معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطر ، برند” آنا سویی”

برند” آنا سویی”

کشور سازنده: ایلات متحده

فعالیت اصلی: مد

شرکت مادر: “اینتر پرفیومز”

“آنا سویی” طراح مد و لباس آمریکایی است که اصلیتش چینی است. اولین بوتیک “انا سویی” تاسیس سال ۱۹۹۲ در “سوهو” است. اولین عطر او با همکاری برند “ویلا” ساخته شد و “آنا سویی” نامیده شد.

این طراح عطر ۲۷ عطر طراحی و تولید کرده است. اولین عطر این برند در سال ۱۹۹۹ طراحی و به بازار معرفی شد. و آخرین ان هم در سال ۲۰۱۵٫ طراحان عطر این برند افرادی مثل” بینواست لاپوزا”، ” فیلیپ رومانو”،”مایکل آلمایراک”،”کلودِت بِلناویس” و “جین لوییس گرابی” است.

 

 

عطر زنانه “آنا سویی”

 

 

۱

 

 

 

Buy-Now-button

 

این عطر در دسته عطرهای با نت گل قرار می­گیرد و تولید سال ۱۹۹۹ میلادی است. نت ابتدایی این عطر پرتقال، زرد آلو، آکورد سبز، تمشک و ترنج است.؛  در نت میانی این عطر از یاسمن، ریشه زنبق، یاس، زنبق وحشی  و گل رز بلغاری استفاده شده است. نت انتهایی و پایه این عطر نیز از دانه تونکا، چوب صندل، عنبر و سدر تشکیل شده است.

 

عطر زنانه “فِیری دَنس”

 

۲

 

 

Buy-Now-button

 

در سال ۲۰۱۲ برند :انا سویی” از عطر جدید به نام “فِیری دَنس” پرده برداری کرد. شیشه این با فرشته طراحی شده بر روی درپوش شیشه، بشیار زیبا و رویایی طراحی شده است. رایحه این عطر القا کننده حس پرواز و رقصیدن فرشتگان است. با استشمام رایحه این عطر شما به باغی از گلهای رز دعوت می­شوید که در آن فرشتگان می­قصند و شادی می­کنند. رایحه این عطر فضایی ملایم و صورتی را باز سازی می­ک­ند. در این عطر بیشتر از نت­های میوه­ای و گل استفاده شده است و یاد آور فضای باغ­های گل رز در عصر یک روز آفتابی است که در آن گرمای آفتاب برگلها می­تابد و رایحه ان­ها را به فضا می­برد. برای تعریف شخصیت این عطر از واژه­هایی مثل هیجان و بازیگوشی استفاده شده است. رایحه بکاررفته در این عطر شامل تمشک، انبه و فلفل صورتی است. در نت میانی این عطر از گل رز، به همراه بامبو و گلهای نادر استفاده شده است. نت اصلی و پایانی این عطر شامل چوب صندل، وانیل و وتیوِر است.

بطری این عطر از شیشه ۳ جداره ساخته شده است. رنگ عطر به رنگ هلو است و همین رنگ عطر باعث می­شود که درخشندگی خاصی در شیشه عطر ظاهر شود. این عطر در اندازه­های ۳۰ ، ۵۰ و ۷۵ میل در بازار موجود است. در تبلیغات این عطر از چهره “فریدا گوستاوسون” استفاده شده است.

 

عطر زنانه “دالی گِرل”

 

 

۳

 

 

Buy-Now-button

 

این عطر یکی از طراحی­های عجیب و شگفت آور برند “آنا سویی” است که در ان از ترکیب گل و میوه استفاده شده است. این عطر به یاد خالق عطرهای این برند که هنوز جوان و سرزنده است ساخته شده است. رایحه این عطر ترکسیبی از انواع نت­های میوه­ای در نت ابتدایی است که شامل ترنج، ملون، سیب و دارچین است. در نت میانی از انواع گل­های نایاب به همراه مگنولیا، رز، زنبق وحشی و یاس استفاده شده است. این عطر در سال ۲۰۰۳ توسط “بنوآ لاپوزا” طراحی و به بازار عرضه شد.

 

عطر زنانه “دالی گِرل بونجور اِمور”

 

۴

 

 

Buy-Now-button

 

از این عطر تعداد محدودی در سال ۲۰۰۷ میلادی تولید شد و در شیشه­های صورتی رنگ به بازار عرضه شد. رایحه بکار رفته در این عطر شامل نتهای میوه­ و گل است. در این عطر از نتهای گریپ فروت فلوریدا، ملون ایتالیایی و دارچین استفاده شده است. نت پایه این عطر شامل شکوفه­های پرتقالف مگنولیا، گل مریم، یاس و زنبق وحشی است که در کنار انها از نتهای چوب مثل چوب رز تگزاس، سدر، ریشه سنبل، هلو، نارگیل، عنبر و مشک استفاده شده است. این عطر در اندازه­های ۳۰ و ۵۰ میل در بازار موجود است.

 

عطر زنانه “دالی گِرل لیل استارلِت”

 

۵

 

 

Buy-Now-button

 

از این عطر نیز تعداد محدودی در آپریل سال ۲۰۰۸ تولید شد. این عطر مخصوص خانم­هایی است که رویاهای بلند پروازانه دارند و می­خواهند همه جا بدرخشند. به خصوص اینکه این عطر نظر بسیاری از هنرپیشگان هالیوودی را به خود جلب کرده است. در این عطر تمرکز، بیشتر بر روی نت­های گل بوده است. رایحه این عطر القا کننده حس شادابی و طراوت است مانند زمانی که در سواحل دریا زیر نور خورشید در حالیکه نفس عمیق می­کشید نشسته­اید و از مناظر زیبای طبیعت لذت می­برید. نت ابتدایی این عطر شامل گلابی سبز به همراه لیمو است. نت میانی نیز شامل گل و زنبق مَدونا است. در نت پایانی این عطر از نت­های تند و مشک استفاده شده است.  طراحی این عطر بسیار خاص و جذاب است. این عطر در اندازه­های ۳۰ و ۵۰ میل به همراه ژل شستشوی ۲۰۰ میل موجود است. برند “آنا سویی” در کنار مجموعه عطرهایش، مجموعه ارایشی خاصی را طراحی کرده است که شامل ریمل ضد آب، مداد چشم، برق لب و لاک ناخن است.

 

عطر زنانه “دالی گِرل این دِ بیچ”

 

۶

 

 

 

Buy-Now-button

این عطر هم مانند دو عطر قبلی به تعداد محدودی در سال ۲۰۰۶ به بازار معرفی شد.رایحه این عطر شامل نت­های هلو، سیب، لیمو، گل­همیشه بهار است که در نت پایانی آن از نت­های ملایم چوبی به همراه مشک و عنبر استفاده شده است.

 

عطر زنانه “دالی گِرل اَه لا لاو”

۷

 

 

 

Buy-Now-button

 

نت­های بکار رفته در این عطر گل است و در سال ۲۰۰۴ وارد بازار عطر شد. نت ابتدایی این عطر شامل بنفشه، لیمو، رز صورتی، زنبق وحشی، ترنج و انگور قرمز است. در نت میانی نیز از پاپریکا صورتی و بادام رومی استفاده شده است. در کنار نت­هایی که نام برده شد، در نت پایه از عنبر، نعناع هندی، گلسنگ، سرو و مشک سفید استفاده شده است.

 

عطر زنانه “فلایت آف فَنسی”

 

۸

 

 

 

Buy-Now-button

 

این عطر در شیشه­ای متفاوت تر از شیشه عطرهای قبلی به بازار عرضه شده است. در واقع شفافیت شیشه این عطر جذابیتی خاص به این عطر بخشیده است. در واقع جزییات خیره کننده بکار رفته در طراحی این عطر سمبلی از دختری است که به بلوغ رشیده و وارد دنیای جدیدی شده است و در غرور جوانی و زیبای­اش دست و پا می­زند. هرجا که می­رود با چشمانی باز به دنیا می­نگرد و چیزهای جدیدی او را شگفت­زده می­کند. شیشه این عطر از کریستال ساخته شده است و به­گونه­ای طراحی شده که گویی فرشتگان زیادی دور تا دور این شیشه را احاطه کرده­اند. “فلایت آف فانتزی” در سال ۲۰۰۷ طراحی شده و در آن از نت­های لیمو، هسته­های میوه و یوزو استفاده شده است. در نت میانی این عطر از مگنولیا، غنچه رز و فرزیا بنفش استفاده شده است. نت پایانی شامل عنبر، چوب، مشک است. این عطر در اندازه­های ۳۰، ۵۰ و ۷۵ میل موجود است که در کنار آن لوسیون بدن در اندازه ۳۰ میل و ژل حمام نیز ارایه شده است.

 

عطر زنانه “فُربیدِن اَفِر”

 

 

۹

 

 

Buy-Now-button

 

این عطر طراحی یکی از طراحان بسیار خلاق برند” آنا سویی” است. از رایحه این عطر مشخص است که در ذهن طراح این عطر رویای سرزمین فرشتگان بوده است. در این دنیا هر دختری یک پرنسس است و در رویارویی عشقی با شاهزاده رویاهایش. این عطر القا کننده عشق آتشین منوعی است که عاشق و معشوق باید در مقابل آن فقط صبر کنند. در تهیه نت­های این عطر برای اولین بار از تکنولوژی “سیکلودیکسترین” استفاده شده است. این تکنولوژی اجازه میدهد که در هر بار استفاده نت­های ابتدایی بارها و بارها تکرار شوند و این یعنی تازه ماندن عطر. نت ابتدایی این عطر شامل لیمو، انگور سیاه و قرمز است و در نت میانی نیز از تمشک، رز و انار استفاده شده است. در نت پایه یا پایانی نیز بنفشه، مشک و سدر بکار رفته است. در واقع هدف اصلی از طراحی این عطر القای حال و هوای ملاقاتی عاشقانه و مخفی میان یک پرنسس و شاهزاده است. مثلا پرنسس­های مثل سیندرلاف سفیدبرفی و زیبای خفته. برای همین در این عطر از گلهای باغ­های رویایی مثل “باروک و روکو” و کاخ “باروک”و … استفاده شده است. این­ها باغ­ها و مکان­هایی مخفی هستند که بیشتر عشاق قرن ۱۸ یکدیگر را در آنجا ملاقات کرده­اند. شیشه این عطر به شکل آیینه­ای طراحی شده است که در باغ “برئک” برای تزیین دیوارها از ان استفاده شده است. در پوش این عطر به شکل گل رز طراحی شده است که مانند تاجی جواهر نشان می­درخشد. این عطر در اکتبر سال ۲۰۱۰ به بازارآمد و در اندازه­های ۳۰، ۵۰ و ۷۵ میل به همراه لوسیون بدن ۲۰۰ میل موجود است.

 

عطر زنانه “لا نویی دو بواِم”

 

۱۰

 

 

 

Buy-Now-button

این عطر در سال ۲۰۱۲ توسط برند “انا سویی” به بازار عرضه شد. رایحه این عطر القا کننده حال و هوای عاشقانه شبهای “بوهم” است. ورژن جدید این عطر در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار در یکی از فروشگاه­های :انا سویی” در نیویورک عرضه شد. ورژن جدید این عطر تفات­های زیادی با مدل قدیمی آن دارد. در این عطر ترکیب نت­های گل و میوه­هایی مثل تمشک قرمز و انگور بکار رفته است. در ورژن جدید این عطر برای نت ابتدایی از لیمو، توت سیاه به همراه گل استفاده شده است. در نت میانی نیز ترکیبی از نیلوفرف رز و نت­های چوب شرقی و عود دیده می­شود. در مقایسه با ورژن قبلی این عطر، نت پایه و انتهایی گرمتر و سنگین تر است چون در آن از نت­های سدر، وانیل، نعناع هندی و عنبر طلایی استفاده شده است. این عطر در شیشه مشابه به همان ورژن قبلی به بازار عرضه شده است. که البته رنگ شیشه در ورژن قبلی صورتی بود اما اینبار طلایی است. درپوش این عطر با دو پروانه طلایی تزیین شده است. این عطر در اندازه­های ۳۰، ۵۰ و ۷۵ میل در پاییز سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد.

 

عطر زنانه “لا نویی دو بواِم- آب عطر”

 

۱۱

 

 

 

Buy-Now-button

 

در سال ۲۰۱۴ “آنا سویی ورژن جدید” عطر “لا وی دو بواِم” را با نام “لا نویی دو بواِم” به بازار عرضه کرد. و با توجه به امار این عطر بسیار پرطرفدار شد. در ابتدا “لا نویی دو بو اِم” به صورت آب آرایشی به بازار عرضه شد اما بعد از نمونه­ جدید آن به صورت آب عطر در شیشه مشکی با درپوش طلایی به بازار عرضه شد. این عطر از ترکیب گل­های شرقی، با رایحه­ای عمیق، مرموز و جداب تشکیل شده است. نت ابتدایی آن عبارت است از ترنج، ماندارین، توت سیاه و سیب می­باشد. اما نت میانی آن از رز سیاه، شکوفه­های پرتقال، یاس  و مگنولیا تشکیل شده است. در نت پایانی نیز از نعناع هندی، چوب صندل، مشک و عنبر استفاده شده است. برای تبلیغات این عطر از “گراسی وَن گراسی” دعوت شد . این عطر در اندازه­های ۳۰، ۵۰ و ۷۵ میل به صورت آب عطر در بازار موجود است.

 

عطر زنانه “لا وی دو بواِم”

 

۱۲

 

 

 

 

Buy-Now-button

 

“انا سویی”  در ادامه همکاریش با شرکت “اینتر پرفیوم” عطر جدید به نام “لا وی دو بواِم” را وارد بازار کرد. طراح این عطر گفته است که در طراحی عطر “لا وی دو بواِم” سعی کرده است انعکاسی از زندگی روزمره به همراه همه تغییرات نشان دهد. در واقع زندگی یک زن مدرن . زنی مدرن با لباس­هایی فاخر و شیک، کلاه و چکمه  که در کنار زندگی مدرن باز هم درگیری­های شخصی خودش را دارد. طراح این عطر “فیلیپ رومنو” است. رایحه این عطر میوه، گل و چوب است که به طرز مرموزی با یکدیگر ترکیب شده اند. نت ابتدایی شامل رز ترکی، گلابی، توت و کاکتوس پیتاهایا. در نت پایانی نیز از چوب خشک، چوب صندل و وانیل سیاه استفاده شده است. “تاینی گراتسیا” مدل معروف ایتالیایی در تبلیغات این عطر همکاری کرده است. عکاس این عطر هم فردی به نام “اِستوِن میسِل” است. این عطر در اندازه­های ۳۰، ۵۰ و ۷۵ میل به همراه لوسیون بدن و ژل حمام در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد.

 

عطر زنانه “لیو یور دریم”

 

۱۳

 

 

 

 

Buy-Now-button

 

این عطر دارای رایحه­ای با ترکیب مشک،است که در سال ۲۰۰۹ طراحی و به بازار عرضه شد. نت ابتدایی این عطر شامل نت گل، فلفل سفید و زنبق وحشی است. در نت میانی از یاس و رز بلغاری استفاده شده است. و نت پایه یا پایانی نیز شامل چوب صندل، دانه­های تونکا، مشک، سدر و چوب ساج است. در بازار ایم عطر را می­توانید در اندازه­های ۳۰ و ۵۰ میل به همراه لوسیون بدن ۲۰۰ میل و ژل حمام ۲۰۰ میل تهیه کنید.

 

عطر زنانه “نایت آف فانتزی”

 

۱۴

 

 

 

Buy-Now-button

 

 

برند ” آنا سویی” برای بزرگداشت دهمین سالگرد تاسیس فعالیت این برند در صنعت عطر، عطر “نایت آف فانتزی” را زراحی و به بازر عرضه کرد. البته در تعدادی محدود فقط به فروشگاه­هایی عرضه شد که در فروش سایر عطرهای این برند سود زیاد و مشتریان زیادی را جذب کرده بودند. اما مشخصات این عطر عبارتند از:

نت کلی شامل میوه­هایی مثل بلوبری، برگ گریپ فروت . توت وحشی است. در نت میانی از یاسماداگاسکار به همراه یاس سمباک استفاده شده است و نت پایانی نیز ترکیبی از رایحه “میلک شِیک”، کندر و عطر کشمیری است. برای طراحی  شیشه این عطر رویایی و خاص از طرح طاووس برای درپوش آن و گلهای سیاه بر روی شیشه آن استفاده شده است. این عطر در سال ۲۰۰۸ وارد بازار عطر شد.

 

دوستان ارشاکویی عزیز با کلیک بر روی دکمه سفارش دهید می توانید ، عطر مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی ارشاکو سفارش دهید ، تا در صورت وجود عطر در بازار تهیه و در اختیار شما قرارداده شود . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا