معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند “بریتنی اسپیرز”

کشور: ایالات متحده آمریکا

فعالیت اصلی: خواننده و هنرپیشه هالیوود

وب سایت برند: http://www.britneyspearsbeauty.com/

کمپانی مادر: ” الیزابت آردن”

 

” بریتنی اسپیرز” یکی از خوانندگان و بازیگران هالیوودی است که عنوان یکی از موفق­ترین ستارگان دنیای پاپ را در قرن ۲۱ به خود اختصاص داده است. “بریتنی” برای تولید عطرهای خود با کمپانی ” الیزابت آردن” همکاری می­کند.اولین عطر او در سال ۲۰۰۴ با نام ” کیوریِس” پا به دنیای عطر گذاشت و در مدت کوتاهی علاقمندان زیادی را به خود جلب کرد. یکی از ویژگی­های جالب توجه عطرخهای این برند، انتخاب شیشه­های رنگی و رنگ­های مختلف برای خود است. این برند ۱۹ عطر در کارنامه خود ثبت کرده است . اولین عطر ” بریتنی” در سال ۲۰۰۴ به بازار عرضه شد و آخرین آن نیز در همین ماه ژانویه ۲۰۱۶٫ طرحانی مانند ” کلاود دایر” ، ” جیمز کریودا”، ” رُدریگُ راکس” و … با این برند همکاری می­کنند.

  • ” بیلیوز”Believe

۱۱

 

زنانه

این عطر دومین عطری است که برند ” بریتنی اسپیرز”  آن را در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه کرده است. این عطر با شعار ” بزرگترین آزادی، باور خود است” به بازار عرضه شده است. این عطر کاملا متفاوت از عطر قبلی این برند است. این عطر در شیشه مثلثی شکل با خطوط صاف و تیز به بازار عرضه شده است. این عطر برای دختران جوان و احساساتی مناسب است. رنگ سبز این عطر نشان­دهنده ، رایحه پر طراوت و شاداب آن است.

  • ” بریتنی اسپیرز کیوریِس” Curious Britney Spears

 

۱۲

 

زنانه

رایحه این عطر گل و میوه است. سرشار از احساس، آزادی و هیجان. این عطر مناسب افرادی است که از خطر کردن هیچ هراسی ندارند. این عطر نتیجه نخستین همکاری برند ” بریتنی اسپیرز” با برند ” کُتی” لست که در سال ۲۰۰۴ به بازر عرضه شد و در مدت کوتاهی طرفداران زیادی را بخود جلب کرد. ترکیبات بکار رفته در رایحه این عطر بیشتر بر پایه گل است که با وانیل و مشک امیخته شده است. در نت ابتدایی از نیلوفر، گلابی و مگنولیا استفاده شده است. برای نت میانی نیز از راحه قوی گل­­هایی مثل گل مریم، یاس و سیکلمه صورتی استفاده شده است. نت پایانی نیز ترکیبی از مشک، وانیل و چوب است. طراح این عطر ” کلاود دایِر” است.

  • ” کیوریِس هارت” Curious Heart

 

۱۳

 

 

زنانه

این عطر در سال ۲۰۰۷ تولید شده است. شیشه این عطر دارای رنگ آمیزی و طراحی جالبی است قالب شیشه به شکل نوعی وسیله تفریحی طراحی شده است و بر روی آن تصاویر قلب­های رنگی مشاهده می­شود. رایحه این عطر مانند ” کیوریِس” است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل در بازار موجود است. طراحی این عطر بر عهده ” کلاود دایِر” است.

  • ” این کنترل کیوریِس”In Control Curious

 

۱۴

 

زنانه

رایحه این عطر هوس انگیز و شیرین است. در رنگ آمیزی شیشه از دو رنگ بنفش که نماد احساستی بودن و سیاه که نماد مرموز بودن است، استفاده شده است. ترکیبات بکار رفته در ترکیبات این عطر شامل وانیل و نت­های برگرفته شده از مشک است. در نت ابتدایی از نت­های میوه­ای استفاده شده است. برای نت میانی از ارکیده نیمه شب، وانیل سیاه ، خامه و دانه­های کریستالی تونکا استفاده شده است. نت پایانی این عطر شامل ترکیبی از جوب صندل و مشک است. این در سال ۲۰۰۶ توسط ” کلاود دایر” طراحی شده است. 

  • ” سیرکِس فانتزی”Circus Fantasy

 

۱۵

 

 

زنانه

این عطر در ماه اگوست سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شده است. برند ” بریتنی اسپیرز” برای طراحی این عطر با برند” الیزابت آردن” همکاری داشته است. رایحه ” کیوریِس فانتزی” بیشتر بر پایه میوه، گل و مشک است. نت ابتدایی آن شامل تمشک و شکوفه زردآلو است. نت میانی ترکیبی است از گل­های کم یاب به همراه نیلوفر آبی و ارکیده. برای نت پایانی نیز وانیل، مشک و بنفشه استفاده شده است. این عطر در شیشه به رنگ آبی با تزیینی از ستاره به بازار عرضه شده است. طراحی شیشه این عطر نمادی است از رویاهای نیمه شب.

  • ” فانتزی”Fantasy

 

۱۶

 

زنانه

” فانتزی” دومین عطر برند ” بریتنی اسپیرز” است که در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه شده است. رایحه این عطر سمبلی است از عشق و در شیشه ای به رنگ سرخابی و کریستال “سواروزکی” به بازار عرضه شده است. رایحه این عطر احساسی و خاص است. نت ابتدایی شامل ترکیبی از هسته میوه­جات و کیوی است. نت میانی متشکل از یاس و شکلات سفید است. بر ای نت پایانی نیز ریشه زنبق زرد، مشک و چوب است. طراح این عطر ” جِیمز کریودا” است.

  • ” فانتزی اَنیوِرسِری اِدیشِن” Fantasy Anniversary Edition

 

۱۷

 

زنانه

این عطر در بسته بندی خاص و جالب توجهی به بازار عرضه شده است. برای طراحی این عطر از رنگ مشکب به همراه کریستال­های طلایی استفاده شده است که بر روی شیشه جمله­ای از” بریتنی” به مخاطبینش  حک شده است. بر روی شیه­های این عطر یکی از این سه جمله بخ چشم می­خورد” ۱۰ تا بغل ۱۰ تا بوس”، ” به بهترین طرفدارانم برای سال­ها عشق” و ” تو الهام بخش من هستی” . ۱۰۰ شیشه را هم ” بریتنی اسپیرز” شخصا امضا کرده است. این عطر در اندازه ۳۰ و ۵۰ میل به صورت آب عطر در بازار موجود است. این عطر در سال ۲۰۱۳ توسط ” جِیمز کریودا” طراحی شده است. 

  • ” فانتزی او دو تویلِت” Fantasy Eau de Toilette (Renner Excusive)

۱۸

 

زنانه

این عطر به مناسبت دهمین سالگرد تولید اولین عطر برند ” بریتنی اسپیرز”، ” فانتزی” که در سال ۲۰۰۴ تولید شده است، دوباره  در سال ۲۰۱۴ طراحی و به بازار عرضه شده است. این عطر محصول همکاری برند ” برتنی اسپیرز” با برند ” الیزابت آردن” است. در رایحه ابتدایی  این عطر از ترکیب هسته میوه­جات وکیوی است. رایحه میانی این عطر از کارامل، یاس و ارکیده استفاده شده است که با شکلات ترکیب شده است. نت پایانی نیز شامل مشک، ریشه زنبق و نت­های چوبی است. رنگ شیشه قرمز ، طلایی و بنفش است که در گردنه شیشه تراش­های زیبایی ایجاد شده است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شده است. طراحی ” فانتزی او دو تویلِت” بر عهده ” جِیمز کریودا” بوده است.

  • ” بریتنی اسپیرز فانتزی اینتیمِیت اِدیشِن”Fantasy Intimate Edition

۱۹

 

زنانه

این عطر یکی از عطرهایی بوده است که توجه بسیای از طرفداران ” بریتنی” را به خود جلب کرده است. ” بریتنی اسپیرز فانتزی اینتیمِیت اِدیشِن” در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شده است. شیشه این عطر به رنگ بنفش کم رنگ طراحی شده است. ” بریتنی اسپیرز فانتزی اینتیمِیت اِدیشِن­” دارای رایحه­ای احساسی و رمانتیک است و مخصوص دختران و خانم­های جوانی است که می­خواهند از زیبایی و جوانی خود بیشترین لذت را ببرند. رایحه این عطر سرشار از نت­ای پر طراوت و گل است. نت ابتدایی ” بریتنی اسپیرز فانتزی اینتیمِیت اِدیشِن” شامل نت­های میوه­ای به همراه برگ بنفشه و لیمو است. در نت میانی از نت­های ازُن استفاده شده است که باعث القای حس طراوت و تازگی در نت میانی است. علاوه بر این در نت میانی از زنبق وحشی، یاس، نت­های شکر و نت­های حیوانی استفاده شده است. نت پایانی رایحه این عطر گرم و خامه­ای است که با وانیل، آفتابگردان، بنزن و مشک سفید به وجود آمده است. ورژن جدید این عطر در اندازه ۵۰ میل به صورت آب عطر به بازار رعضه شده است

  • ” فانتزی اِستِیج ادیشِن”Fantasy Stage Edition

 

۲۰

این عطر محصول سال ۲۰۱۴ است و رایحه آن دارای همان ترکیبات عطر ” فانتزی” است که در سال ۲۰۰۵ طراحی شده است فقط در جعبه­ای با طراحی جدیدی در اندازه ۵۰ میل به بازار عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا