خودرو

۵ اشتباه رایج که به هنگام خرید خودرو دچار می شوید

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : به هنگام خرید خودرو ، انتخاب خودروی مناسب با توجه به عرضه مدل‌های زیاد خودرو باقیمت‌ها و امکانات گوناگون از شرکت‌های مختلف، ممکن است شما را دچار سردرگمی نماید . در ادامه قصد بیان ۵ اشتباه رایج به هنگام خرید خودرو را داریم تا دیگر شما ان ها را تکرار نکنید . پس با ما همراه باشید …

 

 

buyacar
عدم آگاهی و نداشتن اطلاعات خودرویی کافی 

اکثر رانندگان به هنگام خرید به جیب خود نگاه کرده و در اولین نمایندگی اقدام به خرید خودرو می نماید که کاریست بسیار اشتباه. بهتر است قبل از خرید خودروی مورد نظر خود به چند سایت خودرویی سر زده و اطلاعات مناسبی نسبت به خودرویی که قصد خرید آن را دارید کسب نمایید .

 

bmw2
 عدم انجام آزمون رانندگی قبل از خرید
از هر شش خریدار خودرو یک نفر هرگز قبل از خرید با آن رانندگی نمی‌کند و یک‌سوم از این تعداد صرفاً با یک نگاه ۱۰ دقیقه‌ای گذرا اطراف خودرو اقدام به خرید می‌کنند. چنین خریدی به‌هیچ‌عنوان مناسب نخواهد بود چراکه تنها رانندگی کردن با یک خودرو می‌تواند مشخص کند که آیا این خودرو مناسب ویژگی‌های جسمانی شما هست یا نه. برای خرید خودروی جدید از چندین نمایندگی بازدید کنید و با محصولات آن‌ها رانندگی کنید. این امر معیار بسیار مناسبی برای مقایسه ویژگی‌های خودروها بوده و به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. البته این امکان در ایران فراهم نیست و خودروسازان وطنی صرفاً با تعدادی عکس و کاتالوگ چندین هزار دستگاه خودرو می‌فروشند!

Costsofcarownership


 عدم خرید اقساطی

شما می‌توانید با در نظر گرفتن میزان قدرت پرداخت ماهیانه خود اقدام به خرید اقساطی خودرو کنید.مطمئناً نمایندگی‌های فروش خودرو اقدام به فروش محصولات خود به‌صورت اقساطی با بهره بسیار کم و یا صفر درصد (قاعدتا نه در ایران) می‌کنند.

 

buying-a-car-2
 خرید از یک نمایندگی فروش

بسیاری از خریداران به یک برند و یا فروشنده از قبل اعتماد یافته و همیشه به آن وفادار می مانند . ۴۰ درصد خریداران فقط به یک نمایندگی رفته و اقدام به خرید می‌کنند . اما بهتر است بدانید که حتی اگر به فروشنده نیز اعتماد دارید بهتر است به نمایندگی های دیگر نیز سری بزنید. با این کار ممکن است گزینه های بهتری با قیمت بهتری را برای خرید پیدا کنید .

 

sxl8eukdzrtqspspyjln

 بی‌دقتی هنگام عقد قرارداد خرید
هنگامی‌که شما انتخاب خود را انجام می‌دهید و درنهایت آماده نوشتن قرارداد می‌شوید باید بسیار دقت کنید و توانایی «نه» گفتن داشته باشید. چراکه فروشندگان معمولاً می‌خواهند لوازم جانبی غیرضروری خودرو را نیز به شما بفروشند که حتی ممکن است باقیمتی به‌مراتب بیشتر از جاهای دیگر این کار را انجام دهند؛ مانند چرخ زاپاس با اندازه مشابه چرخ‌های اصلی که امروزه باوجود چرخ‌های زاپاس موقت نیازی به آن‌ها نیست.

Colorful Cars Stock

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا