ساعتلوازم شخصی

مدگرایی در ساعت و عطر

احتمالا دیده اید افرادی را که به ست کردن لوازم و پوشاک خود توجه و اهمیت زیادی می دهند. گاهی ما دوست داریم رنگ کیف و کفش خود ر یکی انتخاب کنیم، گاهی هم رنگ شال و لاک خود را یکی می کنیم. بعضی هم دوست دارند به طریقی دیگر از رنگ های مشابه در زندگی خود استفاده کنند، مثلا خودرویی همرنک با رنگ لباس خود، یا رنگ موبایل و تبلت خود را همرنگ انتخاب می کنند.

البته همیشه به رنگ ها محدود نمی شود و گاهی هم ما از برند و مارکی یکسان در انتخاب های خود استفاده می کنیم. دیده اید برخی از دوستانتان تمام لباس هایشان را آدیداس انتخاب می کنند؟ یا مثلا توجه کرده اید فلان شخص همیشه از یک مارک خرید می کند و این فقط به دلیل کیفیت آن مارک خاص نبوده بلکه نوعی مد و مدگرایی است. در واقع ما برای ایجاد تنوع، پیروی از یک مد، جلب توجه و گاهی تعصباتی که داریم دست به چنین انتخاب هایی می زنیم.

یکی از این انتخاب ها و به عبارتی یکی دیگر از روش هایی که می توانیم برخی لوازم شخصی خود را با هم ست کنیم استفاده از عطر و ساعت با یک مارک است. هستند مارک هایی معروف که دارای محصولاتی بسیار لوکس و زیبا می باشند. مثلا برند رالف لورن که اغلب شما عطر های آن را به خوبی می شناسید ، دارای محصولات بسیاری می باشد که شهرت جهانی دارند، ساعت مچی از محصولاتی است که می توانید از آن به عنوان ست و مدگرایی استفاده کنید.

ساعت مچی رالف لورن در طرح های بسیار زیبا و خیره کننده ارئه شده است که در ادامه برخی از این ساعت های مارک دار را می بینید.

normal-b9500e809d89343de331ef07ede75e9e-38240941

ralph-lauren-automotive-chronograph-watch-4

ralphlauren16x9__standard

ralph5
raplh-lauren-sporting-watch1

ralph-lauren-rl-automotive-skeleton-non-skeleton-watches-ablogtowatch-34

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا