خودرو

امکان شخصی‌سازی لامبورگینی دلخواه خود

لامبورگینی دلخواه خود را شخصی‌سازی کنید

ارشاکو : در یکی از سایتهای مرتبط با کارخانهٔ لامبورگینی قسمتی ساده ولی با این حال جذاب قرار داده شده که افراد می‌توانند به شبیه سازی و شخصی‌سازی لامبورگینی دلخواه خود در آن بپردازند و در صورت پسند نسبت به خرید آن اقدام کنند. در اين قسمت از شبيه‌سازي خودروهايي مانند مدل‌هاي مختلف اوراکان، اونتادور، اونتادور سوپرولوچه و چنتناريو قرار دارد و شما مي‌توانيد آنها را در رنگها و شکل‌هاي مختلف شخصي‌سازي کنيد. حتي مي‌توانيد کابين و نوع رنگ داشبورد و صندلي را تغيير دهيد. يا حتي کيت‌هاي تيونرهاي معروف را روي آنها اجرا کنيد. با نقد و بررسی خودرو همراه ما باشید.

lambo-pedal
در قسمت شخصی‌سازی لامبورگینی از شبیه‌سازی خودروهایی مانند مدل‌های مختلف اوراکان، اونتادور، اونتادور سوپرولوچه و چنتناریو قرار دارد و شما می‌توانید آنها را در رنگها و شکل‌های مختلف شخصی‌سازی کنید.

lambocars
حتی می‌توانید کابین و نوع رنگ داشبورد و صندلی را تغییر دهید. یا حتی کیت‌های تیونرهای معروف را روی آنها اجرا کنید.

lambo-2

lambo-3
این روزها کارخانه‌های خودروسازی این قابلیت را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند تا آنها قبل از تصاحب خودروی خود با شبیه‌سازی و شخصی‌سازی خودروهایشان دید کلی‌تری به داخل و بیرون آنها داشته باشند. ازجملهٔ این کارخانه‌ها می‌توان به فراری، ب‌ام‌و، آستون مارتین، پاگانی و… اشاره کرد و کارخانه‌هایی مانند بوگاتی و کونیگ‌زگ هم تنها برای مشتریان خود این امکان را فراهم کرده‌اند و برای عموم دسترس‌پذیر نیست.

lambo-4

lambo-5

پدال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا