ساعت

معرفی بهترین ساعت‏‎های جواهرنشان زنانه

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو :  در رابطه با ساعت‌های زنانه اصلاً نمی‌توان از جواهرات گذشت و یکی از عوامل اصلی جذابیت و منحصربفردی این ساعت‌ها استفاده هنرمندانه از جواهرات است درحالی که دوستداران واقعی ساعت‌های مکانیکی همیشه از ترکیب این مخلوقات دقیق هنری با جواهرات، مخالف بوده‌اند . در ساعت‌های برتر زنانه ۲۰۱۵، چینش برفی الماس، طرح‌های مجلسی کلاسیک، ساعت‌های مخفی و انواع دستبند شکل بیشترین طرفداران را داشته است. در این مطلب از ارشاکو قصد داریم ، نگاهی به ساعت های زنانه عرضه شده در سال ۲۰۱۵ داشته باشیم . با ما همراه شوید …

 

 

 

۱ (۲)
جگرلوکولتر «Jaeger-LeCoultre»

 

 

 

برند جگرلوکولتر به عنوان ابداع‌کننده چینش برفی الماس در سال ۲۰۰۲ به خوبی می‌داند که چگونه با ساعت‌های جواهرنشان خود خانم‌ها را راضی کند. ساعت رُز شکل «La Rose Extraordinaire» بهترین نمونه ساعت‌های جواهرنشان این برند در سال گذشته است. طراحان خلاق این برند به زیبایی و با استفاده از ۱۴۲۰ الماس افکتی برف‎گون را بر گلبرگ‌های گل رز پدید آورده‌اند. منحصربفرد بودن این تکنیک به این دلیل است که مانند دانه‌های برف هیچ کدام از این مدل ساعت به یکدیگر شباهتی ندارد و در هر کدام از الماس‌های ریز و درشت متفاوت بهره گرفته شده است و نحوه چینش سنگ‌ها نیز به سلیقه و خلاقیت سنگ‌چین‌ها بستگی دارد.

 

شوپارد «Chopard»
شوپارد «Chopard»

 

 

 

این جوجه تیغی آشنا و زیبا که سال گذشته نماد بخش ساعت‌های شوپارد در هفته مد پاریس بود، این‌بار در قالب مجموعه «Animal World» و ساعتی منحصربفرد به بازار عرضه شده است. پشم‌های این بچه جوجه تیغی منحصربفرد از یاقوت آبی کبود است.این ساعت زیبا با پوششی در مانند از سنگ ماه در نقش تیغ‌های جوجه تیغی صفحه الماس‌نشان را پوشانده است.

 

کارتیه «Cartier»
کارتیه «Cartier»

 

تخصص مزون کارتیه طراحی ساعت مخفی می باشد که اوج خلاقیت ان ها در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه گردید .  ساعت الماس‌نشان بی‌نظیر این برند به همراه ۵۱/۱۳ قیراط عقیق و در کشویی الماس‌نشان زیبایی خیره ‌کننده‌ای دارد. این ساعت در حالت عادی می‌تواند نقش یک دستبند الماس‌نشان را بازی کند. شکل اصلی این ساعت شبیه به «کوکوشنیک» یا همان سرآذین سنتی روسی است که کارتیه اولین‌بار در دهه نود میلادی آن را به صورت جواهرنشان تفسیر کرد.

 

شومه «Chaumet»
شومه «Chaumet»

 

نماد سبک شیک‌پوشی غالب در دوران حکومت ناپلئون کسی جز ملکه ژوزفین نبود . ساعت « Éclat Floral » ژوزفین با الماس‎های گلابی یا اشکی شکل درشت زیباترین ساعت شومه در سال ۲۰۱۵ است.ژوزفین دهه‎ها پس از مرگ نیز همچنان منبع الهام طراحان این برند است و جواهرات مختلفی را با الهام از گل محبوبش و علاقه‎مندی او به طبیعت تا به حال به بازار عرضه شده است.

 

 

ون کلیف اَند آرپلز «Van Cleef & Arpels»
ون کلیف اَند آرپلز «Van Cleef & Arpels»

 

محل رفت و آمد بانوان و هنرمندان طراز اول جامعه نظیر ماریا کالاس خواننده مشهور اپرا و والیس سیمپسون همسر ادوارد هشتم در دهه های پیشین حول و حوش  این برند بود و این برند از همان روزها تا به اکنون توانسته است ، هم چنان زرق و برق خود را حفظ گند .  یکی از به یادماندنی ترین ساعت‏‎های زنانه سال ۲۰۱۵ ساعت ماهی شکل «Carpe Koï» بود که با رنگ نارنجی زیبای خود از هشت هزار سنگ قیمتی رنگی، الماس و تورمالین ساخته شده است. صفحه مخفی ساعت در دهان ماهی قرار گرفته و به زیبایی با الماس و یاقوت تزئین شده است.

بریژیت «Breguet»
بریژیت «Breguet»

 

«بلنک پین» و «واشرون کنستانتین» و این کمپانی هر سه ، جزو قدیمی ترین کمپانی های ساعت سازی محسوب می گردند . اولین سازنده ساعت مچی بریژیت می باشد ، و بسیاری از تکنولوژی‎های به کار رفته در ساعت‎های مکانیکی از جمله توربیلون ابداع آنهاست.  خودکار و خودنویس‎های نفیس، جواهرات و دکمه سردست نیز از محصولات منحصربفرد آنها است. این کمپانی قدیمی در دهه‎های هفتاد و هشتاد توسط افراد مختلفی اداره شده است و سرانجام در سال ۱۹۹۹ کمپانی بزرگ و قدرتمند سواچ آن را به زیرمجموعه خود اضافه کرد. ساعت  زنانه «گل دیوانه » واقعا یکی از دیوانه‎وارترین ساعت‎های طراحی شده تا به امروز است. این ساعت منحصربفرد با بیش از هزار الماس باگتی برش خورده ساخته شده شده که با حرکت دست تکان می‎خورد و حالتی مانند زنده بودن یک گل را به نمایش می‎گذارد.

شانل « Chanel»
شانل « Chanel»

خوشبختانه خانم گابریله «کوکو» شانل در دوران فعالیت خود دریایی از موتیف‎های جذاب به جای گذاشته است که تا به امروز هم به طور مستقیم و یا از منظر الهام مورد استفاده قرار می‎گیرد. ساعت مخفی «شاهپر» که اشاره‎ای به علاقه کوکو شانل به پر به عنوان نمادی از استقلال و آزادی است این بار با پوششی از الماس و یاقوت صورتی و پر بسیار زیبا بر روی صفحه ساعت ظاهری چشمگیر و منحصربفرد پیدا کرده است. با فشردن یکی از یاقوت‎های صورتی در اطراف صفحه  شاهپر کنار می‏‎رود و صفحه زیبای ساعت نمایان می‎شود.

 

اُدمار پیگه « Audemars Piguet»
اُدمار پیگه « Audemars Piguet»

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا