خودرو

نیسان آرمادا ۲۰۱۷ در نمایشگاه اتومبیل شیکاگو

به گزارش ارشاکو به نقل از پردیس خودرو ، یسان آرمادا ۲۰۱۷ بالاخره یک مدل کاملا طراحی دوباره شده از شاسی بلند آرمادا سایز بزرگ نیسان است که در سال ۲۰۰۵ وارد بازار شد.مدل قدیمی یکی از قدیمی ترین طراحی ها در بازار را داشت،اما مدل جدید با یک ظاهر برجسته که برای خط تولید نیسان کاملا جدید است پا به میدان گذاشته است.

به هر حال،ظاهر آن برای بازار جدید نیست.آرمادا دارای همان طراحی ساده ی اینفینیتی QX80 است که در سال ۲۰۱۱ زمانی که هنوز QX56 نام داشت لقب ظاهر جدید را گرفت.مسلما،تغییرات کوچکی نسبت به هم دارند که باعث می شوند نیسان منحصر به فرد باشد،اما ظاهر کلی کمابیش یکسان است.

دو مدل همچنین از نظر مکانیکی نیز کمابیش یکسان هستند،آرمادای جدید دارای یک موتور V8 5.6 لیتری است که ۳۹۰ اسب بخار نیرو و ۴۰۱ پوند پا نیروی گشتاور تولید می کند – اعدادی که در مقابل ۴۰۰ اسب بخار نیرو و ۴۱۳ پوند پا نیروی گشتاور QX80 به راحتی کم می آورند.همانند QX80،آرمادا نیز یک جعبه دنده ی خودکار ۷ حالته ارائه می دهد،که جایگزین مدل ۵ حالته ی قبلی آرمادا است.نیسان ظرفیت این خودرو را متناسب با وزن قابل توجه ۸۵۰۰ پوندی آن افزایش داده است.

از نظر تکنولوژی،آخرین مدل آرمادا تعداد زیادی تجهیزات دارد که عبارتند از سیستم دوربین دید اطراف ۳۶۰ درجه ی نیسان،یک استارتر موتور از راه دور،یک نمایشگر مرکزی ۸ اینچی،یک درب عقب برقی،صندلی ردیف سوم تاشوی برقی و تعدادی از ویژگی های امنیتی جدید مانند هشدار برخورد از جلو با سیستم ترمز خودکار،یک سیستم کنترل نقاط کور،کمک به حفظ خودرو در لاین فعلی،هشدار خروج از لاین و یک سیستم پشتیبانی جلوگیری از برخورد.

 

۱۵۱۶۰۸۶۹۶
نیسان آرمادا ۲۰۱۷

 

 

نمای جلنبی نیسان آرمادا ۲۰۱۷

قیمت

اگرچه نیسان هنوز قیمت را اعلام نکرده است،اما انتظار یک افزایش قیمت معقول نسبت به قیمت حدود ۳۹۵۰۰ دلاری آرمادا MSRP را داریم.

 

نیسان آرمادا ۲۰۱۷
نیسان آرمادا ۲۰۱۷

 

 

نمای عقب نیسان آرمادا ۲۰۱۷

چه وقت وارد بازار می شود؟

 

نیسان آرمادا ۲۰۱۷
نیسان آرمادا ۲۰۱۷

 

نمای عقب نیسان آرمادا ۲۰۱۷

آن را به لیست خرید خود اضافه کنید چون…

دنیای شاسی بلند هاب سایز بزرگ فعالیت زیادی را شاهد نبود است، و همین باعث می شود نیسان آرمادا ۲۰۱۷ بعد از رونمایی شورلت تاهو که سال قبل رونمایی شد،بزرگترین داستان این بخش از بازار باشد.مهمتر اینکه،آخرین مدل آرمادا چند تغییرات اساسی مناسب را نسبت به مدل قبلی خود داشته است،که به این معنی است که ارزش بررسی و دیدن را دارد حتی اگر قبلا آرمادای سایز بزرگ را اصلا حساب هم نمی کردید.

نیسان آرمادا ۲۰۱۷
نیسان آرمادا ۲۰۱۷

نمای جانبی و پشت نیسان آرمادا ۲۰۱۷

دیگر خودروهای مشابه

شورلت تاهو ۲۰۱۶ – از قدیم محبوب ترین شاسی بلند سایز بزرگ تاهو بوده است که آن هم اخیرا ظاهر به روز شده،موتور V8 و لیست وسیعی از تجهیزات و ویژگی های تاثیرگذاری را به دست آورده است.

فورد اکسپلورر ۲۰۱۶ – فورد اکسپلورر که اخیرا ظاهری جدید به دست آورده است یک موتور V6 استاندارد ارائه می کند،اما اجازه ندهید این امر شما را گول بزند : این یک موتور V6 توربوشارژ با ۳۶۵ اسب بخار نیرو است و می تواند حدود ۹۲۰۰ پوند وزن داشته باشد.جدای از موتور و چند ویژگی جدید آن،اکسپلورر خود را اثبات کرده است.

تویوتا سکویا ۲۰۱۶ – سکویا دارای یک موتور V8،یک کابین بزرگ و تعداد زیادی تجهیزات به علاوه ی قابلیت های یدک کشی و حمل و نقل عالی می باشد.

اینفینیتی QX80 دست دوم – اگر از طراحی آرمادا خوشتان آمده امایک برند بهتر یا لیست بلند بالایی از تجهیزات استاندارد می خواهید،بهتر است یک QX80 دست دوم را در نظر بگیرید.این خودرو همان ظاهر کلی آرمادا را دارد اما برند اینفینی و ویژگی های استاندارد بیشتری دارد.توجه کنید که مدل ۲۰۱۱ این خودرو QX56 نام داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا