گوناگون

جنیفر لوپز از کودکی تا بزرگسالی

ارشاکو : جنیفر لین لوپز دز سال ۱۹۶۹ در تپه های کاستل نزدیک برونکس در نیویورک به دنیا آمد. مادرش پوادالوپه رودریگز و پدرش دیوید لوپز هستند. خواهر بزرگش لِسلی و خواهر کوچکش لیندا که ژورنالیست است. وی بازیگر ، نویسنده، طراح مد، رقصنده، تهیه کننده و خواننده آمریکایی است

 

 

۹۸jok.ie_61189656596b5dsf6gf5ds69hg84fgh (1)
جنیفر لوپز از کودکی تا بزرگسالی

 

پدرش قبل از اینکه تکنسین یک شرکت کامپیوتری بشود،  در شیفت شب شرکت بیمه گاردین کار می­کرد . و مادرش هم خانه دار بود. وقتی که لوپز به دنیا آمد، خانواده­اش در یک آپارتمان کوچک زندگی می­کردند. چند سال توانستند پول کافی برای خرید یک خانه دو خوابه پس انداز کنند که برای یک خانواده فقیر کار بزرگی بود. وقتی ۵ ساله بود، جنیفر در کلاسهای ۀواز و رقص شرکت کرد. وقتی هفت ساله بود به همراه همکلاسیهایش در تور نیویورک گردی شرکت کرد. پدر و مادرش سعی به ۳ فرزندشان یاد می­دادند که برای دوستان و خانواده بخوانند و برقصند و آنها را تشویق می­کردند. چون معتقد بودند با اینکار در اینده کمتر با مشکلات مواجه خواهند شد. لوپز تمام دوران تحصیلش را در مدرسه کاتولیک گذراند. در مدرسه، جنیفر هم زیمانسیک کار میکرد و هم یک آهنگ ملی اجرا کرد به علاوه او عضو تیم سافت بال مدرسه هم بود. جنیفر بیشتر از اینکه در درس و تحصیل موفق باشد در ورزش و مسابقات ورزش موفق بود. وقتی ۱۵ ساله بود او با اولین دوست پسرش به نام دیوید کراز آشنا شد.

 

 

جنیفر-لوپز
جنیفر لوپز از کودکی تا بزرگسالی

 

وقتی که سال اخر دبیرستان بود با گروه فیلمسازی اشنا شد که به دنبال چند دختر نوجوان برای ایفای نقش کوچکی در فیلمشان می­گشتند. . وقتی که نقش کوچکی در فیلم دختر کوچک من  به کارگردانی کُنی کِیسِر مَن بازی کرد به کار بازیگری علاقه مند شد. پدر و مادرش معتقد بودند که این یک شغل واقعی برای یک اسپانیای زبان نیست.  اما او بعد از بازی در این فیلم مصمم شد که  ستاره مشهور سینما بشود.  او برای اینکه پدر و مادرش را متقاعد کند که بازیگر شود در کالج باروک ثبت نام کرد اما بعد از یک ترم از آنجا اخراج شد. او به پدر و مادرش درباره رویایش گفت اما انها معتقد بودند که این یک رویای احمقانه برای یک اسپانیایی زبان است. برای همین او خانواده و خانه اش را ترک کرد و در یک اپارتمان در منهتن زندگیش را شروع کرد. در این زمان بود که جنیفر مسیقی محلی “عیسی مسیح  یک سوپر استار” ر و اُکلاهاما را اجرا کرد. پس از ان او عضو گروه  کُر درموسیقی  موزیکال برادوِی طلایی شد و در تور اروپایی انها که ۵ ماه طول کشید شرکت کرد. او بعد از مدتی از اینکه فقط عضو ساده گروه کُر بود راضی نبود و می­خواست که تک خوان گروه باشد.  جنیفر اولین نقش بلندش را به عنوان دختر رقصنده ای که پرواز می­کرد در فیلم رنگ زندگی ایفا کرد و بعد از آن تصمیم گرفت که در سال ۱۹۹۳ به طور جدی پا به دنیای بازیگری بگذارد. او اولین نقش جدی اش را در فیلمی که درباره زندگی سلنا به همین نام تولید شده بود، ایفا کرد. لوپز اولین بازیگر لاتین تبار بود که بریا ایفای نقشی در فیلم دور از چشم، یک میلیون دلار دستمزد گرفت. بعد از اینکه جنیفر خانواده­اش را ترک کرد ، موسیقی محلی “عیسی مسیح  یک سوپر استار” ر و اُکلاهاما را اجرا کرد. پس از ان او عضو گروه  کُر درموسیقی  موزیکال برادوِی طلایی شد و در تور اروپایی انها که ۵ ماه طول کشید شرکت کرد. او بعد از مدتی از اینکه فقط عضو ساده گروه کُر بود راضی نبود و می­خواست که تک خوان گروه باشد.  او در سال ۱۹۹۹ پا به دنیای موسیقی گذاشت.

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/جنیفر-لوپز-از-کودکی-تا-بزرگسالی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا