برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بهترین عطر و ادکلن مشترک زنانه و مردانه امواج با قیمت

بهترین عطر و ادکلن مشترک زنانه و مردانه امواج

بهترین عطرهای مشترک بین خانم ها و آقایان از برند آمواژ (AMOUAGE) بسیار زیاد هستند که همگی به عنوان عطر های نیش پر طرفدار با قیمت های متنوع عرضه می شوند.

عطر های مشترک با نام های مختلفی مانند عطر یونیسکس، ادکلن اسپرت، عطر و ادکلن مشترک بین خانم ها و آقایان معرفی و نامیده می شوند.

ادکلن های اسپرت از برند آمواج (امواج) از برندهایی هستند که با مهارت و ظرافت عطر های مشترک را طراحی می کند و این کار یکی از سخت ترین کار ها است که رایحه ای را بتوان ایجاد کرد که هم خانم ها و هم آقایان بتوانند از آن استفاده کنند و وقتی عطر امواج را خانم ها استفاده کنند مانند یک عطر امواج زنانه مختص بانوان عمل کند و هنگام استفاده ی آقایان از ادکلن های امواژ مانند یک عطر کاملا مردانه خود را به نمایش بگذارد.

برند آمواج عطر و ادکلن های پر طرفداری مانند عطر و ادکلن مردانه آمواژ سفید، عطر Amouage اینترلود، ادکلن هانر، عطر و ادکلن رفلکشین و عطر سانشاین دارد.

موسس برند آمواژ حمد بن حمود البوسعیدی است که کار خود را در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز کرد و کارخانه خود را در شهر مسقط تاسیس کرد.

در سال 1983 با کمک متخصصان فرانسوی با الهام از آداب و رسوم و سنت های مردم عمان شروع به فعالیت در زمینه عطر و ادکلن برند آمواج کرد که از بسته بندی تا رایحه عطر ها این نشانه ها  به خوبی مشهود است.

کمپانی امواج زیر مجموعه ای از گروه تجاری و اقتصادی سابکو SABCO Group هستند که از ثروت بسیاری بهرمند هستند.

بیشتر رایحه های عطر و ادکلن برند امواج از نت ها و یادداشت های سنتی شرقی مانند مشک، ادویه جات، گل های شرقی در کنار رایحه های مدرن تشکیل و ساخته می شوند.

یکی از معروف ترین و گرانترین نت های موجود در عطر های آمواژ اصل، ماده طبیعی کندر نقره ای (silver frankincense) است که در افسانه های عمان مارهای بالدار از درخت کندر نقره ای محافظت می کنند و این نشان دهنده ی ارزش کندر در بین مردم عمان است.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو انواع بهترین عطر و ادکلن زنانه امواج، ادکلن مردانه آمواژ، عطرهای مشترک و اسپرت آمواج را با قیمت مناسب و گارانتی اصالت عرضه می کند.

11,709,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آمواج (امواج) لایبرری کالکشن اوپوس 2 زنانه و مردانه امارتی Amouage The Library Collection Opus II کد 5236 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
14,330,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آمواج ( آمواژ) د لایبرری کالکشن اوپوس (اپوس) 4 زنانه و مردانه Amouage The Library Collection Opus IV کد 5237 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
13,010,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آمواج (امواج) لایبرری کالکشن اوپوس 11 زنانه مردانه اصل Amouage The Library Collection Opus XI کد 15267 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
14,333,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آمواج (امواج) د لایبرری کالکشن اپوس 7 رکلس لدر زنانه مردانه اصل Amouage Opus VII Reckless Leather کد 21318 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم