ورزش و سلامتی

کاهش وزن و احساسی

هیدروکسی کات هاردکور نسل بعدی ترکیب منحصر به فرد کولیوس فورسکولی,یوهیمب,گوایوسا و اسکولکپ آبی(اسکوتلاریا)برای ایجاد تاثیرات احساسی منحصر به فرد میباشد.

کاهش وزن و احساسات شدید کاملا آزمایش شده و استاندارد

به مدت ۲۰ سال,نام هیدروکسیکات هم معنی با نتیجه دادن بود.و اکنون انقلابی در هیدروکسی کات صورت گرفته است.پس از گذشته دو دهه تجربه در ساخت,نسل بعدی هیدروکسی کات جدید از مواد کلیدی منحصر به فرد و ترکیبات منحصر به فرد برای ایجاد تجربه ی محرکی عالی تشکیل شده است.همچنین حاوی قهوه ی سبز برای به دست آوردن نتایج واقعی در کاهش وزن میباشد.نمونه هایی که از مواد به کار رفته در نسل جدید هیدروکسی کات استفاده کردند(عصاره ی چای سبز) در ۶۰ روز با یک رژیم غذایی با کالری کم ۱۰٫۹۵ lbs وزن کم کردند و نمونه هایی که در یک مطالعه ی به مدت ۸ هفته با رژیم غذایی با کالری کم و تمرینات متوسط مورد مطالعه بودند ۳٫۷ lbs وزن کم کردند.اکثر فرمول های گرمازا از پشتیبانی هیچ مطالعه ی علمی ای برای مواد کلیدی کاهش دهنده ی وزن خود برخوردار نیستند,به جز دو مورد.

گرمازا های فرا تقویت شده

نسل بعدی هیدروکسیکات هاردکور برای کمک به افزایش سرعت متابولیک بدن نیاز به وضعیت قدرتمند گرمایی بدن دارد!شما هر چیزی را که برای بیشتر تمرین کردن و ساختن بدن نیاز داشتید را در اختیار دارید.

بهبود دهنده ی تمرکز ذهنی

با استفاده از مقدار دقیق دز کافئین آنهیدروس بسیار قدرتمند,نسل بعدی هیدروکسیکات هاردکور همچنین به بهبود تمرکز ذهنی نیز کمک میکند.با مصرف تنها یک دز علاوه بر به دست آوردن مقدار زیادی انرژی,میتوانید با حداکثر شدت ممکن ورزش کنید.

 

ارشاکو
ارشاکو

 

ترکیب موادی که تا به حال ندیده اید

کافئین آنهیدروس(۲۹۰ میلی گرم)

یک ماده ی تحقیق شده ی استاندارد علمی که ثابت شده است گرمازایی بدن را تحریک کرده,انرژی و تمرکز ذهنی را افزایش میدهد.

عصاره ی کلیوس(یا کلیوس فورسخلی)(۱۰۰ میلی گرم)

فورس کولین یک گیاه باستانی استوایی است.سال ها به خاطر تاثیراتش در هنگام ترکیب شدن با کافئین مورد اعتماد بوده است.

اسکالکپ آبی(یا اسکاتلاریا لاتریفلورا)(۷۵ میلی گرم)

یک گیاه که در تاثیرات احساسی منحصر به فرد موثر است.

 

افیوپوگونیس(۲۵ میلی گرم)

یک گیاه ریشه ای متعلق به جنوب شرقی آُیا که حاوی پلی ساکارید هاست.

عصاره ی یوهیمب(یا پاوسینیستالیا یوهیمب)(۴۰ میلی گرم)

یوهیمب هر دو باز های راوولسین و یوهیمباین را تامین میکند.

گوایوسا(یا اللکس گوایوسا)(۲۰ میلی گرم)

یک چایی آمازونی سنتی که در تاثیرات احساسی منحصر به فرد موثر است.

آزمایش شده از لحاظ کیفیت و خلوص

هر عضو از نسل بعدی هاردکور هیدروکسیکات ماسل تک از فیلتر کنترل کیفیت و آزمایش توسط فرد سوم عبور کرده اند تا بتوان از بیشترین خلوص,کیفیت و عملکرد هر بطری تولید اطمینان حاصل کرد.

مواد کاهش وزن دهنده ی کلیدی استاندارد علمی

نسل بعی هیدروکسیکات هاردکور حاوی مواد کلیدی کاهش دهنده ی وزن(قهوه ی سبز)میباشد که توسط اطلاعات علمی به دست آمده از دو آزمایش کنترل دارویی دو برابر تصادفی که در مجله ی بین المللی تحقیقات پزشکی و مجله ی فرانسوی فیتوفراپی منتشر شده اند حمایت میشوند.هر دو مطالعات در مورد عامل کلیدی کاهش وزن در نسل بعدی هیدروکسیکات هاردکور انجام شدند و بیانگر قابلیت آن در کمک به افراد برای کاهش وزن میباشند.

در مطالعه ی ۱,نمونه هایی که از مواد اصلی(عصاره ی قهوه ی سبز)در نسل بعدی هیدروکسی کات هاردکور به مدت ۶۰ روز استفاده کردند,به طور میانگین, ۱۰٫۹۵lbs نسبت به گروه دارویی که به طور میانگین ۵٫۴ lbs وزن کم کرده اند,کاهش وزن داشتند.هر دو گروه ها تحت برنامه ی رژیمی با کالری کم بوده اند.

در یک مطالعه ی جداگانه به مدت ۸ هفته(مطالعه ی ۲),نمونه هایی که از قهوه ی سبز استفاده میکردند به طور میانگین ۳٫۷lbs در مقابل نمونه هایی که از دارو استفاده میکردند و ۱٫۲۵ lbs کاهش وزن داشتند,وزن کم کرده اند.هر دو گروه ها از یک رژیم غذایی با کالری کم استفاده کرده و تمرینات متوسطی انجام میدادند.

منبع : body4life.ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا