برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن شنل الور (آلور) هوم ادیشن بلانش مردانه ادوپرفیوم Chanel Allure Homme Edition Blanche

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن شنل الور (آلور) هوم ادیشن بلانش مردانه ادوپرفیوم Chanel Allure Homme Edition Blanche کد 2310 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن شنل الور (آلور) هوم ادیشن بلانش مردانه Chanel Allure Homme Edition Blanche 100 میل
  • عطر و ادکلن شنل الور (آلور) هوم ادیشن بلانش مردانه Chanel Allure Homme Edition Blanche 150 میل
  • عطر و ادکلن شنل الور (آلور) هوم ادیشن بلانش مردانه Chanel Allure Homme Edition Blanche سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
8,510,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(7 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه شنل  (آلور) هوم ادیشن بلانش مردانه Chanel Allure Homme Edition Blanche در بطری با رنگ روشن و ساده ولی در عین حال شیک به بازار عرضه شد .عطر شنل الور هوم بلانش از گروه بویایی چوب های معطر روانه بازار شده است که نتهای غالب مرکبات، نت های معطر و و چوب دارد و با رایحه ای خنک مناسب روزهای معتدل، روزهای گرم و استفاده روزانه است. ادکلن Chanel Allure  Blanche با رایحه غالب لیمو همچون الماسی قیمتی و زیبا بسیار خیره کننده بوده و نظر هر مرد خوش سلیقه ای را  به خود جلب می کند. شانل علاوه بر ادوپرفیوم الور هوم ادیشن نسخه ادوتویلت عطر و ادکلن مردانه شانل Allure Homme Edition Blanche را نیز دارد که رایحه ای مشابه را با آن می توانید تجربه کنید.
ترکب میوه ای عطر مردانه الور ادیشن بلنچ دارای رایحه های زیر است:
رایحه اولیه : لیمو، بهار نارنج
رایحه میانی : چوب صندل، نت های چوبی
رایحه پایانی :وانیل، وتیور 

کالکشن محبوب شنل Allure Collections گروهی است که ادکلن شنل الور (آلور) هوم ادیشن بلانش مردانه ادوپرفیوم در آن قرار دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه شنل آلور هوم ادیشن بلنچ دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر مردانه شنل (چنل) آلور هوم ادیشن بلنچ ادوپرفیوم Chanel Allure Homme Edition Blanche EDP For Men رابا قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 و 150 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم