معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

اولین عطرهای مارک های برتر جهان

عطر و ادکلن ها امروزه در زندگی شخصی ما جایگاه ویژه ای دارند. گاهی پیش می آید که برای خرید عطر وارد فروشگاه می شویم ولی با توجه به اینکه تعداد عطرها انقدر افزایش یافته که امکان مشاهده و شناخت تمام این عطرها وجود ندارد و تنها اگر بخواهیم برند ها را ببینیم بیش از هزاران برند عطر در دنیا وجود دارد که هر برند دارای تعدادی عطر در زیرمجموعه خود است. بنابراین اگر تنها شما بخواهید تمام عطرهای طراحی شده توسط چند برند معتبر را ببینید و یا خریداری کنید زمانی را باید صرف کنید.

ولی اگر شما تنها برخی از عطرها را انتخاب کرده و مورد مقایسه قرار دهید می توانید سریع تر به نتیجه برسید و با این روش هر بار عطرهای متنوع و با کیفیتی را خریداری نمایید. شناخت برخی عطر و ادکلن ها نسبت به سایر عطرها بسیار مهم تر است. اگر توجه کرده باشید برندها و نام های تجاری عطر جهان اغلب اولین عطر خود را به عنوان عطر امضا شده و یا عطر برتر معرفی می کنند، گاهی هم در میان عطرهای معرفی شده توسط یک برند برخی عطرها از اهمیت بیشتری برخورداند و شاخص می شوند. برندهایی هم هستند که توسط اشخاص معروف تاسیس می شوند و این مارک ها نیز یک عطر را به عنوان عطر شاخص خود معرفی می کنند.

شناخت عطرهای برتر و یا عطرهای شاخص و معروف هر برند می تواند مفید باشد و شما را در خرید عطر راهنمایی کند. در این مطلب می خواهیم تنها بخش کوچکی از هزاران برند عطر جهان را معرفی کنیم و اولین عطر هر مارک و در برخی برندها عطرهای شاخص هر برند را نیز نام ببریم. شما می توانید پیشنهادات خود را در این مورد با دوستان ارشاکو در میان بگذارید. البته توجه داشته باشید که این عطرها با توجه به اینکه در صورتی که اولین عطر معرفی شده توسط هر برند باشند، ممکن است بعد از سال ها تغییر طراحی داده باشند و شکل بطری تفییر کرده باشد. برخی از این عطرها حتی اکنون دیگر تولید نمی شوند و در بازار هم موجود نمی باشند. در نظر داریم این بخش را به مرور زمان تکمیل کنیم. با ارشاکو همراه باشید تا مطالب بیشتری در مورد دنیای عطر بدانید.

برند لالیک Lalique  ، در سال ۱۹۳۱ تاسیس شد و با معرفی عطر مردانه Louxor de Lalique فعالیت خود را آغاز کرد. این یک عطر با رایحه مرکبات است که توسط فیلیپ رومانو (Philippe Romano) طراحی شده است.

images-1

برند معروف کارولینا هیرا نیز در سال ۱۹۸۸ با عطری به نام  Carolina Herrera که مخصوص بانوان بود معرفی شد . عطر کارولینا هیرا یک عطر گرم و چوبی است.

o-441

کالوین کلین از برندهایی است که بسیار مورد توجه است . اگر شما در میان عطرهایی که تاکنون خریداری کرده اید عطرهای کالوین کلین ندارید قطعا یکی از دوستانتان از این برند عطری دارد. برند کالویت کلین در سال ۱۹۷۸ اولین عطر خود را به نام Calvin Klein معرفی کرد. ان عطر زنانه دارای رایحه ای گلی و چوبی است.

nd-14606

باربری یک برند انگیلیسی است که در سال ۱۹۸۱ با عطر مردانه  Burberrys که دارای رایحه چوبی و سبز است معرفی شد. عطر های برند باربری از بهترین انواع عطرها به شمار می رود و دارای هوادارن بسیاری است.

Burberrys Burberry for men

بولگاری Bvlgari i از برندهایی است که اغلب مردم به خوبی می شناسند . عطر بولکاری در سال ۱۹۹۲ با عنوان Eau Parfumee au The Vert برای مردان و زنان معرفی شد. عطر بولگاری با رایحه مرکبات توسط Jean-Claude Ellena طراحی شده است.

nd-144

فراری نامی آشنا در عطر است. Ferrari در سال ۱۹۹۵ در ایتالیا تاسیس شد و با عطر زنانه Donna فعالیت خود را شروع کرد. این عطر توسط  Bernard Ellena طراحی شده بود.

nd-41580

جورجیو آرمانی برندی است که در دارای بیش از ۱۴۰ نوع عطر مختلف می باشد. اولین عطری که توسط برند آرمانی معرفی شد در سال ۱۹۸۲ با عنوان Armani بود که یک عطر زنانه می باشد. این عطر با رایحه بی نظیر گلهاست.

nd-827

 

برند عطر هوگو بوس با معرفی عطر مردانه  Boss Number One که در سال ۱۹۸۵ طراحی شد به عنوان یک برند آلمانی موفق در حال فعالیت است. عطر هوگو بوس نامبر وان ، عطری گرم و انرژی بخش است.

nd-6278

یکی دیگر از مارک های عطر معروفی که دارای عطرو ادکلن های فراوان (بیش از ۱۷۱ نوع عطر) و البته پرفروشی است برند  Yves Saint Laurent است که در سال ۱۹۶۴  در فرانسه تاسیس شد و نام اولی عطر آن Y است که یک عطر زنانه و میوه ای ست.

nd-100

 

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا