برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن شنل الور (آلور) هوم اسپرت کالن مردانه اصل Chanel Allure Homme Sport Cologne

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن شنل الور (آلور) هوم اسپرت کالن مردانه اصل Chanel Allure Homme Sport Cologne کد 6038 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن شنل الور (آلور) هوم اسپرت کالن مردانه اصل Chanel Allure Homme Sport Cologne 100 میل
  • عطر و ادکلن شنل الور (آلور) هوم اسپرت کالن مردانه اصل Chanel Allure Homme Sport Cologne 150 میل
نام تجاری:
10,890,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه شنل الور (آلور) هوم اسپرت کالن مردانه اصل Chanel Allure Homme Sport Cologne از کالکشن Collections Allure در سال 2007 با رایحه ی دلپذیر مرکبات تولید و به بازار عرضه گردید و دارای رایحه غالب لیمو است.عطر ادکلن آلور هوم اسپورت شنل عطری مردانه است با رایحه مرکبات معطر که توسط Jacques Polge ساخته شده است.نت های غالب از مرکبات، فرش اسپایسی و نت های معطر و تازه است که رایحه ای خنک و ترش مناسب روزهای گرم سال ایجاد می کند.

نت های موجود در عطر شنل الور هوم اسپرت کالن اصل شامل:

  • رایحه اولیه: لیمو، ترنج، پرتقال، گریپ فروت، پرتقال ماندارین، آلدهیدها و نرولی 
  • نت میانی: رزین صنوبر، ادویه جات و رزین المی 
  • رایحه پایه: فلفل، مشک سفید، سدر اطلس، وتیور و دانه تونکا

ادکلن شنل هوم اسپرت کالن با رایحه ی خنک و ترشی که دارد برای مصرف در روزهای گرم تابستان پیشنهادی فوق العاده است .
ادکلن Allure Homme Sport Cologne در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی پرتقال، نارنگی، ترنج، لیمو، بهارنارنج و گریپ فروت است و در نت میانی به رایحه ی ادویه ها و صنوبر می رسد و در انتها به رایحه ی لوبیا تونکا ،سرو، خس خس، مشک و فلفل سفید ختم می شود. 
رایحه مشابه با عطر شنل آلور هوم اسپرت اصل کالن نیز عطر و ادکلن مردانه دیور Homme Cologne 2013 می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه شنل آلور هوم اسپرت کالن دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن شنل الور (آلور) هوم اسپرت کالن مردانه اصل Chanel Allure Homme Sport Cologne را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک و ترش
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
150 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
آلدهید ها - پرتقال- نارنگی - گریپ فروت - نرولی - ترنج - لیمو
رایحه میانی
ادویه ها - صنوبر
رایحه پایه
لوبیا تونکا - سرو- خس خس - مشک - فلفل سفید
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-10-22

یکی از خوشبوترین عطرهای خنک برند شانل : با روایحی از مرکبات ترش و شیرین و کمی تلخ - اسپایس (تند و کمی فلفلی) - آلدهید (بطور خلاصه نوعی روایح کربن با زنجیره مولکولیه 8 الی 13 اتمی ) که هم در هوا و هم در بعضی ترکیبات تازه یافت میشه و یا در کنار این ترکیبات ساخته و استفاده میشه - کمی مُشک - مقداری چوب که در روایح میانی و انتهایی بیشتر محسوس هست (بوی چوب سدر و کمی وتیور) تشکیل شده . خوشبختانه من شیمیدان نیستم وگرنه 2 صفحه در مورد ترکیبات و بخصوص آلدهید براتون مینوشتم . حالا خود همین عطر یا ادکلن : بویی خنک - ترش (لیمویی مرکباتی) - کمی شیرین - تازه - کمی تلخ و در انتها کمی خنک - تلخ - کمی ترش و شیرین و چوبیه تلخ . شباهت بویایی به 2 عطر دیور هوم اسپرت 2008 و شنل ادیشن بلانش EDT داره البته در حد یادآوری و نه کاملاً مشابه . با اینحال از نظر من کیفیتی بالاتر از هر دو اینها داره با قدرت پخش متوسط و نزدیک اما موندگاریه کمتر . تست و نظر شخصی : رایحه : 9 از 10 - روایح ابتدایی : خنک - ترش - کمی شیرین و تازه . رایحه : 10 از 10 - روایح میانی : خنک - کمی شیرین - کمی ترش و تلخ و تازه تر . رایحه : 10 از 10 - روایح انتهایی : مقداری خنک - تلخ و چوبی - خیلی کم شیرین - کمی ملس و هنوز تازه و با نشاط . پخش بو : 7 از 10 - نسبتاً خوب 2 الی 3 ساعت تا شعاع 1.5 الی 2 متری با 8 پاف سمپل 2 میل (اسپری و پمپ خوبی داره) . ماندگاری : 5 از 10 - نسبت به مدل و قیمت خوب 3 الی 4 ساعت روی پوست نیمه چرب و 8 الی 10 ساعت روی لباس کتان در محیط بسته - متعدل و نیمه گرم . ارزش خرید : برای مدل 150 میل : 10 از 10 (کمیاب) . فعلاً به همین چهار تا سمپل بسنده کردم شاید برای آکبندش موقعیت جور شد . تست شده با سمپل اوریجینال 2 میل : بچکُد 2001 - 2017/08 . موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم