معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

۷ عطر برای میگرنی­ها

برای من که سردردهای شدید و طولانی مدتی دارم، عطر زدن یکی از بزرگترین آرزوهای دست­نیافتنی است. اما امروزه یکی از بزرگترین دغدغه­های تولید کنندگان عطر این است که محصولاتی تولید کنند که افرادی مثل من و حتی بیماران میگرنی هم بتوانند از آن استفاده کنند. اگر شما هم می­خواهید عطری داشته باشید که بعد از آن مجبور به خوردن آسژیرین نشوید این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب ۷ عطر که برای بیماران میگرنی مناسب است را به شما معرفی می­کنم

 

  • “آی اَم ریِل” محصول ” ماوریس”

 

"آی اَم ریِل" محصول " ماوریس"
“آی اَم ریِل” محصول ” ماوریس”

Buy-Now-button

 

این عطر رایحه­ای سبک و ملایم دارد. در این عطر از ترکیب گلهای خاص با رایحه­ای لطیف به همراه مرکبات استفاده شده است و همین ترکیبات باعث شده است که این عطر قابل استفاده برای همه مکانها و زمانها باشد. این عطر به ویژه برای استفاده زمان کار و افرادی که سردرد­های طولانی دارند، مناسب است. استشمام رایحه این عطر شما را غافلگیر خواهد کرد اما چیزی که بیشتر از همه نظر شما را به خود جلب خواهد کرد این است که بعد از استفاده از این سردرد نخواهید گرفت.

 

  • “اینفیوژن دیریس” محصول “ژاردا”

 

"اینفیوژن دیریس" محصول "ژاردا"
“اینفیوژن دیریس” محصول “ژاردا”

Buy-Now-button

 

این عطر یکی از برترین عطرها در دسته عطرهای مخصوص محیط و دفتر کار است. رایحه این عطر ملایم و سبک و در عین حال طبیعی است و نت اصلی آن پرتقال است. این نوع نتها برای افراد سردردی مناسب تر از نتهای گلی است. در کنار نت ژرتقال بکار رفته در این عطر، از نت چوب نیز استفاده شده است که حتما مورد ژسند شما خواهد بود.

 

  • “کَشمِر میست” محصول “دونا کاران”

 

"کَشمِر میست" محصول "دونا کاران"
“کَشمِر میست” محصول “دونا کاران”

 

buy

 

این عطر که رایحه­ملایم و خاصی دارد برای استفاده در هر زمان و مکانی مناسب است. رایحه این عطر تند و سنگین نبوده و بگونه­ای نست که دیگران از چند متری شما هم رایحه آن را استشمام کنند. این عطر به صورت دیودورانت نیز در بازار موجود است.

 

  • ” هَپی” محصول “کلینیک”

 

" هَپی" محصول "کلینیک"
” هَپی” محصول “کلینیک”

 

buy

 

رایحه بکار رفته در این عطر گل است اما گلهای بکار رفته در این عطر و یا بهتر بگویم شکوفه­های بکار رفته در این عطر مانند سنبل و پامچال،  رایحه­ای ملایم و لطیف دارند. در کنار شکوفه­­ها در این عطر از رایحه خیار و مرکبات نیز استفاده شده است که به گونه­ای حس شادابی و سرزندگی به این عطر بخشیده است. اگر به دنبال عطری هستید که بتوانید همیشه از آن استفاده کنید بدون اینکه نگران سردردتان باشید، این عطر انتخاب مناسبی است.

 

  • ” اَمبِر ایسپِلَش” محصول “مارک ژاکوب”

 

" اَمبِر ایسپِلَش" محصول "مارک ژاکوب"
” اَمبِر ایسپِلَش” محصول “مارک ژاکوب”

 

 

Buy-Now-button

نتهای عنبرف دارچین و چوب بکار رفته در این عطر، انرا برای استفاده در تمام ساعات روز مناسب ساخته است به خصوص اینکه رایحه این عطر نه سنگین و نه خیلی ملایم است . اگر شما از آن دسته افرادی هستید که عطر خود را با تغییر فصل­ها عوض می­کنید، این عطر را حتما باید در مجموعه عطرهای خود داشته باشید.

 

  • “لو پَق کِنزو(لو پار کنزو)” محصول “کِنزو”

 

"لو پَق کِنزو(لو پار کنزو)" محصول "کِنزو"
“لو پَق کِنزو(لو پار کنزو)” محصول “کِنزو”

 

buy

 

رایحه این عطر که ترکیب ملایمی از نعناع و هلو است، القا کننده حس تازگی و لطافت است و همین خصوصیت باعث شده است که این عطر بیشتر مورد ژسند دختران جوان باشد. با استفاده کردن این عطر نه تنها سردردی نخواهید کشید بلکه خواهید دید که چگونه دیگران از شما برای انتخابتان تعریف و تمجید خواهند کرد.

 

  • “اِستِلا” محصول”ایستیلا مِک کارتنی”

 

"اِستِلا" محصول"ایستیلا مِک کارتنی"
“اِستِلا” محصول”ایستیلا مِک کارتنی”

 

Buy-Now-button

این عطر زنانه از ترکیب رایحه­های ملایم و لطیف رز به همراه عنبر تشکیل شده است. مسلما استفاده از این عطر تحول بزرگی در شما خواهد بود. این عطر می­واند به عنوان رایحه هویتی شما و حتی امضای شما باشد بدون اینکه بخواهید از رایحه­ای قوی و تند استفاده کنید.

 

دوستان عزیز ارشاکویی ، می توانید با کلیک برر وی دکمه خرید ، اقدام به خرید عطر مربوطه از فروشگاه اینترنتی ارشاکو نمایید . و هم چنین با زدن دکمه سفارش دهید می توانید عطر مورد نظر خود را به فروشگاه اینترنتی ارشاکو سفارش دهید ، تا در صورت وجود عطر در بازار ، تهیه و در خدمت شما قرار داده شود . 

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/۷-عطر-برای-میگرنی­ها/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا