آرایشی و زیبایی

چگونه می توانم با آرایش بینی خود را کوچکتر نشان دهم ؟

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : لازم نیست همیشه برای به دست آوردن زیبایی سخت ترین راه را انتخاب کرد . شما می توانید بدون انجام عمل زیبایی و تنها با دانستن چند تکنیک آرایشی ، بینی خود را کوچکتر نشان دهید . تنها کافیست این چند تکنیک نه چندان سخت را بدانید ، همین . پس اگر مایل به دانستن هستید ، از شما دعوت می کنیم تا در ادامه این مطلب از ارشاکو همراه با ما باشید ….

 

شما بایستس این تکنیک ها را بسته به شکل و سایز بینی خود انجام دهید ، پس قبل از هرچیزی بایستی فرم بینی در حال حاضر خود و فرم بینی ای که دوست دارید را بشناسید و در ذهن خود مجسم نمایید .

 

فرم بینی کوتاه : 

 

باید توسط قلموی آغشته به رنگ یک درجه تیره تر از کرم روی پوستتان،دو خط که در گریم همه بینی ها وجود دارد و فقط اندازه عرضی و طولی خطی که می کشیم متفاوت است بکشیم..
حالا میپرسید کجا این دو خط رو بکشیم؟
این دو خط در واقعا همون خطهای استخوان بینی هست..همان استخوانی که دکتراهای زیبایی اصول زیبایی بینی رو روی این دوخط انجام می دهند،این دو خط در واقع زیر هردو ابرو قرار دارند و تا سوراخ های بینی امتداد دارند..
توجه کنید برای همه بینی ها این دو خط رو میکشیم

حال برای بینی کوتاه باید چگونه بکشیم؟
این دو خط رو نزدیکتر از اون چیزی که هست میکشیم با اینکار بینی بلند تر به نظر می آید  و زیر بینی رو با قلم موی یک درجه روشن تر از پوست صورتمان،روشن میکنیم.

اصول زیبایی بینی

در گریم بینی ما فقط خطای دید ایجاد میکنیم ، معجزه نمیکنیم

 

فرم بینی بلند:

اگر بینی بلندی دارید ، باز هم نگران نباشید ، فقط کافیست ، اینبار این دو خط بینی رو دورتر از حد خودش میکشیم تا بینی پهن به نظر بیاید و زیر بینی رو تیره میکنیم تا از بلندیش کم کنیم.

 

فرم بینی رو به پایین:

در این مدل از بینی ها بایستی نوک بینی را تیره تر کنید تا خطای دید را باری دیگر ایجاد کنید .
فرم بینی قوز دار:

ما در گریم حق نداریم سطوح را تیره کنیم پس نباید برای بینی قوز دار وسط بینی رو تیره کنیم پس طبق معمول دو خط بینی رو ایجاد میکنیم و چون بینی های قوزدار دو خط بینیشان به هم نزدیکتر هست ما این دو خط رو کمی دور میکنیم و وسط بینی (مابین دو خط)رو یک درجه روشن تر از پوست صورتمان میکنیم.

 

 

رفع مشکل پهنی بینی

به وسیله لوازم آرایش و گریم می توانید بینی خودتان را کوچکتر نشان دهید

 

گرد نشان دادن نوک بینی:

اگر نوک بینی شما باریک است و دوست دارید که آن را گرد نشان دهید ، بایستی این بار دو خط کمی دورتر از حد معمول کشیده شود و ایجاد روشنی در وسط این دو خط،با استفاده از قلم موی تیره زیر بینی رو(درواقع همان نوک بینی ) یک هلال گرد بکشنید و داخل آن هلال را با قلم موی روشن ،روشنتر کنید، حالا آن هلال را به طرف پایین با همان قلم موی تیره که کشیدید ،فید کنید تا خطها محو بشوند ..
فرم بینی پهن :

اگر می خواهید مشکل پهن بودن بیین خود را پنهان کنید ، بهتر است که این چنین عمل نمایید ،  هر دو طرف بینی را سایه ی تیره بزنید ،رنگ سایه ی شما باید تیره تر از رنگ آرایشتان باشد ،سپس روی پل بینی ،در واقع باریک ترین قسمت بینی از یک پودر رنگ روشن به دلیل برجسته کردن بینی استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا