خودرو

استخدام یکی از نوابغ دنیای خودروسازی در اپل

استخدام کارمندان تسلا و استون مارتین

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : هر روز شرکت ها سعی می کنند تا نابغه ها را به خود جذب نمایند و این امری طبیعی است و استخدام یک نیروی زبده توسط یک شرکت بزرگ مسئله ای نیست که ارزش خبری زیادی داشته باشد اما وقتی شرکتی معروف نابغه ای را استخدام می کند که حوزه ی فعالیتیش هیچ گونه سنخیتی با کسب و کار شرکت ندارد ، آن موقع است که خبر گزاری ها به تکاپو می افتند و استخدام نوابغ خودروسازی اپل به چشم می آید . با نقد و بررسی خودرو همراه ما باشید. 

شرکت اپل
شرکت اپل

شرکت اپل شرکتی است که از ابتدای تاسیسش بر روی  کامپیوتر ها ، لپ تاپ ها ، تبلت ها ، گوشی های هوشمند ، Mp3 پلیرها و اخیرا گجت های پوشیدنی کار کرده است و آقای کریس پوریت یکی از معروف ترین مهندسان صنعت خودروسازی است که دنیا به خودش دیده است و در این صورت است که با استخدام آقای پوریت توسط اهالی کوپرتینو دو فرضیه ایجاد می گردد :  شرکت اپل قصد دارد یک خودرو بسازد و یا اینکه آقای پوریت حوزه ی کاری خود را تغییر داده است که فرضیه اول محکم تر به نظر می رسد .

اگر با اسم کریس پوریت آشنایی ندارید باید بگوییم که ایشان چندین سال به عنوان مدیر بخش مهندسی با شرکت خودروسازی Aston Martin همکاری داشته اند و مدتی هم معاون اول مدیر عامل شرکت خودروسازی Tesla بوده اند که الان به استخدام شرکت اپل در آمده است .

آقای پوریت قرار است تا بر روی پروژه ی محرمانه ی شرکت اپل کار کند که همه می دانند منظور Apple Car می باشد و این موضوع خیلی هم محرمانه نیست ، باید دید که اهالی کوپرتینو چه فکری را در سر خود می پرورانند و نتیجه ی همکاری آنان با بزرگان صنعت خودروسازی چه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا