معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

ادوپرفیوم ، ادوتویلت یا ادکلن ؟ کدام یک بهتر است ؟

به قلم ارشاکو : خیلی از اوقات پیش آمده است که در تفاوت بین عطر و ادکلن مانده ایم ، این که کدام یک را انتخاب کنیم ، کدام یک بهتر است ، ماندگاری بوی کدام یک بیشتر است و یا اصلا فراتر از این ها در هنگام خرید عطر خیلی پیش آمده است که با دو عبارت به نام ادوپرفیوم و ادوتویلت برخورد کرده ایم ، فروشنده می گوید که عطرتان ادوپرفیوم است و گران !!! اگر می خواهید می توانید از نمونه های ادوتویلت ما امتحان کنید . و هم چنان جواب این پرسش ها برایتان بی جواب مانده است .

اما بالاخره روزی بایستی جوابی برای سوالات خود بیابید ، اگر امروز همان روز است و شما قصد دارید که یک بار برای همیشه معنای این کلمات را برای خود شفاف سازید می توانید با این مطلب از مجله خبری ارشاکو ما را همراهی بفرمایید …

عطر ها و ادکلن ها از چندین ماده شیمیایی تشکیل شده اند که هر کدام به تنهایی دارای خواص بویایی می باشند و رایحه ی خاصی را ایجاد می کنند. هر کدام از عطرها با توجه به غلظت اسانس و درجه الکل به کار رفته در ترکیب شان عنوان های مختلفی به خود می گیرند ، عناوینی هم چون ادکلن ، ادوتویلت و ادو پرفیوم .

 

Lady-Million-Cologne-1
ادوپرفیوم ، ادوتویلت یا ادکلن ؟ کدام یک بهتر است ؟

 

اما معنای این عناوین چیست و دانستن معنا و مفهوم شان چه کمکی در خرید عطر می تواند به ما بکند؟ فرق این عناوین تنها در میزان غلظت اسانس و درجه الکل به کار رفته در ترکیب آن ها می باشد . این عبارت به این معنی است که هر چه قدر که غلظت عصاره روغنی یک عطر بیشتر باشد ، میزان ماندگاری آن عطر نیز افزایش خواهد یافت .

حال یک سوال مطرح می شود و آن این که غلظت ماندگاری ادلکن ، ادوتویلت و ادوپرفیوم ها نسبت به همدیگر چگونه است ؟ خب ، این گونه می توان گفت که غلظت عصاره در ادوپرفیوم بیشتر از ادوتویلت و در ادوتویلت ها بیشتر از ادکلن ها می باشد .

همین امر نیز باعث تفاوت در هزینه این سه نوع نسبت به یکدیگر شده است  و ادو پرفیوم ها اصولا گران تر از سایر عطرها می باشند .

پس بعد از این می توانید در هنگام خرید اگر به دنبال عطری با ماندگاری بالا می گردید به ادوپرفیوم یا به اختصار (EDP ( و ادوتویلت یا به اختصار (EDT) بودن آن نیز توجه داشته باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا