برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن آمواج (امواج) لایبرری کالکشن اوپوس 1 زنانه و مردانه Amouage The Library Collection Opus I

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آمواج (امواج) لایبرری کالکشن اوپوس 1 زنانه و مردانه Amouage The Library Collection Opus I کد 9276 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مواج لایبرری کالکشن اوپوس 1 زنانه و مردانه Amouage The Library Collection Opus I 100 میل
  • عطر و ادکلن مواج لایبرری کالکشن اوپوس 1 زنانه و مردانه Amouage The Library Collection Opus I 100 میل - تستر
نام تجاری:
13,781,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه آمواج (امواج) لایبرری کالکشن اوپوس 1 زنانه و مردانه Amouage The Library Collection Opus I محصول کشور عمان است که در سال 2010 به بازار جهانی عرضه شد.آمواج لایبرری کالکشن اوپوس 1 عطری از مجموعه لایبرری کالکشن است که حس بویایی بی حد و مرز بدون محدودیت زمانی را برای شما به ارمغان می آورد.رایحه غالب عطر امواج لایبرری کالکشن اوپوس 1  از چوب، ادویه تند و گرم و گل های سفید تشکیل شده است و رایحه ای تند و گرم ایجاد می کند که مناسب روزهای سرد سال و استفاده روزانه است.

عطر امواج لایبرری کالکشن اوپوس 1 از کالکشن Collections Discontinued است که عطر های جذابی مانند عطر و ادکلن مردانه آمواج (امواج) براکن من اصل اماراتی Amouage Bracken Man در این گروه قرار دارد.

Christopher Chong (کریستوفر چانگ) خالق مجموعه لایبرری کالکشن است که هنر و خلاقیت خود را به زیبایی هرچه تمام تر در طراحی خود به نمایش گذاشته،گنجی از هنر نهفته در مجموعه لایبرری کالکشن که به شما حس تازگی و قدرت می بخشد.
رایحه چوبی ادوپرفیوم اوپوس1 با رایحه آلو، پرتقال و هل سبز آغاز می شود و سپس با گذشت زمان رایحه گلی به خود می گیرد. شمیم پر طراوت زنبق دره، یاس، رز، مریم و یلانگ یلانگ نت های میانی عطر هستند.
بخور معطر،دانه تونکا، پاپیروس در ترکیب با نت های چوبی همچون سدر، صندل سفید، گایاک و خس خس رایحه عطر را در نت های پایه تکمیل می کنند.
عطر گرم و شیرین Opus I با رایحه غالب هل می تواند گزینه ای جذاب برای استفاده همزمان بانوان و آقایان در روزهای خوش بهاری باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مشترک زنانه و مردانه آمواج لایبرری کالکشن Opus I دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر وادکلن ارشاکو عطر و ادکلن آمواج (امواج) لایبرری کالکشن اوپوس 1 زنانه و مردانه Amouage The Library Collection Opus I را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
ملایم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای بهاری
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
آلو-پرتغال تلخ-هل
رایحه میانی
زنبق دره-رز-یلانگ یلانگ-یاسمن-گل مریم
رایحه پایه
سدر-چوب گایاک-چوب صندل-خس خس-پاپیروس-دانه تونکا
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-04-13

بسیار ماندگار اما از نظر اطرفیان یه کم تند

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم