معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند “بِربِری “

کشور: انگلستان

فعالیت اصلی: مد

سایت برند:

کمپانی مادر: “اینتر پرفیوم”

به قلم ارشاکو : برند “بِربِری” در واقع یک شرکت انگلیسی است که فعالیت اصلی آن در زمینه مد است. این برند در سال ۱۸۵۶ میلادی توسط ” توماس بِربِری” تاسیس شد. به دلیل طراح­های جذاب و زیبایی که این برند در صنعت مد و فشِن وارد بازار کرد، خیلی زود جایگاه خاصی در صنعت مد پیدا کرد. در بیشتر طراحی­های این برند، از پارچه­های چهارخانه استفاده می شد و در واقع استفاده از این نوع پارچه­ها در طراحی به عنوان مشخصه اصلی تولیدات ابن برند، در آمد. این برند در طراحی لباس­ای خانواده ملکه انگلیس نیز فعالیت داشته است. علائه بر تولید لباس و زیورآلات، برند “بِربِری” در صنعت عطر نیز پیشرفت زیادی داشته است. در طراحی بسیاری از شیشه عطرها، از امضا این برند یعنی بکاربردن طراحی چهارخانه، استفاده شده است. اولین عطر این برند، عطر “بِربِری فور مِن””Burberry for men” است که در سال ۱۹۸۱ به بازار عطر عرضه شده است.

این برند تا کنون ۶۴ عطر در کارنامه خود دارد که اولین آن در سال ۱۹۸۱ و جدیدترین آن در سال ۲۰۱۶ میلدی به بازار عرضه شده است. در طراحی عطرهای این برند طراحانی مثل “مایکل آلمِیراک”،” امیلی کوپِرمَن”، “مارک بوکستون”،”فرانسیس کورکجیان” و … همکاری داشته اند.

  • “بِربِری مِن”

۱

 

 

buy

مردانه

رایحه این عطر آرامبخش و سرشار از رایحه چوب است. “بِربِری مِن” در سال ۱۹۹۵ به بازار عطر وارد شد و توسط ” کریشِن آرُماتیک” و ” مایکل آلمایراک” طراحی شده است. در نت ابتدایی این عطر از رایحه­های آرامبخش استفاده شده است. برای نت میانی نیز از چوب صندل و سدر استفاده شده است. در نت پایانی نیز مشک و وانیل بکار رفته است.

  • ” بِربِری سامِر”

۲

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر در تعداد محدود در سال ۲۰۰۷ میلادی به بازار عطر معرفی شد. در رایحه این عطر از نت­های سیب در نت ابتدایی، زنبق آبی، فرزیا و رز در نت میانی و مشک و وانیل در نت پایانی استفاده شده است.

  • “بِربِری سامر فور مِن”

۳

 

Buy-Now-button

مردانه

رایحه این عطر بسیار ارامبخش است و مخصوص استفاده آقایان طراحی شده است. این عطر در سال ۲۰۰۷ میلادی به بازار عطر عرضه شده است. در رایحه این عطر از اناناس، دانه­های تونکا، مشک، نعناع، زیره­سیاه و سدر است.

  • “بِربِری سامر فور مِن ۲۰۱۰”

۴

 

Buy-Now-button

مردانه

این عطر در ماه اپریل سال ۲۰۱۰ میلادی به بازار عطر عرضه شده است و رایحه آن شبیه به رایحه عطر ” بِربِری فور مِن” اصلی است فقط با کمی تغییرات. در این عطر از رایحه مرکبات به همراه لیمو استفاده شده است. در نت ابتدایی ” بِربِری سامر فور من ۲۰۱۰” از نت­هایی مثل یوزو و ماندارین استفاده شده است. برای نت میانی از ترکیبی از توت ژونیپِر، نعناع و آویشن به همراه نت­های چوبی استفاده شده است. در نت پایانی نیز سدر، چوب صندل، عنبر و مشک استفاده شده است. این عطر در شیشه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی موجود است.

  • ” بِربِری سامِر فور مَن ۲۰۱۱”

۵

 

Buy-Now-button

مردانه

رایحه این عطر سمبلی است از شادابی و نشاط موجود در هوای صبحگاهی شهرهای انگلیس. در نت ابتدایی این عطر از برگ­های ماندارین و یوزو استفاده شده است. برای نت میانی نیز نعناع، توت جونیپِر و اویشن استفاده شده است. نت پایانی شامل چوب صندل، مشک و عنبر است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی موجود است.

  • “فور سامِر ۲۰۱۳”

 

۶

buy

مردانه

رایحه این عطر تلفیقی است از رایحه دو عطر ” بِربِری وُمِن” و “بِربِری مِن” که در سل ۱۹۹۵ به بازار عطر عرضه شده است. ” فور سامِر ۲۰۱۳ ” در واقع عطری است با رایحه کلاسیک و بسیار شیک. در طراحی این عطر سعی شده است تا از رنگ­ها و طراحی­های درخشان و قوی مثل بنفش و فیرزوه­ای بکار رفته برای طراحی لباس­های این برند در سال ۲۰۱۳ ،استفاده شود.  در نت ابتدایی این عطر از مرکبات، نعناع یخی و توت جونیپِر استفاده شده است. در نت میانی از اویشن تند و در نت پایانی نیز از چوب و مشک استفاده شده است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

  • ” بِربِری سامِر فور وُمَن ۲۰۱۰”

۷

 

Buy-Now-button

 

عطر زنانه : رتکیبات بکار رفته در رایحه این عطر سمبلی است از ترکیب رنگ­های گچی. این عطر درآپریل سال ۲۰۱۰ میلادی به بازار معرفی شد. در رایحه این عطر از ترکیب نت­های گل، میوه و گیاهان سبز استفاده شده است. در نت ابتدایی این عطر از توت سیاه، نعناع، ماندارین و هلو سفید استفاده شده است. در نت میانی از فرزیا، رز سفید، سرو و زنبق استفاده شده است. در نت پایانی نیز نت­هایی مثل چوب سدر، مشک و چوب صندل بکار رفته است. این عطردر اندازه ۵۰ میل به صورت آب آرایشی در شیشه­ای با طراحی بنفش به بازار عرضه شده است.

  • ” بِربِری سامر فور وُمَن ۲۰۱۱”

۸

 

Buy-Now-button

زنانه

درطراحی رایحه این عطر سعی شده است تا از انرژی آزاد و لطیفی که در هوای صبحگاه کشور انگلیس وجود دارد استفاده شود. در رایحه این عطر از نت­­های تازه و پر طراوت به همرا ه گل، میوه و گیاهان سبز استفاده شده است. در نت ابتدایی این عطر از انار، پرتقال و برگ­ای سبز استفاده شده است.نت پایانی شامل رز، فرزیا و زنبق وحشی است. نت پایانی ترکیبی از سدرف چوب صندل و مشک سفید است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب عطر موجود است.

  • “بِربِری سامر فور وُمَن ۲۰۱۳”

۹

 

Buy-Now-button

زنانه

عطری با رایحه کلاسیک که تلفیقی از رایحه “بِربِری فور سامر” مردانه و زنانه را با خود دارد. رایحه این عطر در نت ابتدایی خود حاوی نت­های ارامبخشی مثل مرکبات و انار ایت که رایحه­ای تازه و پر طراوت به این عطر بخشیده­اند. در نت میانی این عطر از گل به همراه فرزیا، زنبق وحشی و رز استفاده شده است. در نت پایانی نیز لز نت­ای گرم چوبی و مشک استفاده شده است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

  • “بِربِری سامر مِن ۲۰۰۹”

۱۰

 

Buy-Now-button

مردانه

این عطر توسط ” اِمیلی کوپِر مَن” در سال ۲۰۰۹ طراحی شده است. در نت ابتدایی این عطر ترکیبات تازه و خاصی مثل سیب سبز، نعناع، لیمو و یوزو بکار رفته است. در نت میانی از زیره و نوعی چوب خوشبو استفاده شده است. برای نت پایانی نیز سدر، عنبر و مشک سفید استفاده شده است.

  • “بِربِری سامر وُمَن ۲۰۰۹”

۱۱

 

buy

زنانه

رایحه این عطر ترکیبی است از رایحه روزهای تابستانی کشور انگلستان است. در این عطر از رایحه­های پر طراوت و تازه و خاص که مخصوص عطرهای برند ” بِربِری” است استفاده شده است. در نت ابتدایی این عطر از انگورف توت قرمز، ماندارین و لیتچی استفاده شده است. در نت میانی از ترکیب فرزیا، یاس،ریال رز و سیکلمه استفاده شده و نت پایانی شامل ترکیبی از مشک، سدر سفید و چوب صندل است.

  • “بِربِری وُمَن” یا “بِربِری لاندن”

۱۲

 

Buy-Now-button

زنانه

عطری زنانه با رایحه­ای بسیار ساده و در عین حال بسیار خاص و جذاب. این عطر مخصوص باوانی است که عاشق زندگی در محیط­های شهری هستند و از قدم زدن در خیابانای لندن لذت می­برند. در طراحی این عطر از تکنیک­یا طراحی مینیمالیست استفاده شده است. در نت ابتدایی ” بِربِری لاندن” از نت­های میوه­ای مثل هلو، زردآلو، گلابی و توت سیاه استفاده شده است. در نت میانی از نت­ای چوبی و گل استفاده شده است که ترکیبی است از نت­های تند یاس به همراه چوب صندل و سدر. در نت پایانی نیز از مشک و وانیل استفاده شده است. این عطر توسط ” مایکل آلمایراک” در سال ۱۹۹۵ میلادی طراحی شده است.

  • “بِربِریز”

۱۳

 

Buy-Now-button

مردانه

عطری با رایحه چوب و شرقی مخصوص استفاده آقایان که در سال ۱۹۸۱ طراحی شده است. ” بِربِریز” در نت ابتدایی خود شامل ترکیبی از آرتمیسیا، اسطوخودوس، جونیپِر، نعناع، ترنج و آویشن است. در نت میانی این عطر از میخک، چوب صندل، نعناع هندی، یاس، وتیوِر، سدر، رز، مرزنجوش و شمعدانی استفاده شده است. نت پایانی این عطر شامل ترکیبی از چرم، عنبر، مشک، گلسنگ ، روغن سیوِت و مرمر استفاده شده است.

  • ” بِربِری بادی”

۱۴

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر در سال ۲۰۱۱ میلادی در ۱۵۰ کشور جهان توسط برند ” بِربِری” توزیع شد. به گفته “کریستوفِر بِیلی”، مدیر تولید این برند، این عطر اولین عطری از مجموعه تولیدات برند ” بِربِری” است که در آن از نمادهای بهاری استفاده شده است. در تبلیغات این عطر، چهره مشهور و بازیگر معروف یعنی “رُزی هانتیگتون” با این برند همکاری داشته است. این عطر رایحه بسیار خاصی دارد و در دسته عطرهای ” شیپر” قرار دارد. در رایحه این عطر از ترکیب میوه­جات برای نت ابتدایی،  چای سبز، هلو و فرزیا استفاده شده است. در نت میانی از زنبق و رز استفاده شده است و نت پایانی شامل ترکیبی از چوب صندل، عنبر، مشک و وانیل است. این عطر توسط ” مایکل آلمایراک” به صورت آب آرایشی طراحی شده است.

  • ” بِربِری بادی کریستال”

۱۵

 

buy

زنانه

در سال ۲۰۱۱ میلادی برند ” بِربِری” عطری با نام ” بِربِری بادی” به بازار عطر معرفی کرد که در دسته عطرهای شیپر با رایحه میوه قرار دارد. این عطر ظراحی ” مایکل آلمایراک” است. بعد از تولید این عطر، برند “بِربِری” ورژن رز گلد این عطر را نیز با بازار عطر معرفی رد. در پاییز اسل ۲۰۱۲ میلادی، این برند ورژن جدیدی از ” بِربِری بادی” را با نام ” بِربِری کریستال” به بازار عطر عرضه کرد که طراحی شیشه آن شبیه به الماس بود. در رایحه این عطر از ترکیب غنی و خاص بکار رفته در عطر ” بِربِری” بادی استفاده شده است. رایحه این عطر بسیار زنانه و اغواگرانه است و در آن از نت­های رز  به همراه نت­ای گرم دانه­های تونکا به همراه چای سبز استفاده شده است. برای نت میانی زنبق، رز و چوب صندل بکار رفته است. در نت پایانی نیز وانیل و مشک استفاده شده است. این عطر در اندازه ۴۵ میل در بازار عطر موجود است و به دلیل اینکه تولید این عطر مقارن با تولد ۱۵۶ سالگی برند” بِبِری ” بوده است تنها ۱۵۶ شیشه از این عطر به بازار عطرعرضه  شده است.

  • “بِربِری او دو پرفیوم اینتنس”

 

 

`۱۶

 

buy

 

 

عطری با رایحه شرقی در دسته عطرهای شیپر مخصوص استفاده زنان. این عطر در سال ۲۰۱۱ میلادی توسط ” مایکا آلمایراک” طراحی و به بازار عرضه شده است. در نت ایتدایی این عطر از ترکیباتی مثل چوب افسنطین، هلو و فرزیا استفاده شده است. برای نت میانی نیز ترکیبی از زنبق، چوب صندل و رز استفاده شده است. نت پایانی این عطر نیز متشکل از چوب کشمیر، وانیل، عنبر و مشک است.

  • “بادی او دُ تویلِت”

۱۷

 

Buy-Now-button

زنانه

بعد از تولید عطر اصلی ” بادی” توسط برند ” بِربِری” این برند تصمیم به تولید ورژن سبکتر  و شفاف تر این عطر به صورت  آب آرایشی را گرفت. رایحه ” بادی اُ دُ تویلت” ترکیبی ازنت­ای میوه مثل سیب سبز و چایی است که قدرت پخش بوی بالایی دارند. در نت ابتدایی این عطر از سیب سبز، هلو و چای سبز استفاده شده است. نت میانی شامل ترکیبی از چوب صندل و رز است. در نت میانی نیز ازتمام ترکیبات بکار رفته در نت میانی عطر ” بادی” به صورت غنی شده استفاده شده است. برای نت میانی این عطر نیز از مشک، عنبر و وانیل استفاده شده است. طراحی این عطر بر عهده ” مایکل آلمایراک” بوده است و در اندازه­های ۳۵، ۶۰ و ۸۵ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

  • “بِربِری بادی تِندِر”

۱۸

 

Buy-Now-button

زنانه

در سال ۲۰۱۱ برند “بِربِری” عطری با نام ” تندِر” وارد بازار عطر کرد. این عطر عضوی از مجموعه بادی است که در ان محصولاتی با نام ” بادی اُ دُ پرفیوم اینتنس ۲۰۱۱”، ” بادی اُدُ تویلت ۲۰۱۲” و “بادی رز گُلد ۲۰۱۲” قرار دارند. این عطر یعنی” بادی تندر” محصول سال ۲۰۱۳ است. در رایحه این عطر از سمبل­های جوانی و زیبایی استفاده شده است. در نت ابتدایی این عطر، از ترکیباتی مثل لیمو، سیب، هلو و چای سبز استفاده شده است. برای نت میانی ترکیباتی مثل رز، برگ چایف یاس و چوب صندل بکار رفته است. در نت پایه نیز از وانیل، مشک و عنبر استفاده شده است. این عطر در اندازه ۶۰ و ۸۵ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است. طراحی ” تِندِر” بر عهده ” مایکل آلمایراک” بوده است.

 

  • ” بِربِری بادی گُلد لیمیتِد اِدیشِن”

۱۹

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر شرقی است و در آن از نت­های گل استفاده شده است. “بِربِری گُلد لیمیتِد ایدیشن” در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر معرفی شده است. نت ابتدایی آن شامل ترکیباتی مثل هلو، فرزیا و افسنطین است. در نت میانی از زنبق، رز و چوب صندل استفاده شده است. برای نت پایه نیز مشک، عنبر و وانیل بکار رفته است.

  • “بِربِری بادی رز گُلد” 

۲۰

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر یکی از اعضای مجموعه “بادی” است که در ماه اکتبر سال ۲۰۱۲ به بازار عطر وارد شده است. این عطر به مناسبت اولین سال تولید مجموعه عطرهای “بادی” است. در اولین تولی، این عطر به رنگ بنفش تولید شده است اما بعدا با رنگ رزگلد وارد بازار عطر شده است. رنگ رز گلد برای این عطر سمبلی است از شخصیت شیک و پیچیده بانوانی که از این عطر استفاده میکنند. نت ابتدایی این عطر شامل افسنطین، هلو و فرزیا است در نت میانی از زنبق، رز و چوب صندل استفاده شده استو نت پایانی این عطر شامل نتهای لطیف و خاص چوب کشمیر، وانیلف عنبر و مشک است.  این عطر در اندازه ۶۰ و ۸۰ میل به صورت آب عطر در بازار موجود است.

  • “بریت ریتم فور هِر فلورال”

۲۱

 

buy

 

 

زنانه

در این رایحه این عطر سعی شده است تا از نتای احساسی و خاص استفاده شود. این عطر ورژن زنانه عطر ” بِربِری بریت فور هیم” است که در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شده است. ورژن زنانه این عطر یعنی، “بِربِری بریت فور هِر” در سال ۲۰۱۴” میلادی وارد بازار عطر شده است. “بِربِری بریت فور هِر فلورال” در واقه ورژن جدیدی از “بِربِری بریت فور هِر” است که در شیشه جدیدی وارد بازار عطر شده است و مقارن با آن عطر مردانه ” بِربِری بریت فور هیم اینتس” نیز وارد بازار شده است. رایحه ” بِربِری بریت فور هِر فلورال” عطری است با رایحه لیمو ومیوه. نت ابتدایی این عطر شامل لیمو سیسیلی است و شامل پرتقال است. در نت میانی از نتای گل به همراه یاس مصری، نیلوفر و لیلاک است. در نت پایانی این عطر از عنبر، چوب و مشک استفاده شده است. این عطر در اندازه ۹۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است و طراحی آن بر عهده “فرانسیس کورکجیان” است.

۲۲-“بِربِری ریتم فور هیم اینتس”

۲۲

 

buy

 

این عطر مقارن با تئلید عطر ” بِربِری ریتم فور هِر فلورال” با بازار عطر معرفی شده است. رایحه این عطر بشیار مردانه و سرشار از رایحه چرم است. در نت ابتدایی این عطر از مریم گلی، فلفل، پونه و زیره سیاه استفاده شده است. در نت میانی این عطر ترکیباتی مثل نعناع هندی، عنبر و چرم استفاده شده است. در نت پایانی این عطر نیز ترکیباتی مثل چوب گایاک، دانهای تونکا و چوب کشمیر استفاده شده است. این عطر در اندازه ۹۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است. طراحی این عطر بر عهده “دُمینیک رُپیون” است.

 

۲۳- ” بِربِری بریت”

 

۲۳

 

Buy-Now-button

زنانه

در این عطر از نمادهای مدرن در کنار نمادهای کلاسیک استفاده شده است. در واقع نمادی است از جامعه انگلستان. در نت ابتدایی این عطر از ترکیباتی مثل لیمو سبز، گلابی و بادام سفید استفاده شده است. در نت میانی نیز اط انواع شکوفه­ها استفاده شده است. برای نت پایه طراح این عطر یعنی” ناتالی گراسیا سِتُ” از وانیل، عنبر، ماهون و بالزامیک به همراه دانه­ای تونکا استفاده کرده است. این عطر محصول سال ۲۰۳۳ میلادی است.

۲۴- “بِربِری بریت او دو تویلیت”

 

۲۴

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر در تمام زمان­ا و تمام مکان­ها قابل استفاده است و رایحه آن بسیار شیک و جذاب است. این عطر محصول سال ۲۰۰۳ میلادی است. در نت ابتدایی این عطر از نت­ای تازه مثل بادام سبز، گلابی یخی، لیمو و لیمو ایتالیایی استفاده شده است. در نت میانی از بادام شیرین و گل­ای کمیاب استفاده شده است. نت پایه نیز شامل ترکیبی از چوب ماهون، عنبر و وانیل است. این عطر در اندازه ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشسی در بازار موجود است. “بِربِری بریت در سال ۲۰۰۴ توسط ” ناتالی گراسیا سِتُ” در بازار عطر موجود است.

۲۵- “بِربِری بریت فور مِن”

 

۲۵

 

Buy-Now-button

مردانه

رایحه این عطر سمبلی است هوای بهاری در شهرهای مدرن کشور انگلستان. در تبلیع=غات این عطر از چهره بازیگر معروف انگلیسی یعنی ” هاف دِنسی” استفاده شده است. رایحه این عطر سمبلی از فلسفه و فضای کلاسیک است. در رایحه این عطر از نت­ای لیمو، ماندارین و ترنج استفاده شده است. همچنین نت­ای تند زنجبیل، هل به همراه سدر، جوز و چوب رز وحشی نیز در نت میانی بکار رفته است. برای نت پایانی نیز از ترکیب چوب خوشبو، عنبر خاکستری، دانه­های تونکا و نعناع هندی استفاده شده است. این عطر توسط ” آنتونی مزوندیو” در سال ۲۰۰۴ میلادی طراحی شده است.

۲۶- ” بِربِری بریت گُلد”

 

۲۶

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر شرقی و سرشار از نت گل است. طراحی این عطر بر عهده ” آنتوآن لیه” است. در نت ابتدایی آن از مگنولیا؛ توت سیاه، شکوفه پرتقال و ترنج استفاده شده است. در نت میانی از عنبر و وانیل استفاده شده است. و نت پایانی شامل چوب صندل، مشک و بنزن است.” بِربِری بریت گُلد” در سال ۲۰۰۵ میلادی به بازار عطر عرضه شده است.

۲۷- ” بِربِری بریت نیو یِر اِدیشِن پوق فِم”

 

۲۷

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر شرقی است و مخصوص استفاده زنان طراحی شده است. این عطر محصول سال ۲۰۱۰ میلادی است و در نت ابتدایی خود ترکیبی از مرکبات، فلفل صورتی و میخک دارد. در نت میانی این عطر از ترکیباتی مثل دارچین و گل­های کم­یاب استفاده شده اس. در نت پایانی از نت­های چوب، عنبر و دانه­ای تونکا استفاده شده است.

۲۸- “بِربِری بریت نیو یِر اِدیشِن پوق اُم”

 

۲۸

Buy-Now-button

مردانه

رایحه این عطر شرقی است و برای استفاده آقایان تولید شده است. این عطر محصول سال ۲۰۱۰ میلادی است و در نت ابتدایی خود ترکیبی از جوز، ماندارین و برگ گل­های سرخ دارد. در نت میانی رایحه این عطر از سدر ویرجینیا، رز و کاج ساتفاده شده است. در نت پایانی نیز از دانه­ای تونکا استفاده شد است.

 

توجه : دوستان ارشاکویی عزیز ، می تواند با کلیک بر روی دکمه خرید کنید اقدام به خرید عطر اورجینال از فروشگاه اینترنتی ارشاکو  نمایید و یا با کلیک برر روی دکمه هم اکنون سفارش دهید ، عطر مورد نظر خود را سفارش دهید تا در صورت وجود در بازار تهیه و در اختیار شما قرار داده شود . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا