آرایشی و زیبایی

باید و نباید آرایش در روز عروسی

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : هرکسی دوست دارد که در روز عروسیش زیباترین فرد مجلس خود باشد که این امر هیچ اتفاقی نیست و نیاز به  رعایت چند نکته ساده دارد . اگر شما هم مایل به دانستن این نکات می باشید ، بهتر است که در ادامه مطلب همراه با ارشاکو بمانید …

 

روز عروسیتان زمان مناسبی برای آزمایش چیزهای جدید برای اولین بار نیست. اگر تا به حال رژ قرمز و یا سایه دودی نزده اید، به هیچ عنوان آن را برای روز عروسیتان هم امتحان نکنید.

 

اگر می خواهید که ماندگاری رزلب تان افزایش یابد ، حتما بایستی پیش از استفاده از برق لب یا رزلب از خط لب استفاده نمایید .  استفاده رژ لب و یا برق لب به تنهایی باعث محو رژ یا برق لبتان خواهد شد.

 

حتما پودری استفاده کنید که بر روی صورت تان بنشیند ، پنکک و یا پودرهای فیکس کننده آرایش باید بر روی صورت به خوبی بنشیند. مناسب ترین رنگ رژگونه را نیز برای برجسته کردن استخوان گونه انتخاب نمایید . نباید رنگ رژ گونه تان تفاوت زیادی با رنگ پایه پوستتان داشته باشد.

 

برای این که در عکس های عروسی عجیب و وحشتناک به نظر نرسید، آرایشتان را با پودر ثابت کنید و مطمئن شوید که پوستتان مات شود تا در عکس ها براق نیفتد. همینطور رژلبی را انتخاب کنید که کمی از حد معمولی که استفاده می کنید روشن تر باشد. زیرا لب های کمرنگ در عکس، محوتر به نظر می آیند.

اجازه ندهید آرایشگر برای راحتی کار خودش موی مصنوعی به موهای شما اضافه کند زیرا رنگ این موها در زیر فلاش دوربین‌ها کاملا با رنگ موی‌ خودتان متضاد می‌شود و مهمان‌هایتان تصویر بدی را از شما به خانه می‌‌برند.

برنزه کردن، برجسته کردن گونه ها و یا کوتاهی زیاد مو را برای روز عروسیتان کنار بگذارید و تغییرات عمده ای را در ظاهر خود ایجاد ننمایید .

شما مطمئن نخواهید بود که این تغییرات عمده برایتان مناسب خواهد بود. بدترین کار این است که احساس کنید تغییر بسیار بزرگی رخ داده و حتی شما تبدیل به شخص دیگری شده اید!

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا