گوناگون

زن های ایرانی که به جمع بازیگران هالیوودی پیوستند

۱ . کاترین لیزا بل : کاترین لیزا بازیگر هالیوودی ایرانی – آمریکایی – انگلیسی تباری است که در سریال های تلویزیونی آمریکا به ایفای نقش می پردازد. کاترین متولد ۱۴ اوت در لندن انگلستان می باشد . او از پدری اسکاتلندی و مادری ایرانی که بعدها از یکدیگر جدا شدند به دنیا آمده است.

 

 

کاترین
کاترین لیزا

 

  1.  آهو جهانسوز  :  آهو جهانسوز یا سارا شاهی مدل و بازیگر ایرانی آمریکایی زاده ی ۱۰ ژانویه ۱۹۸۰ از پدری ایرانی و مادری اسپانیایی می باشد.

سارا شاهی هم چنین به حرفه ی بازیگری در سینمای هالیوود و تلویزیون آمریکا می پردازد. وی موفق به کسب رتبه ۳۶ در لیست ۱۰۰ زن داغ  مجله ماکسیم شده است .

 

ساراشاهی
آهو جهانسوز

 

 

۳٫پری ناز وزیری تبار : پری ناز وزیری تبار با نام تغییر یافته شهره آغداشلو ( نام همسر وی ) در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۳۱ متولد شد .شهره بازیگر ایرانی – آمریکایی سینما و تلویزون است که در سال ۲۰۰۳ میلادی نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل جهت بازی در فیلم خانه ای از شن و مه شد.و در سال ۲۰۰۹ نیز موفق به کسب جایزه معتبر جهت بازی در نقش مکمل زن در مجموعه تلویزیونی خانه صدام می باشد.

 

شهره
پری ناز وزیری تبار
  1. نادیا الکساندرا بیورلین : نادیا الکساندرا بیورلین زاده ی ۲ اوت ۱۹۸۰ در نیوپورت ایرلند از پدری سوئدی و مادری ایرانی تبار می باشد. ولی هنر پیشه ی سینمای هالیوود است که هم اکنون مشغول به تحصیا در مدرسه هنر نیویورک است.نادیا به سازهای فلوت ، گیتار ، پیانو و چنگ تسلط داشته و می تواند به زبان های فارسی ، سوئدی وو انگلیسی نیز صحبت کند.

 

نادیا
نادیا الکساندرا بیورلین

 

  1. بهار سومخ : بهار سومخ زاده ی ۳۰ مارس ۱۹۷۵ در تهران می باشد .وی بازیگر هالیوودی ایرانی یهودی تبار می باشد که به بازیگری مشغول می باشد .از فیلم های مطرح سومخ می توان به تصادف ، ماموریت غیر ممکن ۳ اشاره کرد که سومخ به ایفای نقش در آنها پرداخته است.

وی در سال ۲۰۰۱ با یک مدیر تجاری به نام کلیتون ازدواج کرد و در سال ۲۰۰۶ در لیست ۱۰۰ زن زیبای جهان از طرف مجله پیل مطرح شد.

 

 

bahar_soomekh
بهار سومخ

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/۱-16/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا