عطر با رایحه ادویه هاعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

عطر متناسب با ماه تولد خود را بشناسید (مرد متولد دی)

عطر مردانه برای هر فرد خاص و منحصر بفرد است و خصوصیات اخلاقی وی را تا حدودی بازتاب می دهد. انتخاب عطری مناسب که با روحیات شما سازگاری داشته باشد و به خوبی بر روی شما بنشیند ، در میان انبوهی از رایحه ها و برند های متفاوت کار بسیار دشواری است. این دشواری می تواند با محدود کردن رایحه با توجه به ماه تولد خود ، بسیار آسان گردد.  مردان متولد دی افرادی قدرت طلب ، خانواده دوست ، خوددار و کمی سرد در روابط خود با دیگران ، در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر ، پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز می باشند.

افرادی با چنین خصوصیت و ویژگی های اخلاقی رایحه ای خنک و تلخ را مناسب خود می دانند. این رایحه قدرت و جسارت آنها را به خوبی به دیگران نشان می دهد و موجب اعتماد به نفس در خود شخص می شود. در ادامه 7 عطر مردانه با رایحه خنک و تلخ آورده شده تا انتخاب و خرید را در این زمینه برای شما هموارتر و شرایط برای خرید عطر مردانه ارزان و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا فراهم شده باشد.

1.عطر مردانه کرید وایکینگ Creed Viking

کرید وایکینگ

عطر مردانه کرید وایکینگ با رایحه ای ملایم و تلخ در سال 2017 روانه بازار گردید. ادکلن مردانه وایکینگ کرید عطری است که با الهام از اسطوره ی قرن نهم میلادی ساخته شده و نمادی از شجاعت و استقامت بی قید و شرط را به نمایش می گذارد. عطر مردانه Viking Creed رایحه ای آتشین و فریبنده با خود دارد که به لطف رایحه ای که از فلفل قرمز ، برگاموت و لیمو گرفته شده است آغاز می شود و سپس با عطر گل زر و نعنا ترکیب شده و به تدریج به رایحه ی پایه ای با چوب صندل و اسطوخودوس منتهی می شود. عطر مردانه کرید وایکینگ توسط الیور کرید با غلظت ادوپرفیوم ساخته شده است. ادکلن مردانه کرید وایکینگ در گروه عطرهای چوبی و آروماتیک قرار گرفته و دارای ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی است و استفاده از آن برای فصول سرد مناسب می باشد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : فلفل قرمز ، لیمو ، برگاموت

رایحه میانی : فلفل قرمز ، زر ، نعنا

رایحه پایه : اسطخودوس ، چوب صندل ، نعناع هندی

2.عطر مردانه کالوین کلین کانترادیکشن Calvin Klein Contradiction

کالوین کلین کانترادیکشن

عطر مردانه کلوین کلین کانترادیکشن یکی از رایحه های قدیمی و با اصالتی است که در سال 1998 تولید و به بازار عرضه گردید  .ادکلن مردانه کانترادیکشن با رایحه ی ملایم و تلخی که دارد برای مصرف در روزهای گرم تابستان مناسب بوده و حس اعتماد به نفس و خاص بودن را برای فرد به ارمغان می آورد. ادکلن مردانه Calvin Klein Contradiction در هرم بویایی خود با رایحه ی لیموترش و اسطوخودوس شروع شده و در نت میانی به رایحه ی جوز و فلفل می رسد و در انتها با ترکیبی از رایحه ی چوب صندل و مشک کار خود را به اتمام می رساند .ادکلن مردانه کانترادیکشن در حجم 100 میلی لیتر در بازار موجود می باشد . شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : لیمو ، لیمو ترش ، اسطوخودوس ، نارنگی ، مریم گلی

رایحه میانی : جوز ، تخم گشنیز ، فلفل ، هل

رایحه پایه : چوب صندل ، خس خس ، آبنوس ، مشک

3.عطر مردانه دلچی گابانا پور هوم Dolce & Gabbana Pour Homme

دلچی گابانا پور هوم

رایحه ی این عطر مردانه به اصالت ایتالیایی خود باز می گردد و بویی خنک و تلخ به همراه دارد. عطر مردانه پور هوم دلچی گابانا سبکی کلاسیک را دنبال می کند و مطابق سلیقه ی مردان شیک پوش ساخته شده است. این عطر مردانه تصویری از عشق لاتین را با نمایش می گذارد. دارای رایحه ای بسیار جذاب و خاص است که مقاومت در برابر آن را سخت می کند. در رایحه ی ابتدایی این عطر مردانه بوی نرولی ، ترنج و ماندارین به مشام می رسد. با گذشت زمان این رایحه خنکای اسطخودوس را به خود می گیرد و ترکیبی از گل مریم و فلفل را به دست می دهد. در پایان نیز رایحه ای از چوب صندل ، توتون ، تنباکو و تونکا را از خود بر جای می گذارد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : نرولی ، ترنج ، ماندارین

رایحه میانی : اسخودوس ، گل مریم ، فلفل

رایحه پایه : چوب صندل ، توتون ، تنباکو ، تونکا

4.عطر مردانه شنل آلور هوم ادیشن بلانچ Chanel Allure Homme Edition Blanche

شنل آلور هوم ادیشن بلانچ

عطر مردانه آلور هوم ادیشین بلانچ از برند فوق محبوب شنل در شیشه ای با طراحی بسیار ساده و در عین حال شیک روانه ی بازار شد و توانست رضایت خیلی ها را به سمت خود جلب کند. بر خلاف ظاهر شفاف و روشنی که به این عطر مردانه اختصاص داده شده است ، رایحه ی آن تلخ و خنک می باشد. ماندگاری بالا ، میزان پراکندگی خوب ، ترکیب منحصر بفرد و فریبنده ای که از خود ساطع می کند ، همگی از نقاط قوت این عطر به شمار می روند. با توجه به رایحه ی خنکی که این عطر مردانه در خود دارد ، توصیه می شود از آن در روزهای گرم تابستانی استفاده کنید. هر چند اگر به دنبال نشان دادن سرد مزاجی خود به دیگران هستید ، استفاده از آن در روزهای سرد سال نیز مشکلی ندارد. این عطر مردانه مخصوص افراد خوش سلیقه  طراحی شده است. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : فلفل سیاه ، فلفل صورتی ماداگاسکار

رایحه میانی : چرم ، لیموی سیسیل ، ترنج ، چوب صندل

رایحه پایه : تونکای برزیلی ، مشک سفید ، خس خس هائیتی ، چوب صندل

5.عطر مردانه گوچی پور هوم ادوتویلت gucci pour homme edt

گوچی پور هوم ادوتویلت

عطر مردانه گوچی پور هوم ادو تویلت یکی از رایحه های محبوب میان آقایان است که با بوی تلخ و کمی گرم در فصول سرد سال جزء پر فروش ترین عطرهای مردانه به شمار می رود.  پس از اسپری کردن این عطر مردانه روی پوست و نبضتان متوجه بوی نارنج ، چوب سرو و گل بنفشه خواهید شد. این نت مرکباتی و گلی با بوی شیرینش ، حس شادی و تازگی را در شما القا می کند. پس از مدتی ، این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از تنباکو و گل یاسمین گرفته شده اند تا هیجان و تمرکز را به شما هدیه دهند. در ادامه و پس از گذشت زمانی نسبتا طولانی ، نت‌های پایانی به مشام خواهند رسید. این رایحه از ترکیب گیاه پاتچولی ، عنبر ، چرم و صمغ درخت لامی ساخته شده است. وجود نت‌های شیرین و کمی تند ، هیجان و انرژی بیشتری را به این عطر مردانه می بخشد. خرید عطر مردانه گوچی پور هوم با توجه به حجم 90 میلی‌لیتری آن ، بوی خنکش، بطری محکم آن و برند معتبرش برای شما بسیار رضایت‌بخش خواهد بود. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : نارنج ، چوب درخت سرو ، گل بنفشه

رایحه میانی : تنباکو ، گل یاسمین

رایحه پایه : گیاه پاتچولی ، عنبر ، چرم ، صمغ ، درخت لامی

6.عطر مردانه هرمس ترد هرمس فلیکن اچ Terre d`Hermes Flacon H

هرمس فلیکن اچ

عطر مردانه هرمس ترد هرمس فلیکن اچ در سال 2016 در کشور فرانسه به وهله ی تولید رسیده است. این برند در سال 1837 توسط  Thierry Hermes ( تیری هرمس ) فعالیت خود را در زمینه ی طراحی و تولید لوازم سوارکاری آغاز کرد ، اما بعد از آن به تدریج تولیدات چرمی و لباس های مردانه و زنانه و عطریات را نیز به فعالیت خود اضافه نمود. شرکت هرمس در زمینه عطریات ، ادکلن های مردانه زیادی را روانه ی بازار کرده است که هر کدام توانسته اند به نحوی محبوبیت خود را در میان مردم پیدا کنند. عطر مردانه ترد هرمس فلیکن با رایحه چوبی و فلفلی خود می تواند حس اقتدار و ثبات را به مردان جذاب و شیک پوش هدیه دهد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : گریپ فروت ، پرتقال

رایحه میانی : سنگ چخماق

رایحه پایه : گلسنگ ، بنزوئین ، چوب های معطر

7.عطر مردانه مارک جاکوبز مارک جاکوبز Marc Jacobs Marc Jacobs

مارک جاکوبز مارک جاکوبز

عطر مردانه مارک جاکوبز مارک جاکوبز در سال 2002 با رایحه ی خنک و تلخ تولید و به بازار عرضه شد. ادکلن مردانه مارک جاکوبز در ابتدا رایحه ای از یاسمن و برگاموت را به مشام می رساند و در نت میانی به رایحه ی یاسمن ، یاس و فلفل می رسد و در نهایت می توانید رایحه های زنجبیل ، سرو و مشک را استشمام کنید. عطر مردانه Marc Jacobs در حجم 125 میلی لیتر در بازار موجود بوده و برای مصرف در روزهای گرم سال انتخابی مناسب به حساب می آید. ادکلن مردانه مارک جاکوبز برای آقایان سخت پسند و شیک پوش طراحی شده و بطری آن ظاهری بسیار ظریف و ساده را به خود اختصاص داده است. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه ی اولیه : یاسمن ، برگاموت

رایحه ی میانی : پیج امین الدوله ، یاسمن ، یاس ، فلفل

رایحه ی پایه : زنجبیل ، سرو ، مشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا