ساعت

راهنمای خرید ساعت مچی مناسب

زمان یکی از مهمترین داشته های ما است و گذر زمان در هر ثانیه برای هر یک از ما اهمیت دارد. شاید همین اهمیت داشتن زمان باعث اختراع و ساخت ساعت شد. ساعت از وقتی که پا به عرصه گذاشته است تا کنون تغییر و تحولات زیادی به خود دیده است. ساعت در انواع مچی، رومیزی، دیواری و یا ساعت زنجیر دار که سابقا بیشتر دیده می شد، با توجه به نیازهای ما طراحی و ساخته شده اند. در این میان ساعت مچی شاید یکی از ملزوماتی باشد که هر کسی همراه خود دارد . ساعت مچی نیز در انواع مختلف و با امکانات مختلفی طراحی و ساخته می شود. ساعت مچی هایی که عقربه ای هستند و طرفداران زیادی دارند، ساعت مچی هایی که دیجیتالی هستند و باز هم علاقه مندان خاصی دارند. اخیرا کجت هایی پوشیدنی و هوشمندی نیز وارد بازار شده اند که در شمایل ساعت مچی قابلیت هایی فراوان دارند.

شاید خرید ساعت مچی هر چند سال یک بار برای شما اتفاق بیوفتد، و یا شاید شما دوست دارید ساعت مچی های متنوعی داشته باشید و هر یک را در زمان و مکان خاصی استفاده نمایید. به هر حال خرید ساعت مچی برای هر کسی حتما اتفاق افتاده است. هر شخصی برای خرید ساعت مچی شاخصه هایی را در نظر می گیرد و مطابق با نیازها و انتظارات خود دست به خرید می زند.

مثل تمام محصولات و کالاهای دیگر، ساعت مچی نیز طیف گسترده ای از تنوع در قیمت و طراحی دارد. در ادامه قصد داریم چند محصول با کیفیت و البته معروف و پر فروش معرفی کنیم تا در خرید ساعت مچی بتوانید راحت تر انتخاب کنید. برخی برندهایی که در طراحی ساعت مچی برتر و معروف تر هستند  اصولا محصولات پرفروشی دارند، عبارت اند از : Casio ، Swatch، Esprit  و Seiko .

چندین ساعت مچی با توجه به تنوع قیمت و البته قابلیت های مختلف، به قرار زیر می باشد:

 

ساعت مچی دیجیتالی دخترانه کاسیو

ساعت مچی دیجیتالی دخترانه کاسیو Casio BG-1005M-7DR بسیار شیک، اسپرت و سبک مناسب برای کودکان(دختران) میباشد. کاربری ساعت اسپرت و ورزشی می باشد. صفحه ی نمایش دیجیتال ساعت گرد و به رنگ صورتی می باشد.جنس بدنه ساعت Casio BG-1005M-7DR از استیل-کائوچو،رزین یا پلاستیک می باشد و بند آن از پلاستیک به رنگ سفید طراحی شده است. ساعت Casio BG-1005M-7DR در برابر ضربه های احتمالی مقاوم بوده و در برابر آب تا عمق ۲۰۰ متر مقاوم می باشد. از دیگر ویژگی های ساعت می توان به داشتن زنگ هشدار، کرنومتر ، نور پس زمینه و عقربه های شب تاب اشاره کرد. ویژگی قابل توجه ساع Casio BG-1005M-7DR تامین انرژی خورشیدی آن است.

۱

buy-1

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو ادیفایس ردبول ادیشن Casio Edifice Redbull Edition EQS-A1000RB-1AVDR از جمله ساعت های با کیفیت برند کاسیون می باشد که تمام فلزی و به رنگ نقره ای بوده و  صفحه ای گرد به رنگ مشکی دارد . جنس شیشه ی محافظ صفحه ی و عقربه های ساعت  ردبول ادیشن از جنس یاقوت می باشد که در مقابل ضربه و خراش مقاومت بالایی دارد . ساعت  ردبول ادیشن منبع انرژی خود را از طریق خورشید تامین می کند و شما دیگر نیازی به تعویض باتری نخواهید داشت . ساعت  ردبول ادیشن تا عمق ۱۰۰ متری در برابر آب مقاوم است

۲

buy-1

ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو

کمپانی ژاپنی سیکو از قدیمی ترین سازنده های ساعت های رسمی و اسپرت می باشد که با کیفیت و زیبایی بالای ساعت هایش تاکنون بسیار مورد توجه قرار گرفته است . ساعت SPC068P1 دارای صفحه ی سفید گرد می باشد که در داخل آن اعداد رومی با فونتی زیبا درج شده اند و در بالا و پایین صفحه ی ساعت دو صفحه ی کوچک تعبیه شده اند که روی هرکدام از آنها عقربه های کورنومتر قرار گرفته است . بدنه ای نقره ای رنگ ساعت SPC068P1 به همراه شیشه ی یاقوت آن زیبایی چشمگیری را بوجود آورده است . فناوری ساعت SPC068P1 کینتیک است که با حرکت دست انرژی مورد نیاز آن تامین می شود و شما نیازی به تعویض باتری نخواهید داشت .

۳

buy-1

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک Casio G Shok GW A1100 1ADR یکی دیگر از ساعت های سری G Shok تولید شده در شرکت بزرگ و باسابقه ی طولانی Casio می باشد. ساعت مچی مردانه Casio G Shok GW A1100 1ADR ساعتی اسپرت که با ویژگی های متنوع خود در بین ورزشکاران و طبیعت گرد ها محبوب می باشد. از جمله ویژگی های ساعت مچی اسپرت مردانه Casio G Shok GW A1100 1ADR می توان از قطب نمای دیجیتالی، دماسنج، ساعت جهانی، عقربه های شب نما و نور پس زمینه، نمایش تاریخ کامل و روز های هفته، ۵ زنگ هشدار مختلف، خاصیت ضد آب تا عمق ۲۰۰ متری و شمارش گر معکوس نام برد.

۴

buy-1

ساعت مچی عقربه ای زنانه سیکو

ساعت مچی عقربه ای زنانه سیکو Seiko SRKZ58P1 دارای صفحه ای گرد با طرح ابر و باد می باشد که اعداد رومی با فرمی زیبا در آن قرار گرفته اند و در مقابل هر عدد یک نگین قرار داده شده است . در بالاترین قسمت صفحه و زیر عدد ۱۲ دو عدد نگین تعبیه شده است که سبب باشکوه تر شدن صفحه ساعت گشته است . ساعت SRKZ58P1 دارای بدنه ی مسی می باشد که با صفحه ی سفید آن ترکیب رنگ زیبایی را ایجاد کرده است . بند ساعت SRKZ58P1 از جنس استیل ضد زنگ بوده که که در عین زیبایی حس راحتی را برای شما القا می کند .

۵

buy-1

ساعت مچی دیجیتالی مردانه کاسیو جی شاک

ساعت مچی دیجیتالی مردانه کاسیو جی شاک Casio G Shock GW 9400 1DR ساعتی تمام عیار اسپرت که مورد توجه افراد ورزشکار و طبیعت گردان قرار گرفته است. ساعت مچی دیجیتالی Casio G Shock GW 9400 1DR دارای وزنی سبک، بدنه ضد ضربه و بند مقاوم، ارتفاع سنج، دماسنج، کرنومتر، فشار سنج و ضد آب تا عمقی بیش از ۲۰۰ متر و دیگر ویژگی ها شامل نور پس زمینه، زنگ هشدار، تاریخ و نمایشگر روز های هفته و زمان ۲۴ ساعته می باشد که آن را به ساعتی منحصر به فرد و کارآمد مبدل ساخته است.

۶

buy-1

ساعت مچی عقربه ای زنانه اسپریت

ساعت مچی عقربه ای زنانه اسپریت Esprit ES900512006 از جمله ساعت های اسپرت زنانه برند اسپریت می باشد که با صفحه ی مستطیل شکلی که دارد زیبایی خاصی به دستان شما می دهند . ساعت Esprit ES900512006 دارای بند فلزی نوک مدادی می باشد که با صفحه ی نوک مدادی آن هماهنگ بوده و حس جذابیت را برای شما به ارمغان می آورد . ساعت Esprit ES900512006 تا عمق ۳۰ متری در برابر آب مقاوم بوده و نیازی به درآوردن آن از دستتان نیست . منبع انرژی ساعت Esprit ES900512006 از باتری تامین می شود و با کاربرد آسانی که دارد برای استفاده در طول روز مناسب است.

۷

buy-1

ساعت مچی عقربه ای اسپرت سواچ

سواچ Swatch SUOV101 محصولی زیبا و منحصر به فرد است که با قطر ۴۳ میلی متری که دارد هم برای خانم ها و برای آقایان مناسب است و در دسته ی ساعت های فشن قرار داده شده است . ساعت ساعت مچی عقربه ای اسپرت سواچ Swatch SUOV101 دارای صفحه ی گرد و چند رنگ است که با بدنه ی پلاستیکی که دارد مقاومت نسبتا خوبی از خود نشان می دهد . بند ساعت سواچ لاستیکی و به رنگ سرمه ای است که برروی مچ دست احساس راحتی فوق العاده ای را ایجاد می کند . ساعت سواچ تا عمق ۳۰ متری در برابر آب مقاومت دارد.

۸

buy-1

ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ

ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch SUOW119 محصولی زیبا و منحصر به فرد است که با قطر ۴۲٫۷ میلی متری که دارد برای بانوان شیک پوش طراحی شده است . ساعت ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch SUOW119 برای مصرف روزانه طراحی شده است و با بدنه ی پلاستیکی که دارد مقاومت نسبتا خوبی را از خود نشان می دهد . ساعت SUOW119 دارای صفحه ای گرد به رنگ کرم می باشد که بند سیلیکونی کرم جذابیت زیبایی را ایجاد کرده است . برروی صفحه ی طرح یک گل قرار داده شده است که زیبایی ساعت را چند برابر کرده است . ساعت سواچ تا عمق ۳۰ متری در برابر آب مقاومت دارد .

۹

buy-1

ساعت مچی زنانه عقربه ای سواچ

سواچ Swatch LK349G محصولی زیبا و منحصر به فرد است که با قطر ۲۵ میلی متری که دارد مناسب برای خانم های شیک پوش طراحی شده است . ساعت Swatch LK349G دارای صفحه ای گرد به رنگ طلایی است که با بند فلزی طلایی هماهنگی زیبایی ایجاد کرده است و شیشه ی پلاستیکی ساعت آن را در برابر ضربه و خراش مقاومت کرده است . ساعت Swatch LK349G تا عمق ۳۰ متری در برابر آب مقاوم بوده و انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری تامین می کند . قفل ساعت Swatch LK349G  از نوع سگکی ساده می باشد که به راحتی باز و بسته می شود .

۱۰

buy-1

ساعت مچی اسپرت عقربه ای سواچ

Swatch YGS470 از محصولات ساده و شکیل کمپانی سواچ می باشد که با طراحی ساده و منحصر به فرد خود توجه هرکسی را به خود جلب میکند و با قطر ۳۷ میلی متری که دارد هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب است . ساعت YGS470 دارای صفحه ای گرد به رنگ بژ است که با بند چرم قهوه ای خود هماهنگی زیبایی ایجاد کرده است . جنس چرم بند ساعت از مرغوب ترین نوع چرم بوده و احساس راحتی فوق العاده ای را برروی دست ایجاد می کند . ساعت سواچ تا عمق ۳۰ متری در برابر آب مقاومت دارد

۱۱

buy-1

ساعت مچی دیجیتالی اسپرت کاسیو

ساعت Casio PRG 300CM 3DR یکی از پر طرفدار ترین ساعت ها در بین نسل جوان، شیک پوش و شیک پسند است، زیرا طراحی آن که در دسته ی ساعت های اسپرت قرارش می دهد باعث شده همزمان که مورد استفاده ی خانم ها و آقایان قرار گیرد. داشتن قابلیت های فراوان ساعت دیجیتالی کاسیو PRG 300CM 3DR از جمله نور صفحه که استفاده از ساعت را در شب میسر می کند، دماسنج، فشار سنج، ساعت جهانی و ارتفاع سنج در کنار مزایای چون نشانگر ۲۴ ساعته، تاریخ شمار و نمایشگر روز های هفته باعث محبوب شدن ساعت دیجیتالی Casio PRG 300CM 3DR در بین افراد ورزشکار شده است.

۱۲

buy-1

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا