنار درگاه میکرو اس‌دی هم به عنوان دیگر ویژگی‌های این گوشی ذکر شده است.

وزن این گوشی با ثبت ۱۶۰ گرم هم‌اندازه با مدل اصلی است، اما M8s با دارابودن ضخامتی ۹٫۵۵ میلی‌متری، اندکی ضخیم‌تر از ۹٫۴ میلی‌متر وان M8 است. جالب است که اچ‌تی‌سی ورژن ۶٫۰ و نه ۷٫۰ اینترفیس Sense لالی‌پاپ را برای گوشی جدید خود برگزیده است.

این گوشی در رنگ‌های نقره ای، خاکستری و طلایی در دسترس خواهد بود و فروش آن فعلا به اروپا محدود شده است. قیمت این گوشی ۵۶۴ دلار اعلام شده است. زمان معرفی وان M8s در دیگر مناطق دنیا اعلام نشده است.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با فروشگاه ارشاکو مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا