دنیای دیجیتال

معرفی بهترین انتی ویروس های اندروید

به قلم ارشاکو : با افزایش استفاده از گوشی های هوشمند و مخصوصا گوشی هایی که اکثرا از سیستم عامل اندروید بهره می برند ، باعث شده است تا بحث و تامین ایمنی این سیستم عامل ها نیز به یکی از بحث های داغ امروز تبدیل شود . به همین دلیل امروز در ارشاکو قصد داریم چندتا از بهترین انتی ویروس های اندرویدی را برای شما دوستان عزیز معرفی کنیم . در ادامه مطلب همراه ما بمانید ….

آنتی ویروس CM Security

آنتی ویروس CM Security
آنتی ویروس CM Security

 

سرافراز بیرون آمدن از ۳ میلیون آزمایش امنیتی می تواند دلیلی بر بهترین بودن این آنتی ویروس به شمار رود . و این آنتی ویروس توانسته است ۵ ستاره در Google play دریافت کرده است. این آنتی ویروس در AV-TEST که در اوایل سال جاری از آن گرفته است امنیتی ۱۰۰% سرعت کشف و شناسایی ویروس را از آن خود کرد.

این برنامه کاملاً رایگان می باشد.

آنتی ویروس ۳۶۰ Security

آنتی ویروس ۳۶۰ Security
آنتی ویروس ۳۶۰ Security

امتیازی که این برنامه در گوگل پلی از طریق کاربران دریافت کرده است ، ۴٫۲۵ می باشد . این آنتی ویروس  با بیش از ۱.۵ میلیون بررسی تخصصی به علاوه آن این برنامه ۶ میلیون با در گوگل به کاربران توصیه شده است.

برنامه نسبتاً سریع می باشد اما سبک که به خوبی طراحی شده است و به راحتی برای همه قابل استفاده است.

تشخیص برنامه های مخرب هم می تواند توسط این آنتی ویروس صورت بگیرد و شما  می توانید برنامه های مخرب را در خود آنتی ویروس پاک نمایید. بیش از ۴۵۰ میلیون کاربر از این برنامه استفاده می کنند که تقریباً همگی از آن راضی هستند.

آنتی ویروس Avast! Mobile Security

آنتی ویروس Avast! Mobile Security
آنتی ویروس Avast! Mobile Security

 

حتما نام این آنتی ویروس را کسانی که با کامپیوتر کار می کنند شنیده اند . این آنتی ویروس می تواند شما را در برابر حملات وای فای تان محافظت کند . با بیش از یک میلیون بررسی تخصصی و بیش از ۷ میلیون توصیه آن در Google در اندروید. Avast دارای یک اسکنر ویروس، حذف ویروس و مدیریت برنامه ها می باشد.

آنتی ویروس Lookout Security & Antivirus

آنتی ویروس Lookout Security & Antivirus
آنتی ویروس Lookout Security & Antivirus

 

یکی از قدیمی ترین برنامه های امنیتی در اندروید همین آنتی ویروس است . این نرم افزار حفاظت از نرم افزار های مخرب، ابزار های تبلیغاتی مزاحم و برنامه های جاسوسی را بر عهده دارد. این برنامه همچنین می تواند گوشی شما را در برابر خطرات فیزیکی هم محافظت نماید مانند سرقت گوشی شما.

منبع بزرگ برای یافتن برنامه ای امنیتی با کیفیت و مفید اندروید در AV-test.org است. آنها به طور مداوم توسط صد ها نفر به صورت ماهانه آنتی ویروس ها و برنامه امنیتی را آزمایش می کنند.

هر ۴ آنتی ویروسی که امرو برای شما دوستان عزیز معرفی شد ، جز آنتی ویروس هایی هستند که از آزمایشات سخت AV براساس قدرت ریال طراحی و سهولت سربلند بیرون آمده اند .

اگر شما هم برنامه های امنیتی ای می شناسید که می تواند برای دوستان تان مفید واقع شود ، می توانید آن را در همین قسمت مطرح کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا