آرایشی و زیبایی

نکات مهم در مورد نباید های لوازم آرایشی

به قلم ارشاکو : خیلی وقت ها هست که برای حفظ سلامتی مان هم که شده بایستی به نکاتی در استفاده از لوازم آرایشی دقت کنیم ، نکته هایی که هر چند می توانند خیلی کوچک باشند ولی تاثیر بزرگی بر عدم سلامتی ما داشته باشند . در این مطلب از ارشاکو قصد داریم درباره نباید های لوازم آرایشی با شما دوستان گلمون سخن بگیم . با ما همراه باشید …

  1.  نباید کرم پودر ها ، پنکیک و سایه ها را با در های باز روی میز آرایش تان رها کنی. خیلی وقت ها پیش می آید که بعد از استفاده از لوازم آرایشی بی توجه به بستن درشان آنها را بر روی میز آرایش مان رها می کنیم !

 

۱۲۳
نباید های لوازم آرایشی
  1. قبل از شروع به آرایش دست های خود را با آب و صابون بشویید . نباید با دست های آلوده به آرایش کردن بپردازید .
  2. نباید لوازم آرایشی تان را به کسی قرض دهید . استفاده از ریمل ، سایه و حتی کرم پودر مشترک می تواند موجب حساسیت پوستی شود.
  3. نباید لوازم آرایشی تان را در معرض تابش نور خورشید قرار دهید . اگر میز آرایش تان در جایی از اتاق می باشد که در معرض نور آفتاب می باشد ، بهتر است که از چیدن لوازم آرایشی تان بر روی آن پرهیز کنید .
  4. نباید هیچ لوازم آرایشی ای را بدون برچسب وزارت بهداشت خریداری کنید . این برچسب را می توانید بر پشت لوازم آرایشی ای که تاییدیه وزارت بهداشت را دارند ، بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا