ساعت

۷ ساعت برتر زنانه

 

۱۵ ساعت برتر زنانه

اینبار قصد داریم در ارشاکو  ، برترین ساعت­های زنانه سال ۲۰۱۵ را به شما معرفی کنیم.

” فلورال توربیلُن” محصول برند ” گراف”

 

ساعت
ساعت

 

  • این ساعت اولین ساعت مکانیکی زنانه برند ” گراف” است. ساعت ” فلورال توربیلُن” محصول مشترک آتلیه جواهر ” گراف” لندن و بخش تولید ساعت این برند در جِنِوا است. زمان معرفی این ساعت، برند ” کراف” خاطر نشان کرده است که طراحی و تولید این ساعت ۲۵۰۰ ساعت طول کشیده است. در صفحه این ساعت، بین عدد ۵ و ۶ یک گل بسیار زیبا طراحی شده است و در کنار آن از ۳ گل که با یاقوت کبود تزیین شده اند، قرار داده شده است. این سه گل به عنوان ثانیه شمار هستند وبه صورت چرخان هستند. عقربه ساعت­شما و دقیقه شمار نیز به صورت برگ­های گل طراحی شده اند.
  • “لِیدی دِیت جاست ۲۸” محصول ” رولِکس”

 

ساعت
ساعت

 

درست زمانی که ساعت مردانه ” دِی دِیت” به بازار معرفی شد،  ورژن زنانه آن نیز به بازار معرفی شد. در طراحی این ساعت از الماس به جای اعداد استفاده شده است. این ساعت یک تقویم روز شمار دارد . رنگ این ساعت هم خاص است و تقریبا به رنگ شکلاتی است. به جای عدد ۹ در این ساعت، عدد ۹ یونانی که با الماس تزیین شده است، قرار داده شده است. در این ساعت از کالیبر ۲۲۳۶ استفاده شده است. شیشه این ساعت ۲۸ میلیمتری است و به جای عدد ۱۲ در این ساعت از آرم برند رولکس استفاده شده است. بریا این ساعت دو مدل بند طراحی شده است یکی به نام ” پرزیدنت” و دیگری به نام ” جوبیلی”.

 

  • ” کارِرا کارا دِلِوینی” محصول ” تگ اوق”

 

ساعت
ساعت

 

مدل این ساعت منحصرا برای برند تازه تاسیس ” تَگ اوق” زراحی شده است. نام این ساعت به افتخار دختر موسس برند، ” کارا” نامیده شده است. برای این ساعت صفحه ۴۱ میلیمتری مشکی تیتانیوم استیلف در نظر گرفته شده است. در قاب این ساعت از الماس­های سفید یا سیاه استفاده شده است. رنگ عقربه­های ساعت شمار ، دقیقه شمار و ثانیه شمار در این ساعت به رنگ ” رز گُلد” است. این سااعت یک تقویم روز شمار به جای عدد ۳ قرار داده شده است. در پس زمینه ساعت از تصویر صورت شیر، یعنی همان تصویر تاتویی که ” کارا” بر روی انگشت خود دارد، استفاده شده است.

  • “تامبُر مونوگرام سان توربیلون” محصول “لویی وویی­تون”
ساعت
ساعت

 

این ساعت آخرین مدل ساعت تولید شده برند ” لویی وویی­تون” است. در طراحی صفحه این ساعت، از نماد گل ” مونوگرام” استفاده شده است. در طراحی گلبرگ­های این گل از خطوطی استفاده شده است که در مرکز گل به هم می­رسند. به دلیل استفاده از الماس در صفحه این ساعت، عقربه­های ساعت شمار، دقیقه شمار و ثانیه شمار این ساعت که به رنگ ” رز گلد” طراحی شده اندف بیشتر به چشم می­خورد. برای بند این ساعت، چرم سفید استفاده شده است. در طراحی قاب این ساعت نیز، الماس­های زیبایی استفاده شده است.

  • ” سِرپِنتی جواِلری” محصول ” بولگاری”

 

ساعت
ساعت

 

این ساعت، معروف­ترین و آخرین مدل ساعت تولید شده مجموعه ” سِرپِنتی” است که توسط برند بولگاری تولید شده است. برای طراحی این ساعتف از سمبل مار چنبره زده استفاده شده است. این ساعت نمادی است از خلاقیت در تولید ساعت. بند این ساعت در واقع همان بدن مار است که دور مچ پیچیده می­شود و به رنگ ” رزگُلد” است. برای بند این ساعت از برلیان استفاده شده است. خود ساعت، که به جای سر مار قرار داده شده است دارای صفحه مشکی رنگی است که به جای اعداد در آن از الماس استفاده شده است و رنگ عقربه ساعت­شمار و دقیقه شمار نیز، به رنگ بند ساعت یعنی رز گُلد است. در این ساعت از کالیبر ” بی ۰۳۳” استفاده شده است.

  • “دِی نایت” محصول برند ” بلانکپِین”

 

ساعت
ساعت

 

 

صفحه این ساعت به ۳قسمت در ۴ سطح تقسیم شده است و نمادی است ازیک روز کامل( یعنی ۲۴ ساعت). در طراحی این ساعت از کالیبر ۱۱۵۰ استفاده شده است. صفحه این ساعت به گونه­ای طراحی شده است که عقربه ساعت شمار و دقیقه شمار به جای اینکه یک دور کامل دایره­ای بزنند، دو نیم دور می­زنند. طراحی صفحه این ساعت بی شک یکی از زیباترین صفحه­هایی است که برای یک ساعت طراحی شده است. بر روی صفحه این ساعت از یک دایره که با یاقوت­های طلایی تزیین شده است، به عنوان نمادی از خورشید، استفاده شده است.

 

  • ” جِی ۱۲ اِسکِلِتون فلایینگ” محصول برند “شانِل”

 

ساعت
ساعت

صفحه این ساعت از طلا ی سفید است که در کنار آن از رنگ مشکی مات نیز استفاده شده است. در صفحه این ساعتف از دو صفحه دایره­ای شکل تو در تو نیز استفاده شده است. در داخل دایره کوچکتر یک ستاره طراحی شده است که با الماس سفید تزیین شده است. اما در دایره بزرکتر عقربه­های ساعت­شمار و دقیقه شمار قرار داده شده است. نکته جالب توجه این است که صفحه دایره بزرکتر شفاف طراحی شده است و موتور ساعت قابل مشاهده است. بند این ساعت سرامیکی است و با الماس­های باگت تزیین شده است.

ادامه دارد….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا