خودرو

پورشه سواران ایرانی

دیدن یکی از خودروهای پورشه در ایران به ندرت اتفاق می افتد.با این حال یکی از پست های امروز ارشاکو به پورشه و پورشه سواران ایرانی اختصاص یافته است .با ما همراه باشید…

ارشاکو : با قیمت های هنگفتی که برای این مدل های سوپر اسپرت در نظر گرفته می شود ، تبعا چنین استقبالی ، دور از ذهن نیست . با این وجود ، هنور هم کسانی هستند که برای خرید این خودروهای فوق العاده در بازار داخلی ، در انتظار فرصت مناسب هستند . از میان مدل های پورشه ، انواع پانامرا و کاین را بیشتر از سایر مدل ها می توان در خیابان ها و نمایشگاه های خودرو مشاهده کرد . با این حال ، حتی هنوز هم تعداد انگشت شماری از نمونه های صفر کیلومتر آنها در بازار داخلی یافت می شود . باکستر هم وضعیت نسبتا مشابهی دارد و در میان مدل های دست دوم آن ، می توانید به راحتی یک نمونه متناسب با سلیقه ی خود را پیدا کنید .

 

پورشه-کایمن-a
خودروهای پورشه

 

مشتریان کررا ۹۱۱ و همچنین کایمن S ، با توجه به محدود بودن حجم واردات این مدل ها ، باید صبر و حوصله ی بیشتری را برای یافتن مدل مورد نظر خود به خرج دهند ؛ خصوصا در مورد کایمن S ، که به ندرت در خیابان ها دیده می شود . نکته ی جالب توجه اینجاست که هنوز نام این مدل برای خیلی ها غریبه و ناآشنا به نظر می رسد و گاهی چهره آن را با باکستر اشتباه می گیرند ! در واقع کایمن ، به عنوان برادر کوچکتر مدل ۹۱۱ شناخته می شود . اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهند هیجان ناب و لذت سواری با یک اتومبیل اسپرت و سریع را با پرداخت مبلغی کمتر از ۳۵۰ میلیومن تومان تجربه کنند ، قطعا کایمن S بهترین گزینه برای شماست .

 

۲
پورشه

 

این خودرو بر روی پلت فرم مدل باکستر و با فرم کوپه تولید می شود و به همین دلیل ، شباهت زیادی میان چهره ی این دو مدل به چشم می خورد . طرح کلی سپر جلو و چراغ ها ، کاملا یکسان است ؛ اما ، با کمی دقت می توانید چند تفاوت جزئی میان طرح ورودی هوا بر روی سپرها ، و در صندوق عقب پیدا کنید . نام این خودرو از روی یک گونه ی خاص کروکودیل گرفته شده است که به عقیده ی خیلی ها ، ظاهر این مدل ، شباهت زیادی با این جانور قدرتمند دارد . از طرفی دیگر ، بر آمدگی سپر عقب ، حالت پهن و خوابیده بدنه و همچنین انحنای سقف و قسمت عقب آن موجب شده است تا بعضی ها چهره این خودرو را به سفره ماهی نیز تشبیه کنند .

 

۳
پورشه سواران

 

برای کسانی که دوست دارند پورشه ی آنها خاص و اسپرت باشد ، پیشنهاد ارشاکو برای آنها پکیج سفارشی sport design می باشد تا آپشن های فوق العاده ای نصیبشان شوند . یک اسپویلر ثابت و بلند در قسمت عقب ، مشابه مدل کایمن R ، و یک فلاپ در زیر سپر جلو ، در این پکیج ، تعبیه شده است . اسپرت ، تنها کلمه ای است که می توان ظاهر کایمن را با آن توصیف کرد . ناگفته نماند که  امکان ورود مدل ۲۰۱۴ این خودرو به بازار های داخلی وجود ندارد و تنها نسل ۲۰۰۹ این خودرو قابل خریداری است

با باز کردن درب کایمن ، متوجه مونتاژ دقیق و کیفیت بالای روکش های آن خواهید شد . دوخت های زیبایی که بر روی چرم داشبورد و درها انجام شده و تزئینات مرغوب آلومینیومی ، چوبی و فیبر کربنی ، تلفیقی از یک خودروی لوکس و اسپرت رابه نمایش می گذارد .  جنس این روکش ها ، از چرم مصنوعی ، جیر و یا طبیعی ، می باشد . برای جذاب تر کردن فضای داخلی ، می توانید از آپشن هایی چون تغییر رنگ صفحه ی کیلومتر شمار ، کرنومتر ، و شبکه های هوا بهره ببرید .

انبوه دکمه ها بر روی داشبورد ، در نگاه اول ، توی چشم می زند و کمی گیج کننده است . اما ، با گذشت زمان ، با آن نیز کنار می آیید . منوی تعبیه شده بر صفحه ی نمایش این خودرو ، کمی خسته کننده به نظر می رسد و از این لحاظ ، بی ام و موفق تر عمل کرده است . با صندلی های ارگونومیک ، راحتی و آسایش واقعی را با کایمن تجربه خواهید کرد . افراد قد بلند در این خودرو با محدودیت هایی روبرو هستند ؛ از جمله فضای کمی که برای نشستن این افراد وجود دارد ، و آنها را وادرا به جمع کردن زانوهایشان ، بیش از سایر سرنشینان می کند . پس از تنظیم صندلی ها ، حافظه ی آن به طور خودکار این تغییرات را ذخیره می کند .

آینه های برقی ، قابلیت اتصال تلفن همراه ، نورپردازی مخفی در کابین ، چرخش چراغ ها ، سنسور باران از امکانات دیگر این مدل به شمار می روند . دوربین هایی در عقب این خودرو تعبیه شده است تا با تسلط کامل ، بتوانید پورشه ی خود را پارک کنید . برای تنظیم فشار باد تایرها نیازی نیست هر بار به تعمیرگاه ها مراجعه کنید ،‌ یک سیستم جالب ، می تواند هرگاه که بخواهید ، این کار را برای شما انجام دهد . برف پاک کن عقب نیز کار شما را آسان تر کرده است و دید بهتری را در روز های بارانی و برفی برای رانندگان به ارمغان می آورد .

۴
پورشه

 

پورشه کایمن s ، از یک پیشرانه ی ۶ سیلندر ۳٫۵ لیتری به قدرت ۳۲۰ اسب بخار بهره می گیرد . هندلینگ این خودرو با فعال کردن سیستم کنترل پایداری ، سواری فراتر از انتظاری را به نمایش می گذارد . کایمن نیز از همان گیربکس معروف ۷ دنده دو کلاچه پورشه استفاده می کند . عملکرد سیستم تعلیق این خودرو ، مانند سایر خودروهای فوق اسپرت ، سفت و خشک است و توصیه می شود که جهت مراقبت از سیستم جلوبندی و افزایش عمر فنرها ، همیشه با سرعت پایین و دقت کافی از روی دست انداز ها و ناهمواری های جاده عبور کنید. اگزوز اسپرت ، چاشنی تندو تیزی به پورشه می بخشد . اگر سرویس های آن را به طور مرتب و کامل انجام دهید ، به این زودی ها راهی تعمیرگاه نمی شوید ؛ اما ، فراموش نکنید که هزینه سرویس ها و لوازم یدکی آن ، به مراتب بیش تر از مرسدس بنز یا بی ام و می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا