خودرو

بررسی ماشین لکسوس ES 350 2016

مشخصات فنی ES 350 2016

ارشاکو : کاملا روشن است که ماشین لکسوس ES 350 2016 از جمله بهترین ماشین هایی است که در سال ۲۰۱۶ به بازار می آیند . ویژگی های فوق العاده و شگفت انگیز این ماشین ، آن را به یک مدل منحصر بفرد و زیباتر از هر ماشین دیگری در این رده تبدیل کرده است . ظاهر فوق العاده زیبا و بزرگی که دارد باعث می شود تا هر وقت آن را از دور نگاه کنید حس خوبی به شما بدهد . این یکی از دلایلی است که این ماشین هیچ وقت در رقابت ها در رده های پایین قرار نمی گیرد . برای مطالعه مقاله قبلی ما می توانید بر روی عنوان” قدرتمندترین ماشین کمپانی رولز رویس Rolls Royce “کلیک کنید.

براساس اطلاعاتی که از طریق تیزر این ماشین بدست آمده است ، این مدل تنها تغییراتی جزئی خواهد داشت . مدل ES این ماشین طوری طراحی شده است که آرم کمپانی لکسوس بیشتر به چشم آید . شیشه جلوی ماشین نیز بزرگتر از مدل قبلی به نظر می رسد . سپر جلوی ماشین با خطوط تهاجمی تری طراحی شده اند و چراغ های عقب این مدل نیز برای اینکه با چراغ های جلو هماهنگ باشند دوباره طراحی شده اند .

لکسوس در طراحی داخلی این مدل از انحناهای بیشتر و ملایم تری استفاده کرده تا از این نظر هم بتواند رقیب های خود را کنار بگذارد . طراحی داخلی این ماشین از مدل فعلی موجود راحت تر است و رانندگی را برای شما آسان تر می کند . سیستم سرگرمی تعبیه شده در این مدل ، بزرگترین تغییر در طراحی داخلی این ماشین بدیع و فوق العاده به شمار می رود . کیفیت بلندگوها ، سیستم پخش کننده موسیقی ، قابلیت اتصال بدون نقص USB و بلوتوث ، صفحه نمایش لمسی بزرگ و … به خوبی مدل قبلی در این ماشین ارائه شده است . سیستم های امنیتی آن شامل کیسه هوا ، سیستم ترمز ،  کمربند ایمنی ، کنترل انحراف ماشین ، کنترل ثبات و … می باشند .

۱۳
بررسی ماشین لکسوس ES 350 2016

این ماشین شما در دو مدل ES 350 و ES300h به بازار خواهد آمد . موتور این ماشین مشابه مدل فعلی آن تنها با اندکی تغییرات در توان و گشتاور آن پیش بینی می شود  . در مدل ES 350 ، توان ماشین به ۲۷۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۲۵۰ فوت می رسد . موتور مدل ES 300h احتمالا ۲٫۵ لیتری و با ۴ سیلندر خواهد بود که در مجموع توان این ماشین می تواند قریب به ۲۰۰ اسب بخار یا بیشتر برسد . مدل ES 350  این ماشین ۶ دنده اتوماتیک دارد ولی مدل ES 300h آن با استفاده از سیستم الکترونیکی CVT کنترل می شود . بزرگترین رقیب این مدل ، اینفینیتی Q50 می باشد . کمپانی های دیگری هم هستند که با لکسوس رقابت کنند اما کمپانی اینفینیتی بزرگترین آنهاست .  مصرف سوخت این ماشین در شهر صدی ۵ لیتر و در بزرگراه ها صدی ۶ لیتر انتظار می رود .

۱۴
بررسی ماشین لکسوس ES 350 2016

مدل جدید لکسوس قیمتی بالاتر از مدل فعلی آن خواهد داشت . به همین دلیل ، فروش این ماشین از قیمت ۳۸۰۰۰ دلار ( معادل ۱۱۱ میلیون ) شروع خواهد شد . همچنین انتظار می رود که این ماشین تا اواخر سال ۲۰۱۵ رونمایی شود و فروش آن از سال ۲۰۱۶ شروع شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا