معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

در چه قسمتهایی از بدن رایحه عطر بیشتر پخش میشود؟

 

  • موها.

رایحه عطرها بر روی فیبر ها بیشترپخش می­شود. یکی از بهترین جاها برای استفاده از عطر، موها است. دقت کرده اید که بوی شامپو و کاندشنرها خیلی ماندگار است؟ خوب یکی از دلایلش همین است که موها بهترین مکان برای اسپری کردن عطر است.

برای اینکار کافی است شانه خود را به عطر آغشته کنید و موهایتان را شانه بزنید شانه را به تمام موهای خود بزنید . فقط مراقب باید که زیاد شانه را به عطر آغشته نکنید، چون الکل موجود در عطرها برای مو مناسب نیست.

  • پشت گوش­ها

چون در این قسمت از بدن، رگها بسیار نزدیک به پوست هستند، بنابراین قدرت انتشار رایحه در این قسمت بیشتر است. کافی است کمی عطر را به انگشتان خود زده و پشت گوشتان بزنید.  بلافاصله پس از زدن عطر در این قسمت تاثیر ان را خواهید دید. پشت گوش مخصوصا برای استفاده از عطرهای مخصوص شب و عصر، بسیار مناسب است.

  • نزدیک استخوان ترقوه

یکی دیگر از قسمتهای بدن که انتشار رایحه عطر در آن قسمت قوی است، نزدیک به استخوان ترقوه است. این قسمت به دلیل ساختار استخوانیش عمق زیادی دارد. به همین دلیل مکانی است که درآن عطر بیشتر می­ماند و با پوست شما بیشتر در تماس و تعامل خواهد بود. شما می­توانید با استفاده از انگشتان خود کمی عطر به این قسمت بزنید و یا از فاصله ۵ تا ۷ اینچی، عطر را به این قسمت بدن اسپری کنید.

 

رایحه عطر
رایحه عطر
  • پشت

البته استفاده از عطر در قسمت پشت بدن، زیاد مرسوم نیست انا چون این قسمت همیشه با لباس پوشیده شده است پس می­تواند جای امنی برای عطر باشد و به همین دلیل عطر در این قسمت ماندگاری بیشتری خواهد داشت. خیلی راحت می­توانید عطر را با استفاده از نوک انگشتانتن و یا حتی اسپری کردن، به این قسمت بدن بزنید.

  • پشت زانو

چون زانوها قسمتی از بدن هستند که در طول روز حرکت دارد، به همین دیلی در این قسمت حرارت بدن بالا است. این حرارت برای انتشار رایحه عطر مناسب است. و بنابراین در تمام طول روز می­وانید رایحه عطری که استفاده کرده­اید را استشمام کنید. می­تواید با استفاده از نوک انگشتان و یا اسپری کردن عطر از فاصله ۵ تا ۷ اینچی، عطر را به این قسمت از بدن بزنید.

  • بازو

بازو هم مثل زانو در طول روز در حرکت است و به همین در این قسمت از بدن هم حرارت بالا است و همین حرارت باعث شدت انتشار رایحه عطر می­شود. این قسمت را نیز می­وانید با استفاده از نوک انگشتانتان به عطر آغشته کنید و یا اسپری کردن عطر از فاصله ۵ تا ۷ اینچی.

 

رایحه عطر
رایحه عطر
  • ناف

استفاده از عطر در این قسمت کاملا غیرعادی است اما باید بگویم که این قسمت یکی از بهترین مکانهایی است که عطر می­تواند استراحت کند و با ترشحات پوستی ترکیب شده وشدت رایحه آن بیشتر شود. همچنین چون این قسمت با لباس پوشده می­شودف پس تبخیر عطر در این قسمت دیرتر اتفاق می­افتد. این قسمت را فقط با اسفاده از انگشتانان به عطر آغشته کنید. و سپس با انگشتانتان ماساز دهید تا عطر در همه جای آن پخش شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا