ساعت

5 ساعت محبوب از برند مورد علاقه پیمان معادی

پیمان معادی ساعت های خاصی به دست خود می بندد. شاید دلیل این کار او این باشد که خود دارای یک گالری ساعت می باشد و همین امر نه تنها معادی بلکه هرکس دیگری را می تواند تشویق به استفاده از ساعت های لوکس و گران قیمتی نماید که خود نیز فروش آن را ممکن است بر عهده داشته باشد. اما برند مورد علاقه پیمان معادی برند لومینور پانرای می باشد که یک برند سرشناس و معروف ایتالیایی می باشد .در این پست از ارشاکو قصد داریم 5 ساعت از این برند را به شما معرفی نماییم.

 

ساعت لومینور پنرای مدل سابمارزیبل

 

پنرای - ارشاکو
پنرای – ارشاکو

 

برای خرید ساعت مردانه لومینور بهتر است بدانید که این ساعت در دو مدل و با سه رنگبندی ارایه می گردد. بدنه رزگلد، صفحه سبز تیره و بند مشکی رنگ اول این ساعت می باشد و رنگ دوم این ساعت دارای بدنه نقره ای، صفحه سورمه ای تیره و بند مشکی می باشد . تماما مشکی با اندکس های سبز نیز رنگ سوم این ساعت را شکل می دهد.

 

ساعت لومینور پنرای مدل سابمارزیبل-اس

 

ساعت مچی-ارشاکو
ساعت مچی-ارشاکو

 

ساعت مردانه لومینور پنرای مدل سابمارزیبل-اس ، جزو ساعت های لوکس محسوب میشود که به رنگ مشکی به بازار ارایه گردیده است. این ساعت تک موتوره می باشد که ساخت موتور آن نیز منسوب به کشور چین می باشد.

 

ساعت مچی های کپی پنرای مدل panerai submersible G25

 

ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه

 

ساعت مچی مردانه کپی پنرای مدل G25دارای کیفیتی هم چون کیفیت ساعت های اصلی پنرای می باشد. این مدل از پنرای با رنگبندی قهوه ای ارایه گردیده است.و دارای رنگ قابی مسی رنگ می باشد. عکس این ساعت را می توانید مشاهده نمایید.

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/ساعت-برند-مورد-علاقه-پیمان-معادی/
  • https://ershaco com/blog/ساعت-برند-مورد-علاقه-پیمان-معادی/#:~:text=اما برند مورد علاقه پیمان و معروف ایتالیایی می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا