عطر با رایحه گل هاعطر با رایحه مرکباتعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

انتخاب عطر مردانه براساس ماه تولد (متولدین اسفند)

خرید عطر مردانه از مواردی هستند که هر مرد شیک پوش و جذابی نباید از آن غافل شود. مخصوصا اگر می خواهید رایحه ی شما همان رایحه ای باشد که با شخصیتتان سازگاری داشته و روحیات شما را به دیگران نشان دهد. آقایانی که در ماه اسفند متولد شده اند ، می توانند با توجه به خصوصیات اخلاقی خود رایحه ای خاص و منحصر بفرد را برای خود انتخاب کنند. متولدین بهمن افرادی میانه رو و معتدل هستند و هیچ گاه کاملا منفی گرا و یا کاملا مثبت گرا نمی شوند. آقایان اسفندی کمی از خود خونسردی در انجام کارها نشان می دهند.

متولدین این ماه اغلب افرادی شجاع ، سخاوتمند ، زیرک و فهیم هستند. با توجه به خصوصیات متولدین اسفند به آنها توصیه می شود تا عطرهایی با رایحه ملایم و تا حدودی تلخ برای خود بپسندند. در ادامه ما به شما 7 عطر مردانه با رایحه ملایم و تلخ معرفی خواهیم کرد تا انتخاب از میان اندوهی از ادکلن های مردانه با رایحه های متفاوت از برند های مختلف آسان تر گردد و توانسته باشیم شرایط خرید عطر مردانه ارزان و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا را برای شما فراهم آورده باشیم.

1.عطر مردانه کریستین دیور ساوج Christian dior sauvage

عطر مردانه دیور ساواج ارشاکو

عطر مردانه ساوج از برند دیور که نامی آشنا در عرصه ی عطر و ادکلن را به خود اختصاص داده است ، در سال 2015 روانه بازار شد. این عطر مردانه که وظیفه ی تبلیغات آن را هنرپیشه ی معروف هالیوود ، جانی دپ بر عهده داشت ، توانست با رایحه ای ملایم دل خیلی ها را از آن زمان تاکنون بدست آورد. عطر مردانه دیور جزو عطرهایی است که هم رایحه ای ملیح و خوشبو داشته و هم قدرت مردانه ی خود را به خوبی به استشمام می رساند. استفاده از این ادکلن مردانه در روز و برای آقایان شیک پوش و جذاب به شدت توصیه می شود. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : لیمو ترش

رایحه میانی : فلفل سیچوان

رایحه پایه : امبروکسان

2.عطر مردانه ی لالیک انکر نویر له اکستریم lalique encre noir A L extreme

عطر مردانه لالیک انکر نویر ارشاکو

عطر مردانه لالیک انکر نویر عنوان پرفروش ترین ادکلن مردانه در ایران را به نام خود برای سال های پیاپی به ثبت رسانده است. داشتن رایحه ی ملایم و تلخ ، ادکلن مردانه انکر نویر را برای هر هر سلیقه ای خوشایند و مورد پسند واقع کرده است. این ادکلن مردانه در ترکیبات خود از رایحه های برگاموت ، خس خس ، سرو و چوب صندل در رایحه ی خود بهره مند شده است. این رایحه کاملا با روحیات مردان شیک پوش و سخت پسند اسفند ماهی متناسب بوده و جور در می آید. استفاده از این ادکلن مردانه در روزهای سرد سال توصیه می شود. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه پایه : برگاموت ، خس خس ، سرو ، چوب صندل ، نعنا هندی ، بخور

3.عطر مردانه گوچی گیلتی پور هوم Gucci guilty pour home

عطر مردانه گوچی گیلتی پور هوم ارشاکو

ادکلن مردانه گوچی گیلتی پورهوم از رایحه های بسیار محبوب در بازار شناخته می شود که از سال 2011 از سوی این کمپانی به فروش گذاشته شد. عطر تلخی که این ادکلن مردانه به استشمام می رساند ، همچو آهن ربایی دیگران را به سمت خود جذب کرده و علاوه بر جذابیت عطری اغواکننده نیز به شمار می رود. بطری لوکس و زیبای این عطر مردانه که ترکیبی از شیشه و فلز را به نمایش می گذارد ، چشم ها را به خود خیره می کند. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : اسطخودوس ، لیمو

رایحه میانی : شکوفه پرتقال

رایحه پایه : سدر ، نعنا هندی

4.عطر مردانه کلوین کلین کانترادیکشن calvin klein contradiction

عطر مردانه کالوین کلین کانترادیکشن ارشاکو

عطر مردانه کلوین کلین کانترادیکشن در سال 1998 تولید و روانه بازار گردید. این ادکلن مردانه با رایحه ی ملایم و تلخی که درون خود دارد ، هم برای مصرف در روزهای گرم تابستان و هم روزهای سرد زمستان کاملا مناسب بوده و حس اعتماد به نفس و خاص بودن را به فرد القا می کند. ادکلن مردانه کلوین کلین کانترادیکشن در هرم بویایی خود با رایحه ای از لیموترش و اسطوخودوس آغاز شده و در نت میانی خود به رایحه ای از جوز و فلفل می رسد که در انتها این رایحه با عطر چوب صندل و مشک ادغام شده و برای مدت قابل قبولی برجای می ماند. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : لیمو ، لیمو ترش ، اسطخودودس ، نارنگی ، مریم گلی

رایحه میانی : جوز ، تخم گشنیز ، فلفل ، هل

رایحه پایه : چوب صندل ، خس خس ، آبنوس ، مشک

5.عطر مردانه دلچی گابانا جنتلمن دوان dolce & gabbana gentleman the one

عطر مردانه دلچی گابانا دوان جنتلمن ارشاکو

عطر مردانه جنتلمن دوان همانطور که از نام آن نیز پیداست ، مخصوص آقایان مشکل پسند و جنتلمن تولید شده است. این رایحه که در سال 2010 از سوی برند دی اند جی وارد بازار شد ، طبعی ملایم و تلخ را در خود جای داده است. این رایحه ی تلخ و ملایم ، از عصاره ی آسیایی خاصی گرفته شده و با ذائقه ی مردان ایرانی کاملا هماهنگ بوده و سازگار است. ادکلن مردانه دلچی گابانا جنتلمن دوان بر خلاف نام طولانی خود از تعداد نت های کمی نشات گرفته و تنها ترکیبی از فلفل ، هل ، بنفشه ، نعنا هندی و وانیل را به استشمام می رساند. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه پایه : فلفل ، هل ، بنفشه ، نعنا هندی ، وانیل

6.عطر مردانه موسچینو فور اور moschino forever

عطر مردانه موسچینو فوراور ارشاکو

ادکلن مردانه فوراور از برند موسچینو در سال 2011 به بازار عرضه شد. با توجه به رایحه ی ملایم و نسبتا تلخی که این عطر مردانه به خود اختصاص داده است ، بهترین فصل برای بهره مندی از آن را می توان پاییز در نظر گرفت. اما استفاده از آن در تمامی فصول مجاز بوده و مشکلی به همراه نخواهد داشت. ترکیب رایحه های متنوعی از میوه گرفته تا عطر تونکا و انواع چوب ، خاصیت اغواگری به این عطر مردانه بخشید هاست که تنها خاص وی بوده و در هیچ برند دیگری به مشام نمی رسد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، کاموکات ، انیسون

رایحه میانی : مریم کلاری ، فلفل سیاه ، تونکا

رایحه پایه : خس خس ، چوب صندل ، مشک

7.عطر مردانه ورساچه لهوم Versace L’homme

عطر مردانه ورساچه لهوم ارشاکو

ادکلن مردانه لهوم از کمپانی ورساچه با رایحه ای گرم و تلخ در سال 1986 به بازار عرضه گردید. این رایحه با توجه به گرمایی که دارد برای استفاده در فصل زمستان مناسب بوده و کماینکه اگر می خواهید به متولدین اسفند هدیه ای بدهید که بتوانند در ماه تولد خود از آن استفاده نیز کنند ، رایحه ای که به گرمی می گراید نسبت به رایحه های ملایمی که در بالاتر بدان پرداخته شد ، گزینه ی بهتری خواهد بود. این عطر مردانه سرشار از نت های جنگلی بوده که عطری هوس انگیز و جذاب را به آن بخشیده اند. از مشخصه های ممتاز عطر مردانه ورساچه لهوم ، ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکندگی عالی آن می باشد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : لیمو ، زیره ، ریحان ، فلفل شیرین

رایحه میانی : دارچین ، سدر ، نعنا هندی ، چوب صندل ، گل رز

رایحه پایه : لوبیا تونکا ، مشک ، عنبر ، وانیل ، چرم

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/عطر-مردانه-متولدین-اسفند/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا