دنیای دیجیتال

۵ افزونه مفید و کاربردی برای مرورگر کروم

افزاونه های کروم و فیلتر شکن

۱ –  DF YouTube

 

۱
DF YouTube

 

فیلم های پیشنهادی که یوتیوب هنگام مشاهده یک فیلم نشان می دهد،اگر چه برای افرادی که به دنبال گذران وقت هستند می توانند لذت بخش هم باشند، اما برای افرادی که بر محتوای آموزشی و انجام پژوهش تمرکز دارند، آزار دهنده است. افزونه DFYouTube اطلاعات اضافی مانند فیلم های پیشنهادی، ویدئو های مرتبط با فیلم اصلی، نوار کناری لیست پخش و نظرات را براحتی مخفی می کند تا بتوانید بر روی کاری که می خواهید انجام دهید تمرکز داشته باشید.

 

۲ –  UpTo 

 

۲
UpTo

 

با استفاده از UpTo ، شما می توانید به فهرست بسیار زیادی از تقویم ها دسترسی داشته باشید .این افزونه اطلاعات مختلفی از برنامه‌های ورزشی، برنامه های تلویزیونی، موسیقی‌ها، تاریخ برگزاری کنسرت ها و موارد بسیار بیشتر را به درون تقویم گوگل شما می‌آورد تا زندگی با برنامه‌ریزی بیشتر و بهتری داشته باشید.

 

۳ – Spellbook

 

۳
Spellbook

 

با این افزونه، شما می توانید همه bookmark یتان را در یک فولدر قرار دهید و با یک کلیک راست به همه آنها دسترسی پیدا کنید. همچنین با این شیوه ، دیگر نیازی به میانبر های صفحه‌کلید نخواهید داشت.

 

۴ –  mxHero

 

۴
mxHero

 

با تحقیق ارشاکو این افزونه قابلیت های بیشتری را به جیمیل اضافه می کند. از جمله این قابلیت ها، ارسال زمان‌بندی شده ایمیل، حذف کردن پیام فرستاده شده و گزارش خوانده‌شدن ایمیل هستند.

 

۵ –  PanicButton

 

۵
PanicButton

 

اگر شما دوست ندارید همکاران یا افراد خاصی، صفحاتی را که بر روی مرورگرتان باز کرده اید ببینند، PanicButton این کار را برای شما آسان می‌کند. با استفاده از این افزونه، شما می‌توانید همه صفحاتی را که باز کرده‌اید را مخفی کنید و بعداً همه‌ی آنها را باز گردانید. شما حتی می‌توانید برای آن یک میانبر بر روی کیبورد‌تان تعریف کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا