معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

 معرفی عطرهای برند “بربری”

“سُسایِتی”

۱۱

Buy-Now-button

مردانه

عطری با رایحه مردانه که در سال ۱۹۹۱ میلدی تولید شده است. برای طراحی رایحه این عطر از نتهای بر پایه گل استفاده شده است. رایحه این عطر سرشار از طراوت و تازگی است و مخصوص مردان جذاب و شیک پوش است. این عطر برای مصرف روزانه توصیه میشود. “سوسایتی” در اندازه ۱۰۰ میل در بازار عطر موجود است.

  • ” بربری اسپرت فور مَن”

۱۲

 

Buy-Now-button

مردانه

در سال ۲۰۱۰ برند “بربری” و کمپانی عطر ” اینتر” خط تولید عطرهای اسپرت خود را با تولید دو عطر ” بربری اسپرت فور وُمَن” و ” بربری اسپرت فور مَن” گسترش دادند. در کنار تولید این عطرها، برند بربری خط تولید عینک، لباس، کیف ، اکسسوری و ساعت را نیز راه اندازی کرد. در طراحی عطرهای اسپرت، این برند از موادی مثل چرم و طرح های گرافیکی به همراه تبلیغات سرشار از انرژی و ترکیبات خاص  استفاده کرده است. استفاده از چرم قرمز بر روی شیشه هر کدام از عطرهای این مجموعه و همچنین جعبه اسن محصولاتف یکی از نمادها و مشخصه های عطرهای مجموعه اسپرت ست.

برای طراحی رایحه این عطرها، طراح سعی داشته است تا از ترکیباتی استفاده کند که نمادی از حرکت، پویایی، انرژی و حس ناب زندگی باشد.  “بربری اسپرت فور مِن” توسط ” سونیا کنستانت”،” ناتالی گراسیا سِتو” و ” آنتونی مزوندیو” طراحی کرده اند و در نت ابتدایی رایحه این عطر از ترکیباتی مثل زنجبیل، گریپ فروت و گندم استفاده کرده اند. برای نت میانی نیز از نتهای دریایی به همراه زنجبیل قرمز و توت جوتیپر استفاده کرده اند. در نت پایانی نیز عنبر خشک، سدر و مشک بکار برده اند. این عطر در اندازه ۳۰، ۵۰ و ۷۵ میل به صورت آب آرایشی به همراه ژل و لوسیون بدن برای بنوان و ژل بعد از اصلاح به مراه ژل حمام و دیودورانت برای آقایان در بازار موجود است.

عکاسی تبلیاتی این عطر بر عهده ” لیلی دُنالدسُن” بوده است و برای تبلیغات از چهره هنرپیشه هالیوود یعنی “داگلاس بوت” در حالیکه لباسهای برند “بربری” را بر تن داشته است استفاده شده است.

  • ” بربری اسپرت فور وُمَن”

۱۳

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر ورژن زنانه عطر “بربری اسپرت فور مَن” است که توسط برند ” بربری ” با همکاری شرکت ” اینتر” به بازار عرضه شده است. رایحه ” بربری اسپرت فور وُمَن” بر پایه نت گل طراحی شده است و در آن از نتای پر انرژی، مرکبات و چوب استفاده شده است. ” بربری اسپرت فور وُمَن” توسط ” اُلیویِر پلگه” و ” بیاتریک پیگِت” طراحی شده است. در نت ابتدایی این عطر از ماندارینف و نمک دریایی اسفاده شده است. نت میانی این عطر شامل ترکیباتی مثل نتهای گل، مگنولیا، پیچ امین الدوله و انار است. در نت پایانی نیز از ترکیباتی مثل مشک و سدر استفاده شده است. “بربری اسپرت فور وُمَن” در اندازههای ۳۰، ۵۰ و ۷۵ میل به صورت آب آرایشی به همراه ژل و لوسیون بدن در بازار موجود است. عکاسی تبلیغاتی این عطر بر عهده” لیلی دُنالدسُن” بوده است و از چهره ” داگلاس بوت” در حالیکه لباسای تولیدی برند “بربری” را بر تن دارد استفاده شده است. طراحی این عطر بر عهده ” الیویِر پلگه” و ” بیاتریک پیگِت” است.

  • ” بربری اسپرت آیس” 

۱۴

Buy-Now-button

 

زنانه

رایحه این عطر بر پایه نت گل طراحی شده است. “بربری سپرت آیس” در سال ۲۰۱۱ طراحی شده است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی از زنجبیل، ماندارین و نتهای آبی است. در نت میانی از انار، پیچ امین الدوله و مگنولیا استفاده شده است. برای نت پایانی نیز سدر ویرجینیا، شن و مشک بکار رفته است.

  • ” بربری اسپرت آیس فور مِن” 

۱۵

 

Buy-Now-button

مردانه

رایحه این عطر بسیار آرام بخش و خاص طراحی شده است. این عطر رد سال ۲۰۱۱ به بازار عطر معرفی شد. نت ابتدایی آن ترکیبی از مرکبات، زنجبیلف و نتهای آبی است. در نت میانی نیز نت های دریایی به همراه توت جونیپر بکار رفته است. نت پایانی شامل مشک، سدر و عنبر است. طراحی این عطر بر عهده ” سونیا کنستانت” بوده است.

  • ” بربری دِ بیت فور وُمَن”

۱۶

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر محصول سال ۲۰۰۸ میلادی است. طراحی ” بربری دِبیت فور وُمَن” بر عهده ” دُمینیک رُپیون”، ” الیویِر پلگه” و ” بیاتریک پیکِت” است. این طراحان دررایحه  این عطر از نت‌های چای سیلان، زنبق، ترنج، بلو بِل، هل، فلفل صورتی، ماندارین، مشک سبک، وتیوِر و سدر استفاده کرده اند. این عطر بر پایه موسیقی ساخته ” کاسابین از آلبوم “چیزهای کثیف زیبا” طراحی شده است. شیشه این عطر دارای درپوش نقره‌ای با تلفیقی از رنگ‌ها استو با طرح‌های خاص برند بربری تزیین شده است. ” بربری دی بیت فور وُمَن” در اندازه ۳۰، ۵۰ و ۷۵ میل به صورت آب عطر به همراه عطر ” اِلِکسیر در اندازه ۴۰ میل” در بازار موجود است.

  • ” دی بیت او دُ تویلیت”

۱۷

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر زنانه در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر معرفی شده است. ” دِ بیت او دُ تویلیت” برای خانم‌هایی طراحی شده است که به زیبایی و شیک بودن اهمیت زیادی می‌دهند. در رایحه این عطر از ترکیب هماهنگ نت‌های گل و میوه استفاده شده است. همچنین در رایحه این عطر از ماندارینف به همراه ترکیبی از گل و میوه و شکوفه استفاده شده است. زنبق و چای سیلان نیز ترکیباتی هستند که رایحه این عطر را بسیار خاص و جذاب کرده‌اند. این عطر در اندازه ۳۰ و ۵۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

  • ” دی بیت فور مِن”

۱۸

 

buyمردانه

رایحه این عطر ارام‌بخش و سرشار از نت چوب است. ” دِ بیت فور مِن” محصول سال ۲۰۰۸ میلدی است و توسط طراحانی مانند ” الیویِر پلگه” و ” دُمیتیل برتیِر” طراحی دشه است. نت ابتدایی این عطر شامل ترکیبی از فلفل سیاه، لیمو و بنفشه است. در نت میانی از میخک به همراه آویشن استفاده شده است. نت پایانی نیز شامل وتیوِر و نت‌های چوبی است.

  • ” دی بیت اینتس اِلِکسیر”

۱۹

 

Buy-Now-button

مردانه

رایحه این عطر بسیار خاص و قوی طراحی شده است. رد بوی این عطر بسیار بالا است و در رایحه آن ازنتهای چوب به همراه گل استفاده شده است و این ترکیبات باعث شده است تا رایحه این عطر بسیار مدرن، پویا و اغواگرانه باشد. ترکیبات بکار رفته در رایحه این عطر شامل گیاهان خوشبو، گل بوقی، چای سیلان، زنبق، سدر، وتیوِر، مشک، عنبر و وانیل است. این عطر در اندازه ۴۰ میل به صورت آب عطر در بازار موجود است. ” دی بیت اِلِکسیر ” محصول سال ۲۰۰۸ میلادی است. ‌

  • “بِیبی تاچ”

۲۰

 

Buy-Now-button

مردانه و زنانه

“بِیبی تاچ” عطری با رایحه لیمو ومرکبات که مخصوص استفاده آقایان و خانم‌ها طراحی شده است. این عطر محصول سال ۲۰۰۰ میلادی است. طراحی این عطر بر عهده ” مایکل جیرارد” است. نت ابتدایی این عطر شامل ریواس، پرتقال، ماندارین، لیمو و نعناع است. در نت میانی این عطر از ترکیباتی مثل سیکلمه، شکوفه پرتقال، زنبق وحشی و یاس استفاده شده است. نت پایانی از وانی، گلسنگ و شیر تشکیل شده است.

  • ” تِندِر تاچ”

۲۱

 

buy

زنانه

در طراحی رایحه این عطر سعی شده است تا از نت‌های بنفش رنگ استفاده شود. رایحه این عطر بسیار قوی است و در دسته رایحه‌های مدرن و امروزی قرار دارد. رایحه این عطر بسیار زنانه است و در آن از ترکیباتی مثل رز، و بنفشه استفاده شده است. همچنینی در رایحه این عطر از هلو و یاس به همراه رایحه گل‌هاسی کم‌یاب و فزیا استفاده شده است. نت پایانی این عطر شامل ترکیبی از نت‌های احساسی گرم و خاص مثل چوب صندل، عنبر، مشک، زنبق و عنبر خشک است. طراحی این عطر بر عهده ” مایکل جیرارد” است که در سال ۲۰۰۳ این عطر را طراحی کرده است. این عطر در اندازه ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میل به صورت آب عطر در بازار موجود است.

  • ” تاچ فور مِن”

۲۲

 

buy

مردانه

این عطر در دسته عطرهای با رایحه چوب، گل و مشک قرار دارد. ” تاچ فور مین” تولید سال ۲۰۰۰ میلادی است. طراحی آن بر عهده ” جین پیِر بتوآرت” بوده است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی از آرتمیسیا، برگ‌های بنفشه و ماندارین است. در نت میانی این عطر از جوز، فلفل سفید و سدر استفا ده شده است. نت پایانی نیز شامل دانه‌های تونکا، وتیوِر و مشک سفید است.

  • ” تاچ فور وُمِن”

۲۳

 

 

Buy-Now-buttonزنانه

طراحی این عطر نقطه عطری در عطرهای مجموعه “بربری” به حساب می‌آید. در واقع طراحی این عطر بعد از ورود ” ربرتو منیچِتی” به عنوان سرپرست طراحان عطر در برند ” بربری” انجام شده است. بعد از ورود ” ربرتو” به این مجموعه تغییرات زیادی در طراحی و تولید عطرهای برند “بربری” ایجاد شد. درواقع سبک و طراحی عطرهای این برند شکلی مدرن‌تر و جذاب‌تر به خود گرفت. برای تبلیغات کل محصولات عطر برند ” بربری” از چهره “ایستِلا تنانت” استفاده شده است. رایحه عطر ” تاچ فور وُمَن” بسیار نرم و لطیف است و در آن از نت‌ای سرشار از تازگی و لطافت استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر شامل ترکیباتی مثل توت سیاه، انگور سیاه فرنگی، کران‌بری، و فلفل سیاه است. در نت میانی از رز، زنبق وحشی و یاس به همراه ترکیبی از هلو و تمشک استفاده شده است. در نت پایانی نیز از نت‌ای گرم انگلیسی مثل وانیل، چوب سدر و گلسنگ استفاده شده است. این عطر در سال ۲۰۰۰ توسط ” مایکل جیرارد” طراحی و تولید شده است.

  • “بربری ویکند فور مَن”

۲۴

 

 

buy

 

مردانه

در ظول تعطیلات آخر هفته فرصت استراحت و ریلکس کردن دارید. رایحه این عطر همان حسی را به شما می دهد که برای تعطیلات آخر هفته به آن نیاز دارید. نت ابتدای این عطر شامل ترکیباتی مثل ترنج، ماندارین، لیمو، گریپ فروت به همراه آناناس و هندوانه است. چوب صندل و گلسنگ ترکیباتی هستند که در میانی استفاده شده اند. نت پایانی ترکیبی از نت‌های شیرین مثل عنبر و عسل است. این عطر در سال ۱۹۹۷ میلادی به بازار عطر معرفی شد. طراحی آن بر عهده ” مایکل آلمایراک” بوده است.

  • ” ویکند فور وُمَن”

۲۵

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر پودری شکل و آرام‌بخش است. این عطر مخصوص تعطیلات آخر هفته است. نت ابتدایی این عطر شامل ترکیباتی مثل ماندارین شیرین، و نت‌های آرام‌بخش روغنی است. نت میانی ترکیبی ازهایاسنت آبی، زنبق، شکوفه هلو، سیکلمه قرمز و رز وحشی  است. در نت پایانی از ترکیب چوب صندل به همراه مشک و سدر استفاده شده است. این عطر در سال ۱۹۹۷ توسط ” ناتالی لُرسُن” طراحی شده است.

  • “بربری بریت رِد”زنانه

۲۶

 

Buy-Now-button

این عطر که سر تا پا در رنگ قرمز فرو رفته است رایحه‌ای شرقی دارد. دریت یکسال بعد از تولید عطر ” بربری بریت” تعداد محدودی از عطر “بربری بریت رِد” به بازار عطر معرفی شد. ترکیبات این عطر شامل ترکیبات عمیق و احساسی است که توسط طراح این عطر یعنی ” ناتالی گراسیا سِتو” انتخاب شده اند. تم اصلی رایحه این عطر نت‌ایی مثل ریواس، زنجبیل، و رز قزمز است. نت ابتدایی شامل ترکیباتی مثل یاس، ماندارین و ریواس است. برای نت میانی طراحی این عطر از ترکیباتی مثل رز قرمز، زنجبیل و نعناع هندس استفاده کرده است که قدرت خاصی به رایحه این عطر بخشیده‌اند. برای نت پایانی این عطر نیز از ترکیباتی مثل بنزنف چوب صندل و دانه‌ای وانیل استفاده شده است. این عطر محصول سال ۲۰۰۴ میلادی است.

” بربری بریت ریتم فور وُمَن”

 

۲۷

 

Buy-Now-button

زنانه

همزمان با تولید عطر ” بربری بریت فور مِن” توسط برند ” بربری”، ورژن زنانه این عطر با نام “بربری بریت فور وُمشن” توسط همین برند و با طراحی ” جیوادان ناتالی سِتو” و ” آنتونی مزوندیو” به بازار عرضه شد. در این عطر از اسطوخودوس انگلیسی به عنوان نت پایه استفاده شده است. این عطر اولین عطر از تولیدات برند ” بربری” است که در آن از اسطوخودوس به عنوان نت پایه استفاده شده است. همچنین ترکیبات دیگری مانند پرتقال و زنبق نیز در رایحه این عطر استفاده شده است که به احساسی بودن رایحه این عطر بسیار کمک کرده استو استفاده از اسطوخودوس انگلیسی به جای اسطوخودوس فرانسوی، رایحه این عطر را بسیار خاص و ماندگارتر کرده است. هدف اصلی طراحان این عطر استفاده از نتهای انگلیسی است. بر اساس گفته طراح ین عطر” ناتالی سِتو” در طراحی این عطر سعی شده است تا از تضاد نت ها بیشترن استفاده صورت گیرد. مثلا استفاده از نتهای ادویه و تند به همراه نت های گل یکی از این تضادها است.

نت ابتدایی این عطر شامل ترکیبی از اسطوخودوس انگلیسی به همراه فلفل صورتی و شکوفه پرتقال است. در نت میانی از زنبق، برگهای توت سیاه و شکوفه پرتقال به همراه نتهای گلهای کم یاب استفاده شده است. نت پایانی نیز شامل ترکیبی از وتیوِر، مشک و نت های چوبی است. این عطر از فوریه سال ۲۰۱۴ در بازار موجود است. “بربری بریت ریتم فور وُمَن” در اندازه ۳۰|، ۵۰ و ۹۰ میل به صورت آب آرایشی به بازار عرضه شده است. در کنار این عطر در بسته بند آن لوسیون ۱۵۰ میل به همراه عطر مخصوص مو و ژل حمام ۱۵۰ میل به همراه دیودورانت ۱۰۰ میل قرار داده شده است. این عطر نیز مانند ورزن مردانه اش سمبی است از موسیقی اکوستیک کریستوفر بِیلی. در کنار تولید این عطر، برند بربری اقدام به تولید کیف، لبای و اکسسوری و لوازمن آرایشی مانند سایه چشم دودی و کت چرمی کرده است. همچنین لاک مناسب با تمام این تولیدات نیز به بازار همراه با این عطر  عرضه شده است. ‌

  • “بربری بریت شیر”زنانه

۲۸

 

Buy-Now-button

رایحه این عطر از ترکیب گل و میوه ساخته شده است و مخصوص استفاده خانم‌ها است. “بربری بریت شیر” محصول سال ۲۰۰۷ میلادی است و توسط ” اِمیلی کوپِر مَن” طراحی شده است. نت ابتدایی این عطر شامل ترکیبی از لیتچی، یوزو، آناناس و ماندارین است. در نت میانی از گلهای کم یاب به همراه شکوفه هلو و گلابی استفاده شده است. نت پایانی ترکیبی از مشک سفید و چوب سفید است.

 

  • ” بربری بریت شیر ۲۰۱۵”

 

۲۹

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر زنانه  ترکیبی از رایحه گل و میوه است. این عطر جدیدی در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر عرضه شده است و در نت ابتدایی خود شامل ترکیبی از لیتچی، یوزو، ماندارین و آناناس است. در نت میانی این عطر نیز از گلهای کم یاب صورتی، گلابی و شکوفه هلو استفاده شده است. برای نت پایانی نیز مشک سفید و چوب سفید استفاده شده است.

  • ” بربری بریت ریتم”

۳۰

 

buyمردانه

این عطر در سال ۲۰۱۳ میلادی به بازار عطر معرفی شد و طراحی آن بر عهده ” دومینیک رُپیون”،” آن فیلیپو” و ” الیویِر پلگه” بوده است. نت ابتدایی آن ترکیبی از ریحان، گل شاه پسندف هل و توت جونیپر است. در نت میانی این عطر از ترکیباتی مثل چرم، نعناع هندی و استیراکس استفاده شده است. نت پایانی شامل سدر، و دانه‌های تونکا است.

 

توجه : دوستان ارشاکویی عزیز ، می تواند با کلیک بر روی دکمه خرید کنید اقدام به خرید عطر اورجینال از فروشگاه اینترنتی ارشاکو  نمایید و یا با کلیک برر روی دکمه هم اکنون سفارش دهید ، عطر مورد نظر خود را سفارش دهید تا در صورت وجود در بازار تهیه و در اختیار شما قرار داده شود . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا