معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی ۴ عطر معروف پاکورابان

با معرفی ۴ عطر پاکورابان با شما خواهیم بود.همراه ارشاکو باشید….

۱ . ادوپرفیوم المپیا پاکو رابان

 

۱
ادوپرفیوم المپیا پاکو رابان

در سال ۲۰۱۵ فصل جدیدی در جهان پاکو رابان با این محصول باز شد . یک کلئوپاترا جدید با تمام پیروزی هایش . در مسیر او , اطمینان و غرور شکسته اند و خدایان بیدارند . پیروزی ها و سلطنت ها , المپیا قهرمان خود را انتخاب کرده است . قهرمان شکست ناپذیر… . چشمان مغناطیسی و عطر او ما را با فریبندگی آن آشنا میکند . عطر او یک ماجراجویی منحصر به فرد در تقاطع نفس شهوانی وانیل شور و طراوت و رایحه گل ها, به دنبال دارد . رایحه ای گرم و تازه که در نتیجه ی توازن بین محصولات قبلی پاکورابان است . تاثیر ماندارین سبز توسط گل و اسانس زنبق و جاسمین هیدروپونیک افزایش یافته است . حس نفسانی و درخشان وانیل شور , مغناطیس نفسانی و اعتیادآوری را به دنبال دارد . چوب کشمیر و عنبر عطری الهی و قدرتمند دارد .

نت بالایی : ماندارین سبز , زنبق , جاسمین هیدروپونیک

نت میانی : وانیل شور

نت پایه : چوب کشمیر , عنبر

۲ . ادوتویلت بلک ایکس اس پاکو رابان

 

۳
ادوتویلت بلک ایکس اس پاکو رابان

 

نت های به کار رفته در این عطر شامل لیمو کالیبری , کالامانزی, تاگته , مریم گلی است . در نت میانی تضادی بین بادام سوخته شیرین با دارچین , درخت گل حنا و هل سیاه وجود دارد . بعد از مدتی این عطر حس نفسانی مبتنی بر چوب پالیسندر, عنبر سیاه , نعنا هندی , چوب آبنوس آزاد میکند . این ترکیب عطر یک ملودی بر پایه سخاوت است . برخی از نت های آن هنوز هم سرد هستند و یک عطر ممردانه واقعی را به وجود می آورند . این عطر از خانواده چوبی است .

نت بالایی ‌: شکوفه پرتغال و فلفل سیاه

نت میانی : جاسمین , رز , سرئوس  شب

نت پایه : وانیل , چوب کشمیر

۳ . ادوپرفیوم زنانه التراوایولت پاکو رابان

 

۴
ادوپرفیوم زنانه التراوایولت پاکو رابان

 

با شکستن سنت ها این عطر فوق نفسانی به وجود آمده است . نت میانی شامل : تابش ظریف گل ها , گل های اسمانتوس ژاپنی که به با نام کینموکاسی هم شناخته شده است . در بهار عطر این گل های سفید در هوا پراکنده میشود و بوی مخملی آن یادآور میوه ی زرد آلو است . برای استخراج تمام این احساسات از این گل و آوردن عطر آن به زندگی سه نت فلفل تازه , عنبر و وانیل , نت میانی را پشتیبانی میکنند . گرمای تند ادویه و فلفل تازه گویای انرژی این عطر است . عنبر و وانیل خالص از جمله مواد لوکسی هستند که به این عطر عمق و شدت میبخشند . التراوایلنت تبدیل به یک اصطلاح برای تفسیر حس زنانگی  و هوسرانی شده است . این عطر از خانواده ی گل است .

نت بالایی : فلفل قرمز و شاه توت

نت میانی : گل جاسمین اسمانتوس

نت پایه : وانیل , عنبر خالص

۴ . ادوتوویلت زنانه بلک ایکس اس پاکو رابان

 

۵
ادوتوویلت زنانه بلک ایکس اس پاکو رابان

 

نت بالایی این پاکورابان شامل : دانه های فلفل صورتی , تمبر هندی , قره قروط . نت میانی شامل : خربق سفید , گل رز , گل کاکائو . تمام این مواد وارد بازی میشوند و نقش خود را به درستس ایفا میکنند . در نت پایه مقدار زیادی از چوب ماسویا با نعنا هندی و وانیل تاهیتی , عطری مطابق با سلایق زنانه به وجود می آورند . این عطر از خانواده ی میوه ای است .

نت بالایی شامل : تمبر هندی و قره قروط

نت میانی : خربق سفید

نت پایه : چوب ماسویا , وانیل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا