ورزش و سلامتی

پروتئین بیشتر,کالری های با کیفیت بالاتر,نتایج بهتر

مس تک جدید یک افزایش دهنده ی حجم عضله ی پیشرفته میباشد که برای هر شخصی که اوقات سختی برای افزایش حجم دارد,در فاز افزایش حجم میباشد/یا میخواهد رکورد قدرت خودش را بشکند طراحی شده است.بسته های قدرتی همراه با ۸۰ گرم پروتئین و ۱۱۷۰ کالری های عضله ساز وقتی با دو استکان شیر کم چرب ترکیب شود,این فرمول برتر همراه با برانگیزاننده های آنابولیک برای پشتیبانی از افزایش سریع حجم عضله و قدرت میباشد.

بیایید قبول کنیم,حجم عضله پادشاه است!هیچ چیز بیش از شانه های عریض,بازوهای بزرگ,سینه و کمر قدرتمند و یک جفت پا با قطر درخت به مردم نمیگوید شما یک بدنساز هستید.بدنسازان و سخت کوشان نیز همیشه در جستجوی یک مکمل که در افزایش وزن سریع به آنها کمک کند میباشند.اکنون,خواه در یک وضعیت رشد خسته کننده باشید یا فقط اوقات سختی در افزایش حجم داشته باشید,از حالا به بعد در مسیرتان کمک به سمت شما می آید.اسم این کمک مس تک میباشد.مس تک یک عضله ساز برتر است که رشد عضله را بسیار افزایش داده و راه و روشی را که بدنسازان عضله هایشان را افزایش میدادند را تغییر داده است.با استفاده از مس تک که کمک میکند به نوعی عضله سازی که قبلا تجربه نکرده اید برسید کمک میکند,به پاداش همه ی سخت کوشی هایتان در باشگاه میرسید.

مس تک یک افزایش دهنده ی وزن لذیذ و سرشار از پروتئین است که حاوی ترکیب دقیقی از پروتئین های عضله ساز,کربوهیدرات های انرژی زا,و چربی های سالم میباشد که به شما کمک خواهند کرد عضله سازی کنید.مشخصه ی ماکرو مواد غذایی ایده آل در مس تک برای بدنسازان و دیگر ورزشکارانی که به دنبال عضله سازی و افزایش نیرو بدون افزودن چربی اضافه به فیزیک بدنیشان هستند ایده آل میباشد.

تنها هدف مس تک کمک به شما برای ساختن مقدار قابل توجهی عضله میباشد.این یک فرمول افزایش دهنده ی وزن عالی است.آن را به رژیم و برنامه ی ورزشیتان اضافه کنید.و مطمئن باشید حتما در مسیر عضله سازی سریع قرار میگیرید.

فرمول برتر : حقایق دروغ نمیگویند

کالری های با کیفیت برتر طراحی شده برای سخت کوشان

مس تک بهترین افزایش دهنده ی وزن موجود میباشد,که میتواند روزانه یک بار مصرف شود یا به دو وعده ی نصفه تقسیم شود.فرمول جدید و قدرتمند اکنون میزان زیاد ۱۱۷۰ کالری به دست آمده از پروتئین با کیفیت و کربوهیدرات های سریع هضم شونده و همچنین چربی های خاص برای بدن فراهم میکند.

پروتئین بیشتر در هر وعده بیشتر از دیگر محصولات افزایش دهنده ی وزن

فرمول جدید و پیشرفته وقتی با دو استکان شیر کم چرب ترکیب شود یک سیستم پروتئینی چند فازه ی ۸۰ گرمی فراهم میکند که پروتئین های با سرعت هضم آرام,متوسط و سریع را تامین میکند.سیستم پروتئینی چند فازه آمینو اسیدهای ضروری برای بدن را در سرعت های متفاوت برای افزایش آمینو اسید ها در خون تامین میکند.

BCAA ها و ال – لوسین بیشتر در هر وعده نسبت به دیگر محصولات افزایش دهنده ی وزن

مقدار دز پروتئین این فرمول وقتی با ۲ استکان شیر کم چرب ترکیب شود مقدار زیاد ۷ گرم ال – لوسین و ۱۳ گرم BCAA که به تغذیه ی عضلات اسکلتی,حفاظت از ذخایر گلیکوژن عضله و کمک به کاهش مقدار تجزیه ی پروتئین کمک میکند,فراهم میکند.

آمینو اسیدهای افزوده شده برای بهبود تاثیرات

فراتر از مواد غذایی کلیدی که تامین میکند,مس تک همچنین مواد غذایی اضافه تری هم از جمله دز سه گرمی ال – آلانین فراهم میکند.ال – آلانین پس از ال – لوسین در سوخت و ساز پروتئین دومین آمینو اسید با بیشترین استفاده میباشد.حتی گفته میشود که در تولید گلوکز برای انرژی مورد استفاده هم نقشی را ایفا میکند.فرمول همچنین یک دز سه گرمی از گلیسین نیز فراهم میکند,گلیسین یک آمینو اسید است که میتواند به تشکیل بسیاری از دیگر مواد بیوشیمیایی در بدن مانند پروتئین ها و کراتین کمک کند.تایورین نیز همچنین به این فرمول اضافه شد چون دومین آمینو اسید فراوان در عضله میباشد(بعد از گلوتامین)و به افزایش حجم سلول ها کمک میکند.

ایجاد سریعتر نیرو

بر خلاف دیگر افزایش دهندگان وزن که حاوی کراتین بسیار ناچیزی هستند,مس تک دارای مقدار ۱۰ گرم دز استاندارد از کراتین میباشد تا به افزایش سریع نیرو کمک کند.

کمک به پر کردن دوباره ی ذخایر گلیکوژن

با استفاده از یک مجموعه ی کربوهیدرات چند فازه مقدار ۱۶۸ گرم کربوهیدرات هم برای افزایش انسولین,رساندن سریع کراتین به عضله ها و هم افزایش پر شدن ذخایر گلیکوژن که کمک میکند بدن در یک حالت آنابولیک باقی بماند,فراهم میکند.

فرمول بندی شده با چربی های سرشار از امگا

این فرمول کامل حاوی چربی های اشباع شده ی کمتری نسبت به دیگر محصولات افزایش دهنده ی وزن میباشد و شامل ۵ گرم چربی های سرشار از امگا میباشد که باعث تولید کالری های سرشار از انرژی میشود.

نسبت به پولی که پرداخت میکنید مزایای بیشتری به دست می آورید

بر خلاف مجموعه محصولات رقیب در عملکرد و کارایی این محصول حاوی مواد غذایی کلیدی برتر با مقایدر استاندارد است که به وضوح بیان شده اند و شما میدانید که برای چه هزینه کرده اید.

بهترین طعم

هر چاشنی و طعمی برای رقابت با رقیبان مورد آزمایش قرار گرفتند.

سوالات متداول در مورد مس تک

مس تک چیست؟

مس تک یک فرمول افزایش دهنده ی وزن است که با مواد کلیدی افزایش دهنده ی حجم که توسط تحقیق ها ثابت شده است به افزایش حجم,قدرت و حجم کلی کمک میکنند طراحی شده است.

چه موادی در مس تک وجود دارند؟

وقتی مس تک با دو استکان شیر کم چرب ترکیب شود بیش از ۱۱۷۰ کالری و ۸۰ گرم پروتئین تولید میکند که ۱۳ گرم BCAA را تامین میکنند.فرمول همچنین حاوی استانداردترین و علمی ترین شکل کراتین میباشد.علاوه بر این,مس تک حاوی ۰ درصد اسید ترانس و ۰ درصد آسپارتام میباشد.

مس تک چگونه عمل میکند؟

فرمول همچنین برای تولید آمینو اسید های بسیار طراحی شده است,یک افزایش زیاد و سریع در مقدار آمینو اسید ها.این امر باعث افزایش سوخت و ساز پروتئین میشود که یک مکانیزم کلیدی برای افزایش رشد عضله میباشد.علاوه بر این,مس تک همچنین با یک مجموعه کربوهیدرات چند فازه برای افزایش انسولین,ؤساندن سریع کراتین به عضله ها و افزایش پر شدن دوباره ی مخازن گلیکوژن که به بدن کمک میکند به حالت آنابولیک برود طراحی شده است.

آیا مقادیر همه ی مواد موجود در محصول به وضوح بیان شده اند؟

بر خلاف رقیبان که مقادیر مواد موجود در فرمولشان را به وضوح بیان نمیکنند,مس تک متفاوت عمل کرده است.مقدار دز های مواد استاندارد و آزمایش شده ی آن کاملا بیان شده اند تا بدانید برای چه چیزی هزینه میکنید.

چگونه باید مس تک را مصرف کنم؟

یک وعده ی ۵ اسکوپه را با ۱۶ اوز آب یا شیر کم چرب ترکیب کنید و حتی در صبح,بین وعده های غذایی یا پس از تمرین مصرف کنید.در صورت تمایل میتوانید به صورت دو وعده ی نصفه در روز مصرف کنید.

منبع : body4life.ir.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا